Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIITOS MIEHET♥

Vierailija
21.01.2015 |

Haluan kiittää teitä miehiä, ainakin omasta puolestani. Kiitos siitä, että:
- olette aina apuna kun tarvitsen apua kirjahyllyn kokoamiseen yms

- olette huumorintajuisia ja juttunne jaksaa aina naurattaa!

- tuotte lähikaupasta ruokaa kun olen sairaana♥
- lohdutatte kun kohtaan surua

- kun naispuoliset ystävät lähtevät reissuun ja unohtavat minut matkasta, te viette keilaamaan ja ulos syömään:)

- olette ihania isejä

- tuette aina elämän vaikeissa tilanteissa

- teitä on helppo miellyttää

- te tuoksutte hyvältä

- ja te olette kunnioitettavia

Kiitos kun olette olemassa:)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ne miehet, joiden kanssa on antoisaa käydä syvällisiä keskusteluita ja jotka arvostavat minua muun kuin ulkonäön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

Vierailija
45/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:27"]

Kiitos ne miehet, joiden kanssa on antoisaa käydä syvällisiä keskusteluita ja jotka arvostavat minua muun kuin ulkonäön takia.

[/quote]

Ole hyvä! T: Homomiehet

Vierailija
46/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kiitän syvästi kauniista kommenteista! Positiivisin ketju koskaan, kiitos naiset!

Mukaan mahtuu joku pettynytkin, alapeukkua jokaiseen viestiin, koita sinäkin löytää rauha itsellesi ja opi näkemään valoa pimeydessäsi.

Vierailija
47/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tarvitse suuttua vain siksi, että huumorintajuni on ehkä vähän omalaatuinen. Viestissäni ei ollut mitään negatiivista eikä halventavaa, vaan sen piti olla piristävä. 

-Mies 29v-

Vierailija
48/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä kiittää, teitä akkoja varten mut on tänne tehty :)

Vierailija
49/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

Olet väärässä. :)

Vierailija
50/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihania!

Vierailija
51/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

Olet väärässä. :)

[/quote]

Ai koska pidän samaa sukupuolta olevista?

Vierailija
52/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette te hyvältä haise, mutta muuten kaikki tuo alotuspostauksessa ja paljon muuta. Kiitos miehet, kun silitätte, kiitos kun otatte syliin, kiitos kun autatte muutoissa, kiitos kun sanotte himoitsevanne just mua, kiitos opetuksistanne, kiitos järkevyydestänne, kiitos kaikista panoista ja rakasteluista, kiitos käytännöllisyydestänne, kiitos kun olette oppineet nostamaan kätenne ilmaan ja annatte oikkuni ja kiukutteluni mennä ohi korvien, kiitos hassuttelustanne, kiitos että olette olemassa.

Tää ketju sai mut kaipaamaan rakastumista ja omaa miestä :(

Vierailija
56/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille miehille siitä, että olette avuliaita, reiluja ja huumorintajuisia työkavereita. Piristätte kurjintakin päivää hyväntahtoisella huulenheitolla ja kun tarvitsen apua, teette minun eteeni enemmän, kuin työtehtäviinne kuuluu.

Kiitos myös siitä, että olette ihania ystäviä, opiskelu- ja harrastuskavereita ja hyvänpäiväntuttuja. Monet teistä ovat kokeneet kovia, mutta olette juuri ja juuri onnistuneet pitämään päänne pinnalla ja nyt osaatte antaa hyviä neuvoja ja tsemppiä, kun minulla on vaikeaa. Kiitos myös siitä, että olette herkkiä, tunteellisia, epätäydellisiä ja haavoittuvia. Teette olemassaolollanne ja aitoudellanne elämästäni vähän parempaa joka päivä.

Kiitos myös teille ihanille miehille, jotka työskentelette asiakaspalvelutehtävissä ihmisläheisellä otteella. Erityiskiitokset kirjakaupan myyjälle, joka toivotti vaikeana päivänä hyvää joulua; huoltoyhtiön miehelle, joka teki asunnossani asukkaan vastuulla olevan huoltotoimenpiteen, jotta minun ei tarvitsisi kiivetä korkealle; ja yöbussin kuljettajalle, joka varmisti, että olen menossa oikeaan suuntaan. Olette arjen suojelusenkeleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi