Tiede: suomalaisten naisten ihannemies
Suomalaisen naisen ihannemies on selvitetty. Mies on tumma ja pitkä, eteläeurooppalainen (italia/espanja) mutta omaksunut suomalaisen kulttuurin ja puhuu täydellistä suomea mutta lievällä korostuksella. Mies on ahkera kotitöissä ja on koulutukseltaan tohtori. Iho on vaaleahko mutta hyvin ruskettuva ja hänellä on iso musta penis.
Kommentit (18)
En ottaisi italialaista tai espanjalaista miestä. Tunnen useita. Ovat lapsellisia ja koreilunhaluisia neitejä. Eivät tarpeeksi miehekkäitä minun makuuni. Siis mukavia toki juttukavereina, mutta että jotain romanssia - ei kiitos.
Jaa.
Minun makuuni on sellainen viikinki. Vaaleat hiukset (mieluiten pitkät) ja parta. Lihaksikkaista miehistä en oikein piittaa, vatsa on aina plussaa.
Minäkin tykkään pitkistä, komeista, pitkähiuksisista vaaleista viikingeistä. Mutta en ole vielä Suomessa sellaisiin törmännyt. Ainoastaan isomahaisiin, lyhyisiin,ohuthiuksisiin/kaljuihin ja punakkanaamaisiin ukkoihin. Missä ne viikingit luuraa?
Iiiik! Mullahan on just tuollainen mies! Tosin on maisteri eikä omaa mustaa penistä :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:55"]
Minäkin tykkään pitkistä, komeista, pitkähiuksisista vaaleista viikingeistä. Mutta en ole vielä Suomessa sellaisiin törmännyt. Ainoastaan isomahaisiin, lyhyisiin,ohuthiuksisiin/kaljuihin ja punakkanaamaisiin ukkoihin. Missä ne viikingit luuraa?
[/quote]
Skandinaviassa. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nordiska_spr%C3%A5k.PNG
Missä ne viikingit luuraa?
[/quote]
No varmaan siellä missä aidotkin viikingit aikoinaan asuivat, eli Skandinaviassa.
Mullakin on viikinki-ihanne :D Mutta ilman vatsaa. -N20
Mulla myös..Paksu vaalea tukka,punapartainen,siniset silmät valkoinen hymy.Pitkä ja kiinteä.
Mun ihannemies 175-185cm, 80-90kg, kalju tai siili, tumma suomalainen, ruskeat tai vihreät silmät, tummat kulmakarvat, paransänki, viikset, ei liian riuku, mut ei mikään podarikaan, vaan sopivan lihaksikas, rento miehekäs tyyli, ei pukuja tai pillihousuja.
Mun ihannemies:
Vaaleat hiukset
sinisenvihreät silmät
hiukkasen mua lyhyempi
Älykäs ja ehdottoman rehellinen ja uskollinen, olematta samalla täysin vastenmielisen näköinen.
Minulla ei oikeasti ole kummoiset ulkonäkövaatimukset, mutta en nyt ihan mistä tahansa kykene innostumaan. Kyllä normaali ihminen älyää mitä tarkoitan.
En tule koskaan löytämään itselleni tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]
[/quote]
Skandinaviassa. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nordiska_spr%C3%A5k.PNG
[/quote]
Eli Suomestakin näyttäis ton kuvan mukaan löytyvät etelä- ja länsirannikolta ;) Skandinaviaa tuo linkkaamasi kuva ei järin hienosti kyllä kuvannut. Oman empiirisen kokemukseni pohjalta voisin vaikka vannoa, että suomenruotsalaisissa ei liiemmin viikinkiverta virtaile.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:02"]
Iiiik! Mullahan on just tuollainen mies! Tosin on maisteri eikä omaa mustaa penistä :)
[/quote]
No eihän se sitten ole sinne päinkään! Ei ole mustaa penistä? Täysin turha!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:00"]
Mulla myös..Paksu vaalea tukka,punapartainen,siniset silmät valkoinen hymy.Pitkä ja kiinteä.
[/quote]
Ööh... Miten voi olla vaaleat hiukset ja punainen parta? Paitsi väripurkista tietty. Omaan mielikuvitukseen aika härön näköinen. Joko punapää tai blondi. Omalla kohdalla kyllä ennemmin punapää, grau!
Kuvaus sopii melkeinpä jetsulleen minuun, mutta minulla on aasialainen vaimo. Lällällää!