Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:11"]
"Eihän softa voi mennä rikki?" meidän projektipäällikkö, hemmetin tyhmä ihminen. No mitä vittua mä sitten täällä teen.
t. nörtti
[/quote]
Ei se voikaan mennä rikki. Joko se on jo tavalla tai toisella rikki tai sitten se toimii.
t. toinen nörtti
"Kansi kiinni, omaiset on nähneet."
"Pidätteletkö vessassakin saatana perkele"
"Sittenhän sä voit opettaa mut puhuun". Tätä kuulee oikeestaan noin joka toinen kerta kun kertoo, mitä tekee työkseen.
T: puheterapeutti
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 08:11"]
"Eihän softa voi mennä rikki?" meidän projektipäällikkö, hemmetin tyhmä ihminen. No mitä vittua mä sitten täällä teen.
t. nörtti
[/quote]
Ei se voikaan mennä rikki. Joko se on jo tavalla tai toisella rikki tai sitten se toimii.
t. toinen nörtti
[/quote]
Njoo..
Laitapa sinne isännän tikki.
Kätilö synnytyssalissa
"Sähän olet sitten johtotehtävissä!;) hohohoho"
t.sähkömiesnainen
"Laskut voi laittaa sinne naapurin postilaatikkoon", ollessani postinjakaja. Vähintään kerran päivässä...
- Vereni ei ollutkaan sinistä ja muut siniveriset muunnokset.
- Otetaan sitten nenästä.
Laboratoriohoitaja
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:36"]
"Sähän olet sitten johtotehtävissä!;) hohohoho" t.sähkömiesnainen
[/quote]
Tälle nauroin. Tää oli jo niin huono, että muuttu hyväksi :D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:55"]Olen mäkkärissä. "Syötkö täällä vai tuleeko mukaan?" "Sut voisin ottaa mukaan" "Syön täällä jos lähdet mukaan" "Tuutko säkin mukana?"
Näitä tulee humalaisilta, 20-40v äijiltä. Vituttaa joka kerta.
[/quote]
Nämä + "ja sut jälkiruuaks, höhöh" :D Yleensä nauran, mutta en vitsille vaan henkilöille. :) mutta eihän ne sitä tiedä.
" Sähän voit sitten hoitaa mua kun mulla on sairauksia"
Treffeillä, jos miehellä on mt/muita ongelmia
Ja olen hoitaja. Ja kyllä muuten vituttaa kuunnella noita vitsejä. Yleensä totean että kaikki hoitotoimenpiteet suoritetaan per rectum.
Kahvilassa:
"No nyt saadaan emännän pannusta"
"Tuleeko muuta? - No, ilman muuta" hehe
"Pieni lasku"
"En tarvii kuittia, ei voi verotuksessa vähentää"
..onhan näitä...
Jos siivoan hajonnutta pulloa lattialta, aina joku pääsee kauhistelemaan "alkoholin väärinkäyttöä". Hihii. :)
Seurustelin joskus äijän kanssa joka aina sanoi jotain muka hauskaa myyjille ym. Hävetti joka kerta. No sanomattakin selvää että on ex.
Lisää!