Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libidon hiipuminen iän myötä on parasta mitä minulle on tapahtunut

Vierailija
07.11.2021 |

Muita?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v Nainen. Enää ei tarvitse saada joka viikko. Eikä aina joka toinenkaan. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita. Suhteessa, jos olisin niin se toisen kanssa aikaa viettäminen, yhdessä asioiden tekeminen ja muu läheisyys on 👌

Vierailija
42/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Surullista, että kaikki kiva loppuu vanhemmiten.

Sitten lopulta kun saa lapsetkin omilleen niin parisuhteesta ei ole enää tippaakaan iloa.

En ole koskaan ajatellut olevani parisuhteessa seksin vuoksi - tai että se olisi se ”tippa iloa” 😂

Mä olen parisuhteessa juurikin seksin vuoksi. Muuten olisin elänyt yksin. Viihdyn yksin oikein hyvin mutta seksiin ja lasten saamiseen tarvitsee kumppanin.

Okei. Minä olin siksi, että rakastin kumppaniani. Ja vaikka hänen viimeisinä elinvuosinaan meillä ei todellakaan ollut seksiä, rakastin häntä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en voi muuta kuin yhtyä aloittajaan. Seksihalut alkoivat hiipua 40-vuoden iässä ja nyt kun ikää on 55+ seksi ei enää kiinnosta pätkääkään. Puheissani esitän tietysti edelleen seksuaalisesti viriiliä miestä.

Miksi ihmeessä esität? Eihän siitä voi olla kuin harmia.

Vierailija
44/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin jälkeen meinasin ensin seurata ystäväporukkaani, jotka vuoron perään juoksivat gynellä hätääntyneinä katoavan halunsa perässä. Sieltä sitten otettiin estroa ja jos jotakin, osalla ei edes ollut mitään muita mummotautioireita. Sitten ajattelin järjellä, ja koska olin eronnut jo aikapäiviä sitten, päätin antaa asian olla. Aika aikaansa kutakin. Nykyisin jo kuusikymppisenä en edes ajattele seksiä ikinä, se ei enää ole osa minun elämääni. Olen onnellinen.

Vierailija
45/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen libido hiipuu normaalistikin viidenkympin jälkeen joka tapauksessa, niin miksi noista sek.suuntautumisista yms. on niin kauhea haloo kun eihän se kestä kuin joku 35 vuotta ja sitten se on ohi?

Elät vielä toisen mokoman ihan iloisesti ilman seksiä.

Vierailija
46/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisen libido hiipuu normaalistikin viidenkympin jälkeen joka tapauksessa, niin miksi noista sek.suuntautumisista yms. on niin kauhea haloo kun eihän se kestä kuin joku 35 vuotta ja sitten se on ohi?

Elät vielä toisen mokoman ihan iloisesti ilman seksiä.

Koska ajankuva ja buumi. Joskus ihan hävettää ihmisyyden keskeneräisyys. Nyt mennään libido edellä, vaahdotaan suuna päänä seksuaalisuuden monimuotoisuudesta ja sen ehdottomasta tärkeydestä ihmisyyden prioriteettina. Huomisen maailmassa ehkä jo toisin.

Vierailija
47/71 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon lemmikkikoiran hiipuminen on hyvä myös. Enää makaa ja haisee, vähän kuin emäntänsäkin.

Miehinen defenssi sieltä.

Vierailija
48/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen, kun aihe on omalla kohdalla ajankohtainen ja tuntuu, ettei tästä aiheesta hirveästi puhuta.  Omanikäiset naiset tuntuvat lähinnä hehkuttavan sitä miten ihanaa seksi on.

Ennen seksi kiinnosti, mutta viimeisten n. 2-3 vuoden aikana se on vain jotenkin hävinnyt mielestä. Lähestulkoon ikinä ei enää tee mieli niin, että tekisi itse aloitteen. 

N50

Vierailija
49/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostelen, kun aihe on omalla kohdalla ajankohtainen ja tuntuu, ettei tästä aiheesta hirveästi puhuta.  Omanikäiset naiset tuntuvat lähinnä hehkuttavan sitä miten ihanaa seksi on.

Ennen seksi kiinnosti, mutta viimeisten n. 2-3 vuoden aikana se on vain jotenkin hävinnyt mielestä. Lähestulkoon ikinä ei enää tee mieli niin, että tekisi itse aloitteen. 

N50

Normaalia tässä iässä, vaikka siitä on tehty jotenkin ihanne, että on hirveän aktiivinen s-elämä vielä tässä iässä.

Eniten harmittaa, kun haluaisin löytää kumppanin, pääpaino ei seksiasioilla, mutta sellaista kumppanuutta ei juuri nykyään saa sanoa muuksi kuin laveruudeksi.

Vierailija
50/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon lemmikkikoiran hiipuminen on hyvä myös. Enää makaa ja haisee, vähän kuin emäntänsäkin.

