Tsiisus Nieminen on HOT!
Se on ihana ja täys flirtti. Siis oon ihastunu siihen hahmoon, en itse Krista Kososeen :D
Kommentit (58)
Niin on. Mieskin ihmetteli, miten Tsiisus on naisten päiväunien kohde, yritin selittää, mutten osannut. En edes tiedä, kumpiko noista on se hottis; Tsiisus vai Krista. Jokatapauksessa panisin..=))
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:17"]
Ei hahmo huono ole. Toi Valto on kyllä paljon parempi.
[/quote] Nimenomaan, Valto on todellakin huomattavasti parempi. (19)
[/quote]
Niinpä. Se sentään vaikuttaa ihan uskottavasti mieheltä.
Melkein punastelin, kun katsoin sitä ihanaa, ihastunutta hymyä ja ilmettä Tsiisuksen kasvoilla pikadeittailun lopussa :) Hetero naimisissaoleva kotiäiti täällä kans :)
Mä taas fanitan Kristan esittämää Robinia:)
Mua nauratti toi put the pussy on the table.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:49"]
Se on ihana ja täys flirtti. Siis oon ihastunu siihen hahmoon, en itse Krista Kososeen :D
[/quote]Niin minäkin! Ja ihan avioliitossa oleva heteronainen olen :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:50"]
Mä taas fanitan Kristan esittämää Robinia:)
[/quote]Joo, sekin on mahtava :D
On kyllä onnistunut hahmo, ja vaatinut varmasti paljon harjoittelua ja perehtymistä, ei pelkkää naaman vääntelyä, niin kuin muut hahmot.
Krista on mielestäni yksi lahjakkaimpia naisnäyttelijöitä koskaan. Ei kovin moni nainen voi näytellä miestä uskottavasti, mutta Kristalta se onnistuu. En välitä kingistä muuten, mutta tämän takia piti viimeksikin katsoa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:57"]
On kyllä onnistunut hahmo, ja vaatinut varmasti paljon harjoittelua ja perehtymistä, ei pelkkää naaman vääntelyä, niin kuin muut hahmot.
[/quote] Kyllä, erittäin onnistunut. Krista osaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:48"]
Hyi, musta se on niin ällö!!!!
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Ällöttävä on oikea sana kuvaamaan tätä hahmoa. Yök ja yök.
Ei voisi huonompaa hahmoa tehdä.
Niin ja ei oo kovin naisellinen kun noin helposti muuntautuu mieheks :D puistatus
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:48"]
Mielestäni Tsiisus on Kristan HUONOIMPIA hahmoja, vain Kristofer Taxel oli huonompi. Krista on hyvin epäaito romani ja ei saa ääntään tarpeeksi miehekkääksi. Muutenkin surkea hahmo. Siitä Mikko Zetterbergistä tykkäsin tosi paljon.
Ikävää että etenkin Krista, Iina. Ovatkohan kyllästyneet kun ei enää tuonparempaa irtoa.
[/quote]
Tsiisushan on vasta parikymppinen kolli. On vielä nuoruuden raikkautta eikä ääni niin möreä kuin niillä kolleilla, joilla enempi kilsoja mittarissa. Usot sie?
Enää pari minuuttia ja Tsiisus taas lauteilla <3