KIITOS MIEHET♥
Haluan kiittää teitä miehiä, ainakin omasta puolestani. Kiitos siitä, että:
- olette aina apuna kun tarvitsen apua kirjahyllyn kokoamiseen yms
- olette huumorintajuisia ja juttunne jaksaa aina naurattaa!
- tuotte lähikaupasta ruokaa kun olen sairaana♥
- lohdutatte kun kohtaan surua
- kun naispuoliset ystävät lähtevät reissuun ja unohtavat minut matkasta, te viette keilaamaan ja ulos syömään:)
- olette ihania isejä
- tuette aina elämän vaikeissa tilanteissa
- teitä on helppo miellyttää
- te tuoksutte hyvältä
- ja te olette kunnioitettavia
Kiitos kun olette olemassa:)
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:38"]Kiitos että korjaatte ja asennatte juttuja, joita en itse osaa. Kiitos että teette pihatöitä, kuten leikkaatte nurmikon ja lumityöt. Kiitos että osaatte olla järjen ääni, kun itsellä menee hermot.
[/quote]
"järjen äänenä oleminen" on usein todella epäkiitollistaa puuhaa, mutta kai se kuuluu mieheyteen. Mutta kiitos naiset. Kaikki edellä mainittu on kivaa kuultavaa.
t.mies
Kiitos että korjaatte kaiken kuulakärkikynistä sähköihin! Olette mahtavia!
Pari hiekkapillua on painanut miinuspeukkua avaukseen, kiitos myös heille.
Kiitos miehille siitä, että olette pitkäpinnaisia, ihanan järkeviä jalat maassa -tyyppejä, tasapainotatte naisten pimahteluja, autatte, kannatte, osallistutte, olette seksikkäitä ja suloisia samassa paketissa ja olette tukena.
Kiitos kaikille miehille paitsi Mies 29v:lle. Olet vitun rasittava. Ja kuka ilonpilaaja käy alapeukuttamassa.
Hei, kiitos myös minun elämäni miehille
- tuesta ja kannustuksesta
- teette turvallisen olon
- tapatte ne hämähäkit, joita mä en pysty
- siedätte mun oikkujani
- olette niin huumorintajuisia ja saatte minut nauramaan
- rakastatte minua, vaikka olenkin vain tällainen.
<3
Naiset, Sanokaa nämä sanat myös miehillenne. Näillä sanomisilla naulataan rakkaus ikusesti kiinni.
Ihmiset kirjoittaa täällä kerrankin todella kauniita viestejä, ja silti parin katkeran miesvihaajan on pakko alapeukuttaa, ei vaan tajua. Kyllä täytyy omassa elämässä olla paljon vikaa, että näissäkin viesteissä näkee pahaa.
Mutta hei, omalta osaltani myös kiitokset mahtaville miehille elämässä, ystäville, kumppaneille, työkavereille, tsemppaajille, kaikille. Olette parhaita.
Teknisen alan naisena näkemyksenne naisista kuvottaa minua.
Kiva että joillain miehillä on hyvia vaimoja, tyttöystäviä ym.kavereita, meillä ei saa palkkioksi mistään kuin paskaa käytöstä, kiukuttelua ja vittuilua, edellis vuonnakin tein remonttia yli 20000 € arvosta, rouvalle unelmien keittiö ym. Ja en edes kiitosta saanut, pilluakaan ei kiinnosta edes ruinata enää.
Vain lapsen takia täällä kärvistelen, kun kuvittelin voivamme tarjota paremman lapsuuden kuin mitä itsellä oli ja tuo vitun ämmä pilaa kaiken.
Tv.mies39v
Kiitos miehet siitä kun laitatte ruuhkassa kävellessä käden harteille tai lanteille, kiitos kun autossa pidätte kättä reidellä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:46"]Kiitos rakas että aina kiedot kätesi ympärilleni kun menemme nukkumaan. Siitä tulee turvallinen olo.
[/quote]
haluan sun miehen!:)
Kiitos kun tulette aamulla sänkyyn sanomaan heipat töihin lähtiessä.
Kiitos että annatte pamppua perseeseen
Tuollaisia miehiä minä en ole vielä tavannut :(
Kenestä te oikein sepustatte, on tää ihme satupalsta nykyään.
Kiitos rakas että aina kiedot kätesi ympärilleni kun menemme nukkumaan. Siitä tulee turvallinen olo.