On varmasti hankalaa, jos vielä vanhana ukkonakin koko elämä pyörii oman munan ympärillä :)

Vierailija
51/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Normaalia tässä iässä, vaikka siitä on tehty jotenkin ihanne, että on hirveän aktiivinen s-elämä vielä tässä iässä.

Eniten harmittaa, kun haluaisin löytää kumppanin, pääpaino ei seksiasioilla, mutta sellaista kumppanuutta ei juuri nykyään saa sanoa muuksi kuin laveruudeksi.

Ymmärrän hyvin! 

Minulla on kumppani, mutta hän on minua +10 vuotta vanhempi ja minä olin ennen meistä se halukkaampi osapuoli. Ei siis onneksi ole valittanut, vaikka seksiä on nykyään paljon vähemmän kuin ennen. 

- sama N50

Vierailija
52/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä libido kadonnut. On se hieman vähentynyt, mutta ei merkittävästi.

M54

Vierailija
53/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en voi muuta kuin yhtyä aloittajaan. Seksihalut alkoivat hiipua 40-vuoden iässä ja nyt kun ikää on 55+ seksi ei enää kiinnosta pätkääkään. Puheissani esitän tietysti edelleen seksuaalisesti viriiliä miestä.

Aika aikaisin loppunut kiinnostus. 

Samaa mietin. Viisikymppiset setämiehet ovat pääsääntöisesti riesa libidojäämiensä ja miehuutensa loppuhaikujen kanssa meuhkatessaan. Epäilisin että kuusikymppisenä alkaisi testot olemaan jo miinuksilla.

Ei kaikilla, kuulun setämiehiin ja pitää saada naista useasti olenko sitten joku kummajainen kun seksihalut vain lisääntyy iän myötä ja erektio pelaa ilman pillereitä, mutta näillä mennään en valita

Vierailija
54/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksuaalisuus mihinkään katoa. Kokeilkaa vaikka hinkata alapäätänne jonkin aikaa. Kyllä se ennen pitkää orgasmiin johtaa, ainakin jos olette selvin päin.

Miksi pitäisi, jos ei tarvitse orgasmia? On muitakin tapoja nauttia elämästä kuin seksi. t. nainen 66 v joka diggasi seksiä nuorempana kovasti, mutta ei enää, on kiinnostavampia juttuja. Liian hikistä ja limaista. :)

Vierailija
55/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää muutamaan vuoteen kaivannut seksiä. Ihanan vapauttavaa!

N49

Vierailija
56/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksuaalisuus mihinkään katoa. Kokeilkaa vaikka hinkata alapäätänne jonkin aikaa. Kyllä se ennen pitkää orgasmiin johtaa, ainakin jos olette selvin päin.

Miksi pitäisi, jos ei tarvitse orgasmia? On muitakin tapoja nauttia elämästä kuin seksi. t. nainen 66 v joka diggasi seksiä nuorempana kovasti, mutta ei enää, on kiinnostavampia juttuja. Liian hikistä ja limaista. :)

Minä ehkä kerran kuussa runkkaan pari orgasmia, lähinnä rentoutuakseni. Nuorena oli libidoa liikaakin, oli rasittavaa, kun alapää vei, turhaa riesaa oli ihan tarpeeksi. Todellakin vapauttavaa, kun alapää ei enää sotke rauhallista elämääni.

N57

Vierailija
57/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi ihmiset näkevät toisensa sukupuolina? Olen ihmetellyt sitä aina.

P.S Uskon, että kun haluja ei enää ole/ei ole koskaan ollutkaan, elämä on kirkkaampaa ja huomaa kaiken kauniin ympärillään.

T. Aseksuaali

Vierailija
58/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ja niinpä niin. Tämähän olisi voinut olla minun kirjoittamani vielä vuosi sitten. En ollut tuntenut mitään seksuaalista kiinnostusta enää useampaan vuoteen (pitkässä liitossa olen) ja olo oli vapautunut, iloinen ja rento, en todellakaan kaivannut mitään säätöä kenenkään kanssa. Kunnes kävi niin, että jostain käsittämättömästä syystä eräs työkaverini (varattu, ikäiseni mies) otti ja ihastui tai jotain. Sen verran kuumia katseita kävi antamassa, että jo kuolleeksi luulleeni libidoni suorastaan räjähti eloon. Mitään ei ole tapahtunut, mutta oloni on aika lailla yhtä himokas kuin parikymppisenä. Että vannomatta paras=). N56

Vierailija
59/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta ei tulis mitään jos ei ole haluja. Seksi on osa parisuhdetta.

N53

Vierailija
60/71 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Ymmärrän hyvin! 

Minulla on kumppani, mutta hän on minua +10 vuotta vanhempi ja minä olin ennen meistä se halukkaampi osapuoli. Ei siis onneksi ole valittanut, vaikka seksiä on nykyään paljon vähemmän kuin ennen. 

- sama N50

Ajatteletteko te koskaan, että kumppani voi kärsiä tilanteesta, vaikka esittääkin melkein seksittömän suhteen olevan ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä