Miksi et osallistunut opiskeluaikana ainejärjestösi sitseille?
Kommentit (84)
Sitsit oli sellaiset paljon melua tyhjästä. Joskus kävin mutta ei siellä hauskaa ollut. Jauhettiin p skaa tuntemattomien kanssa, juotiin ja sain uusia tuttavuuksia. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tyypit jotka eivät aktiivisesti osallistuneet sitseille ja muihin opiskelijatapahtumiin on niitä, jotka valmistumisen jälkeen itkee pitkin somea ja mediaa kun ei oman alan töitä löydy. Just esim. sitsit on tärkeitä verkostoitumisen kannalta, minkä avulla ne työpaikatkin saadaan.
Vahva tämä. Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin moni sitseihin osallistunut edennyt urallaan todella pitkälle
En oikein tajunnut, mikä tapahtuma oli kyseessä. En tiedä kyllä vieläkään.
Osallistuin aktiivisesti ainejärjestömme juhliin ja muihin hengailutapahtumiin ja olin myös pari vuotta järjestön hallituksessa, mutta sitsit eivät olleet minun juttuni.
En edes tiennyt, että sellaisia järjestettiin. Ehkä siksi.
En uskaltanut kun oli kuullut että tuutorit juottaa ja sitten käyttää hyväkseen
Kävin yliopistoni ulkomailla, meillä oli vähän erilaiset juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin yliopistoni ulkomailla, meillä oli vähän erilaiset juhlat.
Millaiset?
Kävin muissa opiskelijapiireissä kuin ainejärjestössä.
Harrastin musiikkia ja kävin lähinnä opiskelijakuoron sitseillä. Niitä oli niin paljon, ettei ainejärjestölle jäänyt aikaa. Tunsin paljon enemmän yhteenkuuluvuutta muiden laulunharrastajien kanssa. Siellä kyllä oli useampia oman pääaineeni opiskelijoita, joten sinänsä heihinkin kyllä tutustuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tyypit jotka eivät aktiivisesti osallistuneet sitseille ja muihin opiskelijatapahtumiin on niitä, jotka valmistumisen jälkeen itkee pitkin somea ja mediaa kun ei oman alan töitä löydy. Just esim. sitsit on tärkeitä verkostoitumisen kannalta, minkä avulla ne työpaikatkin saadaan.
Vahva tämä. Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin moni sitseihin osallistunut edennyt urallaan todella pitkälle
Samat ihmiset joka pitää itseään ja uraansa jatkuvasti esillä somessa?
Kilttejä poikia ei kutsuttu tuollaisiin. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Kilttejä poikia ei kutsuttu tuollaisiin. 🥺
Ei sitseille kutsuta, niille ilmoittaudutaan.
Hirveitä ryyppäjäisiä. Ei nappaa kun en itse tykkää juoda.
Kilttis, sitseihin piti ostaa liput ihan itse, ei niihin sen erityisemmin ketään kutsuttu.
Kuka ”keksi” amk-sitsit? Siis whaaaat?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ”keksi” amk-sitsit? Siis whaaaat?
Mä en nyt kyllä ymmärrä, miten AMK-laisten sitsit on keneltäkään pois.
Koska sellaisia ei ollut! Muuten kyllä osallistuin kaikkeen mahdolliseen opiskelijaelämään, ja se oli kivaa! Meillä oli sellainen about kymmenen opiskelukaverin tiivis piiri, jonka kanssa tuli tehtyä kaikenlaista. Mahtavat muistot jäi :)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö 🤣
Meillä ei ollut sitsejä, sen sijaan saunailtoja ja haalaribileitä oli, monet aivan huikeita tilaisuuksia. Paikkana Kuopion yliopisto ysärin lopulla.
Ei siellä yleensä ole kivaa, jos ei jo tunne valmiiksi ketään. Ja joskus ne on vaan sellaisille, jotka ovat maksaneet jonkun ylimääräisen jäsenmaksun.