Vanhemmat naiset katselevat minua
Olen aina ollut suosittu ikäiseni naisten keskuudessa, mutta nykyään jopa melkein kolmekymppiset flirttailevat kanssani. Minusta on viimein kasvanut mies! m23
Kommentit (3)
minäkin pidän PUUMISTA?ilmeisesti PUUMAT pitävät myös sinusta.Pieni varoituksen sana on ehkä paikallaan jos tapaat PUUMAN. Meno voi olla aika rajua,siinä ei paljon mitään voi tehdä kun vaatteet revitään yltäsi ja sinut painetaan maahan.Eikä niistä PUUMISTA lähde mitään miu ääniä,vaan ne on kunnon karjahduksia.Jälkeenpäin sitten kyllä kehrätään,ja ollaan niin maireita että.
Minä taas olen vanha ukko, 55 v. Ihmettelen mitä kolmekymppiset ja jopa nuoremmat naiset meikäläisessä näkevät kun en edes ole rikas. Ovatkohan nuo naiset menneet jotenkin sekaisin kun ovat kiinnostuneet pojista ja vanhoista horiskoista vai olisiko niillä joku kisa siitä kuka saa kerättyä laajimman ikähaarukan. Ei siinä mitään, kivaahan tuokin vanhoilla päivillä on.
Olet ylennetty. Vielä kun löydät töitä ja saat rahaa niin maailma on hallussasi. Viimeisin keino hankkia valtaa ja kunnioitusta ympäristöltä on hankkia lapsia ja paljon.
Kaikki katselevat että kuinka monta lasta ne oikein saa mahtumaan tuohon autoon. Sitten tie on vapaa. Ostat oikein ison auton ja olet ylpeä saavutuksistasi.
Tästä se lähtee maailma on auki miehille!