Tsiisus Nieminen on HOT!
Se on ihana ja täys flirtti. Siis oon ihastunu siihen hahmoon, en itse Krista Kososeen :D
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:35"]
Krista on käsittämättömän muuntautmiskykyinen näyttelijä.
Toisin kuin tämä yhden ilmeen Kuustonen, jonka ääni on ärsyttävää narinaa.
[/quote]
Haittaakse? Happy ending! Vähän piluillaan!
Iinalla ei nuo hahmojen puhetyylit kyllä hirveästi poikkea toisistaan! :D
[/quote]
Armin hahmojen puhetyylit eivät poikkea toisistaan sitäkään vähää kuin Iinalla.
[/quote]
Armilla on aina samat ilmeet ja maneerit. Oikeasti, surkea näyttelijä.
täällä kans yks kun on ihan lääpällään tsiisukseen!
Annassa tää Tsiisus oli "viikon miehenä".
Krista on kyllä tosi taitava näyttelijä. Samoin Riku Nieminen. Ja se, joka näyttelee Kimmo-ohjelman Kimmoa. Osaavat eläytyä rooliin kuin rooliin. Eivät ole mitn yhden ilmeen näyttelijöitä.
Hitsi ku huokasin onnesta etten ole ainoa joka käy kuumana Tsiisukseen! Sen hymy , eleet ja koko ulkonäkö...VAU! Harmi vaan että hän ei ole aito...
Safira ei vakuuttanut. Joku kommentoi että Antsku brunettina mutta ei. Tsiisus ei ikinä retkahtaisi tuollaiseen naiseen!
Krista esitti loistavasti putouksessa myös Michael Monroeta ja Matti Nykästä, eli mieshahmot ovat hänellä todellakin hallussa. Robin on parempi kuin alkuperäinen ;) Itse kävin kuumana Mikko Zetterbergiin aikoinaan, mutta on Tsiisuskin hottis kuin mikä :D
Tsiisus on kyllä valloittava. Krista kyllä kaiken kaikkiaan hyvä näyttelijä, vaikka verrattuna A. Hirviniemeen. Ainoastaan Johanna Tukiais enkä Rita Tainola -rooleista ole tykännyt.
Joo se Tsiisuksen katse on jotain uskomatonta! Katsoisipa mua joku mies samalla tavalla :D
Hehee, löytyihän tällainen keskustelu. Kyllä, täälläkin yksi Tsiisukseen ihastunut heteronainen! Hämmentävää... Mutta ei hitto kuinka komea mies Krista voikaan olla :D
Viime jakson pikadeittien loppuilmeilyt olivat jotain niin sydäntä sulattavaa, että melkein itku pääsi. Kun Tsiisus pääsi ekana jatkoon, lähes kiljaisin onnesta ja varmaan säikäytin pari vieressä istujaa :D Ihana mies, ihana nainen, unelmaa. Oi.
Ansaitseeko Safira ihanan Tsiisuksemme? Minusta EI.
Krista on noista Putous- ja Kingi-tyypeistä paras heittäytymään eri rooleihin. Osaa taitavasti jäljitellä tunnettujen ihmisten eleitä ja ilmeitä. Kristan kasvonpiirteet mukautuu hyvin myös mieheksi.