Libidon hiipuminen iän myötä on parasta mitä minulle on tapahtunut
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Muutos seksuaalisessa halussa saattaa aiheuttaa parisuhdeongelmia. Jos on parisuhteessa pitää huolehtia siitä, että läheisyys ja hellyys säilyvät sittenkin, kun varsinainen seksi hiipuu.
Isäukko avautui kerran ysikymppisenä seksistä: että enää ei ole yhdyntää, mutta pelkkä kosketus ja läheisyys tuntuu puolison (siis äitini) kanssa paremmalta kuin koskaan. Ihmetteli itsekin sitä uutta ulottuvuutta, joka heidän yhteiselämässään oli auennut.
Minäkin hehkutan sitä mielenrauhaa, kun seksi ei enää pyöri mielessä ja alapäätä pakota. Onneksi en ole enää parisuhteessa, niin ei ole ongelmaa asian kanssa.
Libidon heikkeneminen ei haittaa, mutta tuntoherkkyyden selvä väheneminen kyllä. En mä ihan kuollut vielä ole ja välillä libido tulee kylään.
itselle kävi ns ohraisesti, tavallinen seksi ei kiinnosta tippaakaan vain voimakkaat
pervessiot pyörimät ennen normaalin seksiajatuksien paikalla.
onneks tämä ongelma koskettaa vai ani harvoja.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo ja niinpä niin. Tämähän olisi voinut olla minun kirjoittamani vielä vuosi sitten. En ollut tuntenut mitään seksuaalista kiinnostusta enää useampaan vuoteen (pitkässä liitossa olen) ja olo oli vapautunut, iloinen ja rento, en todellakaan kaivannut mitään säätöä kenenkään kanssa. Kunnes kävi niin, että jostain käsittämättömästä syystä eräs työkaverini (varattu, ikäiseni mies) otti ja ihastui tai jotain. Sen verran kuumia katseita kävi antamassa, että jo kuolleeksi luulleeni libidoni suorastaan räjähti eloon. Mitään ei ole tapahtunut, mutta oloni on aika lailla yhtä himokas kuin parikymppisenä. Että vannomatta paras=). N56
Minä aloitin viisikymppisenä uuden parisuhteen itseäni nuoremman kumppanin kanssa, mutta se ei mainittavasti nostanut libidoani. Seksi oli kyllä hyvää, mutta ilmankin olisin pärjännyt.
N63
Opetelkaa ystäviä olemaan parisuhteessa, olette bestiksiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en voi muuta kuin yhtyä aloittajaan. Seksihalut alkoivat hiipua 40-vuoden iässä ja nyt kun ikää on 55+ seksi ei enää kiinnosta pätkääkään. Puheissani esitän tietysti edelleen seksuaalisesti viriiliä miestä.
Sori, aloituksesta päätellen et voi enää yhtyä aloittajaan. Se juna meni jo.
Yli 80-vuotiaat hakee potenssilääkettä, itse ajattelen että voi vaimoparkoja.
Vierailija kirjoitti:
Yli 80-vuotiaat hakee potenssilääkettä, itse ajattelen että voi vaimoparkoja.
Tuskin on pillerit vaimoja varten. Ne eivät nimittäin lisää halua. Se pitää saada kumppanista.
Ongelmaksi muodostui libidon hiivuttua että mihin laiturille dumppaisin seksinukkeni.
Nelikymppisyyshän on naisen parasta aikaa! On vielä vahva, ei vielä pikkukremppoja, seksissä tietää mitä haluaa, rinnat ja iho vielä kohtalaisen hyvässä kunnossa, lapset jo vähän isompia jne. t. 66 v nainen