Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saitte parannettua elämänlaatuanne?

Vierailija
21.01.2015 |

Kertokaa asioita joilla olette saaneet parannettua elämänlaatuanne, niin voidaan ottaa toisiltamme opiksi. :)

Itse lopetin yksinasumisen, kun tuntui, että seinät alkavat kaatua päälle. Muutin kimppakämppään ja nyt säästyy näin lama-aikana rahojen lisäksi myös mielenterveys, kun on kämppis jakamassa arkea.

Katkaisin välit kolmeen kaveriini: yksi arvosteli jatkuvasti elämäntapaani ja luonnettani ja kaksi muuta eri paikkakunnalla asuvaa eivät koskaan tulleet luokseni kylään kutsuista huolimatta vaikka itse vierailin heidän luonaan. Nyt säästyy energiaa, aikaa ja rahaa. Ei tarvitse enää kuunnella, kun joku yrittää tampata sinua alas eikä tarvitse enää koskaan ostaa matkalippuja näiden kahden ex-kaverin näkemiseen! :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin säännöllisen liikunnan.

Vierailija
2/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terapiassa ja osaan nyt käsitellä vaikeita asioita (lasten ongelmat, vanhat ja sairaat vanhemmat, taloudelliset huolet jne) hajoamatta itse. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla olo muuttuu paremmaksi ja saa energiaa.

Vierailija
4/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin pois töistä.

Vierailija
5/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin liikuntaa ja ulkoilua. Alkoholinkäyttö minimiin. Netissä max. yksi tunti vuorokaudessa. Liiat läskit pois. En murehdi asioita, joille en mahda mitään.

Vierailija
6/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin tunnekylmästä,epä empaattisesta,estyneestä miehestä ja löysin ihanan viriilin ja välittävän kumppanin.

Vierailija
7/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjan, jossa kerrottiin kuinka köyhänäkin voi elää rikkaasti. Valitettavasti en löydä unohtunutta nimeä nyt Googlellakaan.

Vierailija
8/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:39"]

Liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla olo muuttuu paremmaksi ja saa energiaa.

[/quote]

Lisäisin tuohon vielä riittävän pitkät ja säännölliset yöunet. Nukkumaan reippaasti ennen puoltayötä niin jaksaa aamulla nousta levänneenä, kiva aloittaa päivä kun on tarpeeksi levännyt.

Vierailija
9/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nukkua kunnon yöunet. Aaah, kuin uusi ihminen!

Vierailija
10/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kohdun poistoon, karsin turhat tavarat nurkista, "unohdin" kaksi rasittavaa tuttavaperhettä.

Vierailija
11/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:47"]

Päädyin kohdun poistoon, karsin turhat tavarat nurkista, "unohdin" kaksi rasittavaa tuttavaperhettä.

[/quote]Joo on itselläkin tullut "unohdettua" yksittäinen rasittava tapaus ja sitä energiaa säästyy myös tämän "unohduksen" ansiosta. :D Ap

Vierailija
12/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:47"]

Aloin nukkua kunnon yöunet. Aaah, kuin uusi ihminen!

[/quote]

Näin minäkin tekisin, jos ei tarvisi mennä joka aamu kahdeksaksi töihin. Liian aikainen herätys! Mun luonnollisella rytmillä heräilen 9-10 välillä ja tunnen itseni ihan eri ihmiseksi. Onneksi seuraavaan lomaan ei ole enää pitkä aika :)

Vierailija
13/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:38"]Kävin terapiassa ja osaan nyt käsitellä vaikeita asioita (lasten ongelmat, vanhat ja sairaat vanhemmat, taloudelliset huolet jne) hajoamatta itse. Suosittelen.
[/quote]

Miten käydä terapiassa ja päästä taloudellisista huolista? Terapia aiheuttaisi niitä lisää, jos vaihtaisi muiden laskujen maksamisen terapian maksuun.

Vierailija
14/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdutin, ei vakutusta elämänlaatuun.

Aloin urheilla, ei vaikutusta elämänlaatuun.

Lopetin töissä venymisen ja pomon mielistelyn, elämänlaatu parani selvästi. Pitää vaan osata sano ei jos haluaa sanoa ei.

Vierailija
15/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:47"]Aloin nukkua kunnon yöunet. Aaah, kuin uusi ihminen!
[/quote]
Tämä. Olen sitä mieltä että että riittävä nukkuminen on yksi tärkeitä asioita onnellisessa elämässä. Tosin minulle ei ole mainittavasti koskaan ollut univaikeuksia, mutta olen huomannut että ne jotka eivät nuku, eivät ole tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
16/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa. Meditoin.

Vierailija
17/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole saanut parannettua, prosessi vielä kesken. Rupesin tsemppaamaan koulussa kun kadotettu motivaatio löytyi, harrastamaan liikuntaa ja jätin kaikki herkut pois. Vaikuttaa muuten mielialaan aivan huimasti tuo liikunta ja ruoka! Olen päättänyt suhtautua elämän vastoinkäymisiin positiivisin mielin. Kyllä tässä eletään, vaikka kaikki ei menisi ihan suunnitelmien mukaan. Olen myös huomannut, että läheisille avautuminen oikeasti auttaa. En tiedä johtuuko teini-iän loppumisesta vai mistä, mutta olen tullut paljon puheliaammaksi ja empaattisemmaksi. Olen myös päättänyt suunnitella tulevaa jatko-opiskelupaikkaani rauhassa stressaamisen sijaan, sillä ihana äitini haluaa asua kanssani siihen asti, että valmistun korkeakoulusta :) Kiitos mamma!

Ja tsemppiä teille kaikille!

Vierailija
18/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille

Vierailija
19/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 mihin maahan muutit, jos saa kysyä? Ap

Vierailija
20/36 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin pois ovaravanpyörästä epätyydyttävässä työssä ja nykyään saan itse valita sopivimmat työni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi