Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivalloinen ruokakaupassa käynti. Muita?

Vierailija
21.01.2015 |

Hajottaa.

3km kauppaan/suunta. 6kk+ vauva joka ei juuri viihdy rattaissa / ostoskärrissä noin "pitkää reissua". Minulla ei ole autoa.

Rattaat vetää n. 4kg tavaraa. Eli kaupassakin joutuu ravata usein vaikka yrittää olla kuinka suunnitelmallinen. En saa kannettua paljon kerralla.

Miten muut samassa tilateessa selviää/hoitaa tilanteen "hyvin"?

Inhottaa raahata reppuja tai kantaa ostoksia kädessä kun joutuu ajoittain matkaa kantaa lastakin. Ei meinaa voimat riittää... :/ Lisäksi 3 kertaa päivässä muutenkin ulkoilua vetävän koiran kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:26"]

Olen tilannut taksin kerran viikossa. Olin 3 lapsen yh ja rahat vähissä, ei autoa, ei kantoapua. Tilasin siis taksin tavaroideni kuljettajaksi. Mietin valmiiksi koko viikon ruokaistan.

[/quote]

Ei voi olla rahat kovin vähissä, jos taksiin on varaa :O

[/quote]

Tiedätkö paljonko se taksi maksoi? 10e suuntaansa. Jos viikossa laittaa 20e taksiin, se ei ole paljon vähävaraisellekaan. Jättää vaikka tupakat sipsit, limut, oluet, loton, hiusvärin, huulipunan, karkit tai lehdet ostamatta. Elämä on valintoja.

[/quote]

Ei tupakkaa ja olutta voi jättää pois, ne ovat peruselintarvikkeita ja välttämättömiä terveystuotteita.

Vierailija
42/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 05:12"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:26"]

Olen tilannut taksin kerran viikossa. Olin 3 lapsen yh ja rahat vähissä, ei autoa, ei kantoapua. Tilasin siis taksin tavaroideni kuljettajaksi. Mietin valmiiksi koko viikon ruokaistan.

[/quote]

Ei voi olla rahat kovin vähissä, jos taksiin on varaa :O

[/quote]

Tiedätkö paljonko se taksi maksoi? 10e suuntaansa. Jos viikossa laittaa 20e taksiin, se ei ole paljon vähävaraisellekaan. Jättää vaikka tupakat sipsit, limut, oluet, loton, hiusvärin, huulipunan, karkit tai lehdet ostamatta. Elämä on valintoja.

[/quote]

Ei tupakkaa ja olutta voi jättää pois, ne ovat peruselintarvikkeita ja välttämättömiä terveystuotteita.
[/quote]

Ainakin aloittajan kaltaiselle taitaa olla välttämättömiä..

Vierailija
44/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 04:59"]

Noh eipäs ap:sta kuulu mitään vaikka on tullut monia hyviä ehdotuksia. Taksi, tilaaminen, muutto, pulkka, pyörän peräkärry... Taitaa olla vain laiskuus ja narina matkasta tämän postauksen syynä.

[/quote] 

Aloitushan on kirjoitettu klo 22 jälkeen illalla. Jos nyt antaisit ihmisen vaikkapa yön nukkua rauhassa ennenkuin alat laiskaksi narisijaksi syyttämään. Katsos kaikki meistä ei palstaile aamuyöhön asti vaikka sinä niin tekisitkin.