Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIITOS MIEHET♥

Vierailija
21.01.2015 |

Haluan kiittää teitä miehiä, ainakin omasta puolestani. Kiitos siitä, että:
- olette aina apuna kun tarvitsen apua kirjahyllyn kokoamiseen yms

- olette huumorintajuisia ja juttunne jaksaa aina naurattaa!

- tuotte lähikaupasta ruokaa kun olen sairaana♥
- lohdutatte kun kohtaan surua

- kun naispuoliset ystävät lähtevät reissuun ja unohtavat minut matkasta, te viette keilaamaan ja ulos syömään:)

- olette ihania isejä

- tuette aina elämän vaikeissa tilanteissa

- teitä on helppo miellyttää

- te tuoksutte hyvältä

- ja te olette kunnioitettavia

Kiitos kun olette olemassa:)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:26"]Kiitos teille miehille siitä, että olette avuliaita, reiluja ja huumorintajuisia työkavereita. Piristätte kurjintakin päivää hyväntahtoisella huulenheitolla ja kun tarvitsen apua, teette minun eteeni enemmän, kuin työtehtäviinne kuuluu.

Kiitos myös siitä, että olette ihania ystäviä, opiskelu- ja harrastuskavereita ja hyvänpäiväntuttuja. Monet teistä ovat kokeneet kovia, mutta olette juuri ja juuri onnistuneet pitämään päänne pinnalla ja nyt osaatte antaa hyviä neuvoja ja tsemppiä, kun minulla on vaikeaa. Kiitos myös siitä, että olette herkkiä, tunteellisia, epätäydellisiä ja haavoittuvia. Teette olemassaolollanne ja aitoudellanne elämästäni vähän parempaa joka päivä.

Kiitos myös teille ihanille miehille, jotka työskentelette asiakaspalvelutehtävissä ihmisläheisellä otteella. Erityiskiitokset kirjakaupan myyjälle, joka toivotti vaikeana päivänä hyvää joulua; huoltoyhtiön miehelle, joka teki asunnossani asukkaan vastuulla olevan huoltotoimenpiteen, jotta minun ei tarvitsisi kiivetä korkealle; ja yöbussin kuljettajalle, joka varmisti, että olen menossa oikeaan suuntaan. Olette arjen suojelusenkeleitä.
[/quote]

Mulla tuli ihan kylmät väreet ku luin tota!:) oli niin ihanasti kirjoitettu!

Vierailija
2/56 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus oli virkistävää vaihtelua. Kiitos myös kaikille teille naisille, jotka tuotte valoa elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww tää oli suloinen. :) Mäkin kannan korteni kekoon: -Kiitos kun availette ovia!

Vierailija
4/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun hymyilette, kun vastaan tulette :)

Vierailija
5/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos elämäni mukavat miehet ja haistakaa kiusaajat ja kiduttajat samalla pitkä paska. :)

Vierailija
6/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pidätte mun puolia kun en itse pysty! :)

Vierailija
7/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus. Tosi mukavaa että joku kirjoittaa täällä miehistä nätisti ainaisen haukkumisen sijaan. Hyvä ap!

Niin ja totta kai oma korsi täytyy laittaa kekoon - kiitos ihanat miehet että olette olemassa, olette kumppaneita, rakastettuja, ystäviä ja uskottuja.  Ja kiitos omalle miehelleni, olet minun ja pienen poikani yhteinen sankari. Rakastamme sinua enemmän kuin sanat osaavat kuvata.

Vierailija
8/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus, mukavat ja kohteliaat miehet olette ihania!

Vierailija
9/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"All I have to say is our partner is going to shock the world because he is none other than the shockmaster!"

Joillakin miehillä on myös todella komea ääni, kuten tuolla miehellä. Jos olisin nainen, tykkäisin tuollaisesta äänestä. 

-Mies 29v-

Vierailija
10/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miehet peeniksestä!

Vierailija
11/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli tätä viestiä lukiessa. :)

Kunpa olisi vielä joku, jolle tehdä noita juttuja. -M28

Vierailija
12/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun ymmärrät mua ja älyät tuua sitä suklaata ku mulla on hirveet menkat:D

Vierailija
13/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju sai mut muistamaan, miksi seurustelen poikaystäväni kanssa. On ollut huono päivä, ja se on käyttäytynyt huonosti mua kohtaan viime aikoina. Nyt muistan, että olihan sillä hyviäkin piirteitä.

Vierailija
14/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten hyvä mieli minulle tuli. KIITOS
t.mies

Vierailija
15/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että korjaatte ja asennatte juttuja, joita en itse osaa. Kiitos että teette pihatöitä, kuten leikkaatte nurmikon ja lumityöt. Kiitos että osaatte olla järjen ääni, kun itsellä menee hermot. 

Vierailija
16/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Täältäkin kiitos avuliaille ja ystävällisille miehille!

Vierailija
17/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että lämmität mun käsiä omillasi, vaikka nää onkin aina ihan jääkalikat.

Vierailija
18/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.
Ja ihan samat ranskalaisetviivat voisi luetella naisista, mutta ei kaikista.
t; Mies

Vierailija
19/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miehet, kun autatte ja ymmärrätte tietokoneista ja teknisistä jutuista paljon enemmän kuin minä. :)

N42

Vierailija
20/56 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että osaatte korjata teknisiä vempeleitä ja remontoida. Kiitos että autatte painavien asioiden kantamisessa. Kiitos että olette vahvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä