En koskaan katso televisiota
Sieltä ei tule mitään, mikä kiinnostaisi minua. Joskus harvoin katson Areenasta jonkun dokumentin. Olenkohan ainoa ihminen, joka ei koskaan katso telkkaria?
Kommentit (13)
Ei ole telkkaria ollut varmaan kymmeneen vuoteen, sitä ennen kun oli, ei ollut antennijohtoa siinä, vain DVD-soitin kiinni. En siis ole katsellut telkkaria hyvin pitkään aikaan myöskään.
Jos et katso televisiota, mitä muuta käyttöä olet keksinyt sille?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen uniikki lumihiutale siellä.
Ei ole tarkoitus olla mikään erikoinen. Halusin vain tietää onko muita? Itseäni melkein nolottaa, etten ole kiinnostunut nykyisistä ohjelmista ja mietin, että onko tämmöinen kovinkin harvinaista?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole telkkaria ollut varmaan kymmeneen vuoteen, sitä ennen kun oli, ei ollut antennijohtoa siinä, vain DVD-soitin kiinni. En siis ole katsellut telkkaria hyvin pitkään aikaan myöskään.
Ihan kiva kuulla! Ehkä meitä on sitten muitakin, jotka ei katso telkkua.
-Ap
Otin joskus kesällä kans johdot irti ukkosen takia enkä ole kokenut tarvetta laittaa päälle.
Minä katson televisiota silloin, kun pyyhin siitä pölyjä. Tv-ohjelmia katson sen sijaan monta tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et katso televisiota, mitä muuta käyttöä olet keksinyt sille?
Minun puoliso kyllä katsoo sitä jonkinverran, että ei se ihan ilman käyttöä ole. Ja minä pyyhin pölyt siitä aina.
-Ap
Kyllä kaltaisiasi on todella paljon ja uskaltaisin arvata, että yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Otin joskus kesällä kans johdot irti ukkosen takia enkä ole kokenut tarvetta laittaa päälle.
Ihanan kuuloinen vastaus :)
-Ap
Suomessa näkyviä kanavia en ole katsonut enää vuosiin. Sarjoja ja leffoja kyllä katselen. Mutta en televisiosta😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaltaisiasi on todella paljon ja uskaltaisin arvata, että yhä enemmän.
Ihan kiva kuulla. Olen oikeasti ajatellut, että olenko ihan viallinen, kun en ”jaksa” katsoa television ohjelmia nykyään.
-Ap
Nuoriso harrastaa tuota joltain osin. Youtube ja Netflix riittävät.
Sellanen uniikki lumihiutale siellä.