Aiotko ostaa silliä joulupöytään?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ollaan ostettu kalat suoraan lähistön kalastajilta eikä täältä päin saa silliä. Paitsi lasimestarin silliä, joka on silakkaa.
Luojan kiitos olen ulkomailla joulun,ei nappaa joulupöperöt
En osta kun kukaan meillä ei pidä sillistä.
Ostan vain sellaista ruokaa josta meillä pidetään. Ei jouluna pidä ostaa jouluruokaa vain siksi että on joulu. Meillä voidaan syödä vaikka mämmiä jouluna jos sitä tekee mieli ja taas pääsiäisenä vaikka kinkkua.
N40+
En osta! Rosollikin pitää olla ilman silliä. Graavilohta sitten senkin edestä :)
Sinappisilliä, matjessilliä, sherrysilliä, sipulihaketta ja smetanaa, tilliperunoita.
Ihania ovat, eivätkä lihota.
🐟🧅🐟🧄🐟🦐💙🧡
Ja katkarapusalaattia.
En osta silliä, koska yritän välttää liikaa suolaa. Rosollissa jos vähän on silliä seassa niin saa olla, en poiskaan ronki, mutta muuten meillä ei silliä syödä. Mies ei edes pidä sillistä, minä kyllä pitäisin mutta kun...
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen silli. Silliä kullekkin.
Mä osta suomalaista kuutos silliä, jos ei sen valmistusta ole siiretty Puolaan, kuten Ahdin.
Vierailija kirjoitti:
Ahtisilliä aina, sitä punaista.
Se on nykyään puolaista, noten en osta.
Minulla ei ole koskaan mitään joulupöytää. Syön jouluna jotain hyvin raikasta ja aika kevyttä. Mutta silliä saatan ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koko suku saa silliä kun levitän vittuni juoulupöydässä.
Kuka nyt noin alhaisen ihmisen kanssa tulisi edes saman pöydän ääreen? No ehkä joku yhtä alhainen.
Teen ehkä munakoisosta "silliä". Ainakin porkkala pitää laittaa ajoissa maustumaan! 😂
Ei. Jälkiruuaksi on pukille tarjolla ihka aitoa sillipillua!
Vierailija kirjoitti:
Teen ehkä munakoisosta "silliä". Ainakin porkkala pitää laittaa ajoissa maustumaan! 😂
Porkkala on kyllä hyvää. Sitä meidän perheen kasvissyöjä tekee joulupöytään ja se maistuu muillekin.
Kyllä on silliä :) Suutarinlohi on silakkaa!