Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen hätähuuto!

07.11.2021 |

Olen melkein neljäkymppiseksi varttuneena hoksannut ettei kuusamossa voida
suvaita ihmistä jolla on erilainen elämän asenne, heti ollaan torjumassa ja sorsimassa pois,
haukutaan ja nälvitään että ”sinä et saa olla oma itsesi”.

Olen omissa oloissani nuoruudessani, ja toivoin silloin et kunhan ikää tulee tyypit tajuu että olivat väärässä, taisin luulla liikoja edelleen olen se joka saa olla aina yksin, jokunen naapuri sentään sanoo joskus muutaman sanan minulle. ainoat kontaktit läheisten lisäksi ovat lähestulkoon kaupan kassa tai ärrän myyjät.

Osaan eräitä taitoja, mutta ei minua työhön otettu jossa oisin osaamistani voinut
hyödyntää.

Millaista semmoinen elämä on et toivoo muutosta, yrittää lähes täysillä et saisi elämästä kiinni, asenteet muilta ovat väärät. ihminen on laumaeläin niinkuin muutkin eläimet, tottakai jokainen kaipaa jonkun toisen kosketusta, ei kukaan kestä loputonta yksinäisyyttä.

Vaikeata olla positiivinen jos saa vaan kuraa niskaan, olen oikeasti väsynyt olemaan se
joka jätetään olemaan ulkopuolinen.

Mitä pahaa minä olen tehnyt et jouduin torjutuksi, vaikeaa kun ei tiedä vastauksia.

Jokainen on (ehkä) oman onnensa seppä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro miten eroat muista. Itse olen hieman eksentrikko mutta jyrännyt sekaan, varsikin erätaidot ovat saaneet muut hyväksymään minut paremmin.

2/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologinen poikkeavuus :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KorpiKaupunkilainen kirjoitti:

Millainen poikkeavuus? Oletko miettinyt, että hieman etelämmässä sinua voitaisiin suvaita paremmin? Pikkukylillä asenteet saattavat olla umpimieliset.

Vierailija
4/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy hieman eksentrikkona ihmetellä jos pelkkä neurologinen poikkeavuus aiheuttaa ongelmia, ei kait sillä vaivalla voi edes olla mitään muuta kuin oma itsensä. Toisaalta itse en ole laumaeläin, enemmän erakko mutta aina päässyt porukkaan. Vähän nyt kyseenalaistan, mistä mahdat puhua?

Vierailija
5/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen poikkeavuus? Oletko miettinyt, että hieman etelämmässä sinua voitaisiin suvaita paremmin? Pikkukylillä asenteet saattavat olla umpimieliset.

Pikkukylissä yleisesti kaikki ovat erikoisia ja toiset erilaiset saa olla rauhassa. Etelän isoissa ei vain yleensä välitetä mutta auta jos joku huomaa ja ottaa asiakseen. Pienillä paikoilla yleensä myös pidetään huolta omista?

Vierailija
6/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AS, meni jo:) Kirjoittamisen perusteella aika ns. normaali. Muiden lukeminen ei varmaan tuota ongelmia jos osaat omia tunteita tulkita? Oletko aina kertonut rehellisesti mikä on vikana (ei pitäisi) mutta itse olen aina jo aloittanut sillä että kerron omasta erikoisuudestani. En tässä keksi taikasanoja tai yritä esittää että itselläni olisi yhtäpahoin asiat. Kun tietäisi mitä sanoa tai miten ottaa suora yhteys tästä sonnasta mutta älä luovuta meitä erikoisia tavalla tai toisella on maailma täynnä:)

7/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AS, meni jo:) Kirjoittamisen perusteella aika ns. normaali. Muiden lukeminen ei varmaan tuota ongelmia jos osaat omia tunteita tulkita? Oletko aina kertonut rehellisesti mikä on vikana (ei pitäisi) mutta itse olen aina jo aloittanut sillä että kerron omasta erikoisuudestani. En tässä keksi taikasanoja tai yritä esittää että itselläni olisi yhtäpahoin asiat. Kun tietäisi mitä sanoa tai miten ottaa suora yhteys tästä sonnasta mutta älä luovuta meitä erikoisia tavalla tai toisella on maailma täynnä:)

anonyymiyksinaisena@gmail.com ainakin sähköpostilla :)

Vierailija
8/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anonyymiyksinaisena@gmail.com ainakin sähköpostilla :)

Tuo kommenti kannattaa ehkä poistaa jos et halua sähköpostiasi täyteen turhaa... Toisena täytyy ihmetellä jos olet vasta eilen liittynyt, oletko mitä esität? Jos olet, ota tuo viestisi sähköpostista alas/pois.

9/11 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varsinaisesti mikään tärkeä osoite, tein tätä varten.

Vierailija
10/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanteesi voi muuttua yllättävällä tavalla paremmaksi...oletko kokeillut kääntyä Jumalan puoleen? Siinä voi olla syynsä että nyt tuntee olonsa yksinäiseksi, mikä voi johtaa johonkin parempaan yllättävällä tavalla. Itselleni tämä netistä ottamani kirjoitus on siunaava:

Älä masennu!

Älä menetä toivoasi.

Sinua varten on parempaa.

Jumala on Sinulle armollinen.

Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.

”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

Jeremia 29:11.

JEESUS rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinutkin. Ota siksi Jeesus vastaan Vapahtajanasi, että saisit iankaikkisen elämän Taivaassa.

JEESUS RAKASTAA SINUA

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

SUURI RAKKAUS

”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.” Joh. 15:13

JEESUKSEN VERESSÄ ON PUHDISTAVA VOIMA

”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois” Apt. 3:19

11/11 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläon kirjoitti:

Ehkä tilanteesi voi muuttua yllättävällä tavalla paremmaksi...oletko kokeillut kääntyä Jumalan puoleen? Siinä voi olla syynsä että nyt tuntee olonsa yksinäiseksi, mikä voi johtaa johonkin parempaan yllättävällä tavalla. Itselleni tämä netistä ottamani kirjoitus on siunaava:

Älä masennu!

Älä menetä toivoasi.

Sinua varten on parempaa.

Jumala on Sinulle armollinen.

Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.

”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

Jeremia 29:11.

JEESUS rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinutkin. Ota siksi Jeesus vastaan Vapahtajanasi, että saisit iankaikkisen elämän Taivaassa.

JEESUS RAKASTAA SINUA

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

SUURI RAKKAUS

”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.” Joh. 15:13

JEESUKSEN VERESSÄ ON PUHDISTAVA VOIMA

”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois” Apt. 3:19

xD uskonnot on ihmisille jotka eivät usko itseensä xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme