Mika Häkkisen naismaku
Millainen on Mika Häkkisen naismaku? Ilmeisesti pitää olla hyvin hoikka / laiha ja jylhät kasvonpiirteet? Minulla ei ole, laihduttaa toki voisin. :( Muistaako kukaan muita naisystäviä kuin nämä hänen lastensa äidit Erja ja Marketta? Mietin, onko saumoja.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:25"]
Mitä tekisit Mikalla, vanhenevalla miehellä
[/quote]
Onko muunkinlaisia miehiä?
Epäilen vahvasti, että Mikalla on puolisonsa valitessaan ollut aivan toisenlaiset kriteerit kuin ulkonäkö. MOlemmat, sekä entinen että nykyinen vaikuttavat olevan muuta kuin pelkkiä pintaliitäjiä.
Tästä syystä epäilen vahvasti, että ap:lla ei tule koskaan olemaan mitään saumaa MIkan suhteen. Sori.
Strippari on kyllä minun silmissä alinta kastia, jonka pintaliitäjä päihittää mennen tullen.
Mikahan nähtiin joku aika sitten poistuvan Gentel Mens Clubilta helsinkiläisen bb-stripparin kanssa. Eli taso ei ainakaan korkea ole. Kunhan nainen on alasti ja mielellään kaikkien edessä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]
Strippari on kyllä minun silmissä alinta kastia, jonka pintaliitäjä päihittää mennen tullen.
[/quote]
Tällä wt-kommentillasi et kyllä sinäkään yllä korkealle.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:55"]
Olisi mukavaa, jos olisi vuokra-asunto Monte Carlossa ja linna Ranskassa. Mika ehkä ostaisi minulle uuden Audin? Mitäpä muutakaan!
[/quote]
Veikkaan että Mikan kämpät on omistusasuntoja.
Mitä tekisit Mikalla, vanhenevalla miehellä
Olisi mukavaa, jos olisi vuokra-asunto Monte Carlossa ja linna Ranskassa. Mika ehkä ostaisi minulle uuden Audin? Mitäpä muutakaan!