Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme näitä nykynuoria vaivaa?!?!?!?!

Vierailija
07.11.2021 |

Kysyin naapurissa asuvalta nuorelta (n. 15-v.), että käytkö pesemässä minun ikkunat, kun asut tuossa ihan viereisessä osoitteessa. Vastaus: "joo, jos PALKASTA sovitaan."
Siis mitä ihmettä? Pitäis palkkaa maksaa? Ei riitä se, että saa arvokasta työkokemusta ja hyvän mielen, kun vähän auttelee joutessaan naapurin raihnaista mummelia. Kyllä minun nuoruudessa iäkkäitä naapureita käytiin auttelemassa ihan ilmaiseksi, lumitöitä, tiskaamista jne. Ei silloin mitään palkkoja vaadittu, vaan autettiin hyvää hyvyyttä. En ymmärrä tätä maailmanmenoa....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat taas palstan valopäät liikkeellä! Eivät tajua ironistista aloitusta, vaan ottavat kaiken niin tosissaan.

Vierailija
22/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit kuriin kirjoitti:

Fiksut nykynuoret, kun eivät suostu boomereiden hyväksikäytettäväksi.

Fiksu nykynuori ei vastaisi trollille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono.

no on huono

vain joku keski-ikäinen Karen on onnistunut tuon luomaan, ja luulee toisten samanlaisten hönöjen siihen lankeavan

prööööööööööt

karen buumeri tööt tööt..ai että kun suomalainen penikka vääntää jenkkislangia ja sanoja joilla ei ole mitään merkitystä suomessa. mahtaa olla kingi olo lol. 

Vierailija
24/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSA ja sen seuraukset.

Vierailija
25/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos mummeli, kun siihen aikaan , sinun ollessasi nuori, pärjättiin ilman rahaa. Nykyään on annettava aina niitä euroja , jotta jotain saa.

Se nuori , joka ymmärsi pyytää palkkaa , ON ERITTÄIN FIKSU.

Yt, mummeli 75 v

Höpsis höpsis. Olen itse 70-luvulla ollut nuori. Missä silloin ilman rahaa pärjättiin? Kesätöissä käytiin (niitä vielä sai) ja nautittiin siitä, että sitä sitten oli. Kirjoitusten ja yo-juhlankin välillä oltiin ensin töissä ja sitten lähdettiin likkaporukalla Espanjaan ruskettumaan.

Kaikki maksoi: elokuvaliput, kahvit, lihapiirakat! Mistä kivikaudesta te tänne satuja kurjoitatte, kun kyse on 1970-luvusta? Ja vaikka mielelläni lukisinkin itseni mainitsemiisi erittäin fiksuiksi, ei ole totta että ilmaiseksi kukaan mitään työtä edes nuorelta olisi pyytänyt!

Vierailija
26/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Tämähän on ilmiselvästi vain jatkumoa vanhusten haukkumiselle.

Vierailija
27/28 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Lepo vaan. Hypätkää trollauksen yli.

Vierailija
28/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpähhh.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme