Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä tarviin apua..

Vierailija
21.01.2015 |

Oon 23 vuotias pienen pojan äiti, tarinani menee lyhyesti näin

- väkivaltainen alkoholisti isä-> koulukiusattu ala-asteen 1 luokalta amiksen vikalle (sain siitä huolimatta kaksoistutkintopaperit käteen) -> seurustelu väkivaltaisen narsistin kanssa jonka aikana sairastuin bulimiaan ja paniikkihäiriöön-> eroon pääsy-> ihanan miehen tapaaminen, vauvan saanti.

Mulla pitäs olla kaiken hyvin mut nyt synnytyksestä 2kk ja mun syömishäiriö nostaa päätään tavalla mikä ei oo ennen ollu, syön ja oksennan kaiken mitä oon syöny, vaikken ahmis enkä ole ahminutkaan. Mä tarviin apua, en oo halunnu ees miehelle kertoa koska mun pitäis elää mun elämän onnellisinta aikaa. Sinällään elänkin sillä rakastan mun ihanaa pientä poikaa yli kaiken. Neuvolaan en uskalla asiasta sanoa koska pelkään että lapsi otetaan syömishäiriön takia huostaan. Mitään muuta ongelmaa meillä ei ole, kumpikaan ei käytä edes mitään päihteitä, ei edes tupakkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna mä aloittaisin miehelle kertomisesta ja sen jälkeen lääkäriltä apua hakemaan.

Vierailija
2/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:41"]Sinuna mä aloittaisin miehelle kertomisesta ja sen jälkeen lääkäriltä apua hakemaan.
[/quote]

Pelottaa että lääkäri tekee lastensuojeluilmoituksen ja joudutaan syyniin syömishäiriöni takia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaiken maailman nettijuttuja lastensuojelusta. Lasta ei todellakaan oteta huostaan syömishäiriön takia, vaan pikemminkin sinua pidetään vastuullisena ihmisenä jos haet apua ongelmaasi.

Vierailija
4/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että sun pitää syödä? Ajattele lastasi. Annatko oman lihomispelkosi tms mennä hänen edelleen? Syömisessä ei ole mitään väärää. Sun pitää jaksaa lapsesi takia, ja syömättä et jaksa. Sun pitää vaan tajuta se, miksi haluaisit pilata elämäsi nyt kun asiat ovat hyvin?

Vierailija
5/5 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haet apua heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän