Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE jotka raskauduitte EKASTA yrityskierrosta

Vierailija
21.01.2015 |

Te jotka tulitte raskaaksi ekasta yrityskierrosta niin vastatakaa please seuraaviin juttuihin
Teidän ikä ja oletteko n. suunnilleen laihoja, normaaleita, pullikoita, vakavasti ylipainoisia ja sitten vielä että tupakoitteko ym. epäterveellistä?

Ai niin ja tikutitteko oviksen heti siitä kierrosta vai  mitä metodia käytitte?

kiitos :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22 v ja hieman ylipainoinen (lihastakin löytyy ihan hyvin) 163 cm ja 76 kg. Tupakoin ja join alkoholia toisinaan. Kun päätimme alkaa yrittää lasta, laskeskelin juuri silloin ovuloivani ja siinähän se tärppäsi heti ensimmäisestä kerrasta.

Vierailija
42/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla olin 22v. ja jonkin verran ylipainoinen. Söin terveellisesti, enkä tupakoinut tai käyttänyt runsaasti alkoholia, olin juuri laihduttanut reippaasti. Työ liikkuvaa. Tärppäsi ekasta kierrosta. Toki suhde oli tuore, joten seksiäkin oli PALJON.

Tokalla kerralla olin 25v ja mies siis sama. Nyt olinkin lihonut ja runsaasti ylipainoinen. Syömiset epäterveellisiä ja liikunta todella vähäistä. Edelleenkään en polttanut ja alkoholiakin meni vain kerran pari vuoteen. Tärppäsi ekasta kokonaisesta kierrosta (kierukka poistettiin edellisen kierron puolivälissä). Nyt seksiä oli vähemmän, mutta tunnistan ovulaation, joten se oli oikein ajoitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja molemmilla kerroilla raskauduin heti. Ekalla kerralla olin 28 ja tokalla 34.Tupakoin.Normaalivartaloinen 65/170.

Vierailija
44/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti olen halunnut tulla raskaaksi ja se on sitten tapahtunut "kertalaakista": 22-vuotiaana, 26-vuotiaana sekä 30-vuotiaana. Olen hoikka/normaalipainoinen, en tupakoi säännöllisesti mutta viihteellä kylläkin (eli nykyisin kerran-kaksi vuodessa :D). Nuorempana, etenkin ennen esikoista käytin alkoholia aika runsaastikin, nykyään hyvin kohtuullisesti. Kuopuksen kohdalla tikutin ovulaation, siis tikut olivat ekaa kertaa käytössä ja sitten tulin samalla kertaa jo raskaaksi. 

"Erikoisuuteni" on se, että en ole juurikaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Söin pillereitä 16-19-vuotiaana, sen jälkeen on ollut käytössä vain kumit ja kuparikierukat.

Vierailija
45/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:16"]

Olen 4 kertaa raskautunut eka kierrosta. 19v, 20v, 23v ja 28v. Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. En käytä alkoa, tupakkaa tai mitään e-pillereitä yms. koskaan. Pyrin myös terveelliseen ruokavalioon ja päivittäiseen ulkoiluun. En tod. tikutellut mitään, jos ei lapsi tule ilman tikkuja olkoon tulematta.

[/quote]

Helppo sanoa neljän lapsen ja helposti alkaneen raskauden jälkeen, että lapsi/lapset olisi saanut olla tulematta jos tikutella olisi pitänyt. Mitenköhän vain olisi ajatusmaailmasi muuttunut, jos et vielä kymmenen vuoden jälkeenkään olisi onnistunut tulla raskaaksi.

[/quote]

Joillakin nopea raskautuminen aiheuttaa sen, ettei osata olla kiitollisia niistä lapsistaan, koska ei tiedetä miltä tuntuu kun joutuu pelkäämään sitä ettei niitä lapsia tule.

Neljä nopeaa raskauttaa aiheuttanee sen, että lapsista ja raskaudesta tulee itsestäänselvyys.

Vierailija
46/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi ihan yrittämättä :( ja raskautua ei ole mikään sana -_-

Vierailija
47/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin olin lopettanut puolisen vuotta ennen ehkäisyn lopettamista, samoihin aikoihin laihdutin myös -15kg.

Viimeisten menkkojen aikaan vaihdoin rasvattoman maidon kevytmaitoon (rasvaton maito kun jonkun tutkimuksen mukaan laskee hedelmällisyyttä). Ylipainoa oli kevään laihdutuksesta huolimatta jäljellä vielä noin 20kg mutta elintavat olivat tuon puolisen vuotta olleet huomattavasti paremmat kuin ennen. Hormoonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt ikinä, joten liekö tuostakin jotain apua olleen nopeaan raskautumiseen.

Vierailija
48/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v, 165 cm, 46 kg. Niin säännölliset kuukautiset, että oli helppo yrittää oikeaan aikaan.

Vierailija
49/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v, 160/47, hoikka olen aina ollut. Liikuin kohtuupaljon, rullaluistelin päivittäin jne.
Aloitin syömään 2kk ennen yritystä semmosia raskausajan tabletteja jossa oli raudat ja foolihapot yms :) Söin monipuolisesti mutta aika paljon herkkuja.
En tupakoi enkä juo alkoholia juuri ollenkaan.

Vierailija
50/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21v. Normaalipainoinen. Tupakoin kunnes testi näytti plussaa ja söin miten sattuu.

Ei tikutettu mitään oviksia, hyvä että saatiin kapseli pois ensin. Käytettiin ihan sellaista harrastetaan seksiä-metodia.

Vierailija
51/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en käyttänyt mitään ovistikkuja. t50

Vierailija
52/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v, 160cm ja 56kg. En tupakoinut, alkoholia käytin kohtuullisesti. Normiterveellinen ruokavalio, satunnaisesti liikuntaa. Olin käyttänyt yhdistelmäpillereitä yhtäjaksoisesti melkein 10v, ja heti lopetuksen jälkeen tärppäsi. Ei tikutettu.

Vierailija
53/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanoisin, että jos vain mahdollista, kannattaa olla stressaamatta asiasta ja ovulaation aikoihin harrastaa seksiä mahdollisimman paljon :) Itse en tullut raskaaksi ekasta kierrosta vaan vasta kuudennesta. Meillä tuli kaikenlaisia hankaluuksia matkalla, kuten sairastelua ja miehen matkoja ovulaation aikoihin. Ekan kerran kun ihan oikeasti pystyttiin keskittymään vain toisiimme niiden muutaman päivän ajan, tärppäsi heti.

Vierailija
54/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, BMI n. 26. En tupakoi.. Päätettiin kokeilla tärppääkö ja heti napsahti. Toinen 37v, BMI 24. ( tämä meni kyllä myöhemmin kesken :( ) ja itse asiassa piti olla varmat päivät, tais olla kp. 8/30. Melko hedelmällisiä siis minä ja mieheni siittiöt kestäviä uimareita :)

Vierailija
55/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 27 (eli hieman ylipainoa) äidillä, isä normaalipainoinen, molemmat 27v ja perusterveitä. Ehkäisynä ennen vauvaa oli kuparikierukka, joka poistatettiin ja annettiin lapselle lupa tulla jos tullakseen. Mies oli jopa ison osan kuusta ja kierron puolivälin tienoilla paljon pois kotoa. Ei oletettu tuloksia siitä kierrosta ainakaan.

Eli todella helposti ja ns yrittämättä tuli. Hämmentyneen onnekkaita olemme.

Vierailija
56/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen 55 kg ja 160cm, mies jotain 78 kg ja 184cm et aikalailla normaalipainosia oltiin. Ei tupakoida, alkoholia silloin tällöin, miehellä meni enemmänkin. Ollaan molemmat 21 vuotiaita. Jätin pillerit pois ja pari kuukautta mentiin keskeytetyllä yhdynnällä (koitettiin ajottaa lapselle synttärit tiettyyn vuodenaikaan). Sitten vaan päätettiin "laskea lastit sisään" ja heti raskaana. En oo tehny mitään ovistestejä, ku on menkat ollu aina aika säännölliset.

Vierailija
57/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tämän nyt näin jo kolmesti :). Ja kyllä, tiedän olevani erittäin onnekas ja olen kiitollinen siitä.

Iät: ekalla kertaa 27&28, 29&30 ja nyt olen 20. viikolla raskaana ja ikää jo 35 ja miehellä 36.

Ruumiinrakenne: Itse olen melko hoikka, nuorempana alle 50-kiloinen, nyt 52 kg/160 cm mies normaalipainoinen, urheilullinen.

Elämäntavat: Ei tupakkaa koskaan, alkoholia kohtuullisesti ennen raskautta (kerralla esim. 2 lasia viiniä).

Metodi: En ole koskaan tikuttanut ovulaatiota. Kuukautiskierto on ollut säännöllinen 28 päivää, joten etenkin siinä kierron puolivälissä on harrastettu parin päivän välein seksiä, kun vauva on ollut toiveissa. Luulen tunnistavani ovulaation.

Vierailija
58/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30v, 165/57, liikuin päivittäin, en tupakoi, alkoholia hyvin vähän. En tikutellut yhtään mitään.

Vierailija
59/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotta ja normaalipainoinen. Abortti. Myöhemmin 6 vuotta yritystä -ei raskaaksi. Karma?

Vierailija
60/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:03"]

Te jotka tulitte raskaaksi ekasta yrityskierrosta niin vastatakaa please seuraaviin juttuihin
Teidän ikä ja oletteko n. suunnilleen laihoja, normaaleita, pullikoita, vakavasti ylipainoisia ja sitten vielä että tupakoitteko ym. epäterveellistä?

Ai niin ja tikutitteko oviksen heti siitä kierrosta vai  mitä metodia käytitte?

kiitos :)

[/quote]

Olin normaalipainoinen ja poltin tupakkaa, En tikutellut mitään vaan laskin suunnilleen päivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan