Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libidon hiipuminen iän myötä on parasta mitä minulle on tapahtunut

Vierailija
07.11.2021 |

Muita?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksuaalisuus mihinkään katoa. Kokeilkaa vaikka hinkata alapäätänne jonkin aikaa. Kyllä se ennen pitkää orgasmiin johtaa, ainakin jos olette selvin päin.

Vierailija
22/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos seksuaalisessa halussa saattaa aiheuttaa parisuhdeongelmia. Jos on parisuhteessa pitää huolehtia siitä, että läheisyys ja hellyys säilyvät sittenkin, kun varsinainen seksi hiipuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja läheisyys on edelleen ihanaa, mutta ei niin tärkeää, että alkaisin kenenkään kanssa enää sellaiseen, jos joutuisin miehestäni luopumaan. N53

Vierailija
24/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa on kun ei enää tunne vetoa tai ihastu kehenkään. Ihmiset ovat mitä ovat, mutta he eivät herätä mielenkiintoa tai voimakkaita tunteita. Kuin vapautus. Sen lisäksi tosiaan seksi ei ole enää ”tarve”, sitä ei edes ajattele. Se on jotakin, joka oli joskus ensin mahtavaa, sitten ihan kivaa, sen jälkeen ok, ja nyt se on (onneksi) poissa.

Sen poissa pysymisestä ei vain ole takeita. Voi niitä haluja vielä joskus olla, vaikka juuri nyt ei olisi.

Vierailija
25/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Jalkovälin seudulla parasta iloa tuottaa kun suoli toimii säännöllisesti. N 67

😂👍

Samoin. Suolen säännöllinen toiminta on tärkeämpää, kuin joku seksi. T. Nainen 58.

Vierailija
26/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 eikä hiipumista havaittavissa

Vierailija
27/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos seksuaalisessa halussa saattaa aiheuttaa parisuhdeongelmia. Jos on parisuhteessa pitää huolehtia siitä, että läheisyys ja hellyys säilyvät sittenkin, kun varsinainen seksi hiipuu. 

Tuo on juurikin sitä yhteiskunnan aivopesua ikuisesti seksuaalisista ihmisistä. Niinhän se ei ole. Pitäisi opettaa libidon kaarta ja seksuaalisuuden(kin) hiipumaa.

Vierailija
28/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, itseä panettaa koko ajan.... Ei voi keskittyä mihinkään muuhun M23 (Isot tissit on addiktio)

Kolmekymmentä vuotta tuohon ja naurahdat noille ajatuksille.

En usko välttämättä. Varmaan tuun rakastaa aina isoja muhkeita rintoja. 

Vierailija
29/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vanhana on mukavaa. Olen 58v ja on kiva viettää koti-iltoja rauhassa. En jaksaisi enää sitä nuoruuden kiihkoa, että viikonloppuisin täytyi aina lähteä etsimään kumppania, piti pynttäytyä ja odotukset olivat korkealla. On rauhoittavaa, kun voi olla ja möllöttää rauhassa kotona, villasukat jalassa. Tv riittää seuraksi. Kylpy on luksusta.

Vierailija
30/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin käsin ahmiminen muuttuu vain viipyileväksi nautiskeluksi.

Vierailija
31/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta miehenä libidoni on iän myötä vain kasvanut. Jokapäivä tekisi mieli aamusta iltaan. Nuorempana näin ei ollut. Toivon että helpottaa muutaman vuoden kuluttua. Rasittavaa olla jatkuvassa kiimassa

Vierailija
32/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juurikin sitä yhteiskunnan aivopesua ikuisesti seksuaalisista ihmisistä. Niinhän se ei ole. Pitäisi opettaa libidon kaarta ja seksuaalisuuden(kin) hiipumaa.

Kyllä hellyyttä tulee vaalia liitossa, vaikka seksuaalisuus hiipuisikin. Ei se ole mitään aivopesua, vaan maalaisjärkeä. 

Vierailija
33/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kultaa! Tyhmät ihmiset kertovat, kuinka "seksi on tärkeintä elämässä", totuushan on täysin muuta.

Vierailija
34/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän te torvelot oikeasti kuvittelette, kun läskit jätkät runkkaa netin pimuille, jotka antavat perseeseen ja kaikkialle?

Ehkäpä sen jälkeen seksi oman tummelin kans voi olla melko haastavaa, toisaalta eipä tule väestönkasvuakaan liikaa.

Vierailija
35/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän te torvelot oikeasti kuvittelette, kun läskit jätkät runkkaa netin pimuille, jotka antavat perseeseen ja kaikkialle?

Ehkäpä sen jälkeen seksi oman tummelin kans voi olla melko haastavaa, toisaalta eipä tule väestönkasvuakaan liikaa.

Mitä sekoilet? Luitko ketjua? Tässä tuskin keskustelee kovinkaan lisääntymisikäinen marginaali.

Vierailija
36/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Surullista, että kaikki kiva loppuu vanhemmiten.

Sitten lopulta kun saa lapsetkin omilleen niin parisuhteesta ei ole enää tippaakaan iloa.

Vierailija
37/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lopulta kun saa lapsetkin omilleen niin parisuhteesta ei ole enää tippaakaan iloa.

En ole koskaan ajatellut olevani parisuhteessa seksin vuoksi - tai että se olisi se ”tippa iloa” 😂

Vierailija
38/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö olla huolissaan, kun olen tällainen jo 33-vuotiaana? Olen tosin nainen, joten kai sen ymmärtää.

Miten sen naisen kohdalla paremmin ymmärtää? En tajua.

Vierailija
39/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö olla huolissaan, kun olen tällainen jo 33-vuotiaana? Olen tosin nainen, joten kai sen ymmärtää.

Miten sen naisen kohdalla paremmin ymmärtää? En tajua.

Kirjoittaja on mies. Siten 🤷🏻‍♀️

Vierailija
40/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut olevani parisuhteessa seksin vuoksi - tai että se olisi se ”tippa iloa” 😂

Mä olen parisuhteessa juurikin seksin vuoksi. Muuten olisin elänyt yksin. Viihdyn yksin oikein hyvin mutta seksiin ja lasten saamiseen tarvitsee kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä