Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE jotka raskauduitte EKASTA yrityskierrosta

Vierailija
21.01.2015 |

Te jotka tulitte raskaaksi ekasta yrityskierrosta niin vastatakaa please seuraaviin juttuihin
Teidän ikä ja oletteko n. suunnilleen laihoja, normaaleita, pullikoita, vakavasti ylipainoisia ja sitten vielä että tupakoitteko ym. epäterveellistä?

Ai niin ja tikutitteko oviksen heti siitä kierrosta vai  mitä metodia käytitte?

kiitos :)

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v., 173cm ja 64kg. En tupakoi enkä tikuttanut. Lähinnä vain jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin, että katsotaan jos joskus tärppää ja jos ei tärppää, niin sitten ollaan kaksin. No nyt meitä on kolme, tyttö 4kk.

Vierailija
2/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olin silloin 26 v ja mieheni 30 v

-Itse en ollut laiha mutten nyt mikään hirveen lihava, jonkin verran ylimääräistä löytyi, sanoisin että lievästi ylipainoinen. 

-Emme tikuttaneet ovista, harrastettin seksiä oletetun oviksen aikaan ja jo viikko ennen sitä päivittäin ja tais se koko kuukausi mennä aika seksintäyteisissä merkeissä

-Ei tupakoida tai mitään muutakaan kovin epäterveellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v, 168/70. Tupakoin, käytin alkoholia jonkun verran viikonloppuisin ja söin muuten aika epäterveellisesti. En tikuttanut tai seurannut kiertoa sen tarkemmin.
Elämäni muuttui aika radikaalisti raskauduttuani. Kaikki epäterveellinen jäi pois ja olen nykyään pari kiloa hoikempi kuin raskaaksi tullessani, vaikka viikkoja 18. :)

Vierailija
4/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v 58kg ja 39v 63 kg, ei tikutusta.Raskauduin kaksi kertaa eka yrittämällä.

Vierailija
5/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole monista muista asioita kiinni.

Terveellisesti elävä pariskunta ei välttämättä saa lasta ollenkaan ilman hoitoja, vaikka kaikki on ok ja elintavat moitteettomat.

Samaan aikaan alkoholia suurkuluttava, ketjutupakoiva ja huumeiden viihdekäyttäjä tulee raskaaksi e-pillereistä huolimatta.

Mikä on ap:n oma tilanne, menikö nyt eka yrityskuukausi ketuiksi vai miksi kyselet?

Vierailija
6/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. 60kg ja 163cm. En tupakoi tai käytä alkoholia, terveet elämäntavat jo 15-vuotiaasta asti kun aloitin kuntosaliharrastuksen tosissani. En myöskään tikuttanut.

Vierailija
7/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v, jätin pillerit pois ja toisella kierrolla onnistui. Normaalipainoisia olemme molemmat. Toista yritetty sitten kaksi vuotta eikä mitään ole tapahtunut...jäämme yhden lapsen perheeksi jos ei ihmettä tapahdu.

Vierailija
8/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on tärpännyt ekalla kierrolla. Ensimmäisellä kerralla olin 29 v. 174 cm ja 69 kg. En tupakoi, en urheile, hyötyliikuntaa yms.

Toisella kerralla olin 36 v, samat mitat ja elintavat.

En ole ikinä tikuttanut ovulaatiota, tunnistan kyllä ovulaation kun se lähestyy.

Vierailija
9/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni ollaan todettu, että vähän pullukat/lievästi ylipainoiset ovat raskautuneet helpoiten! Minä ja toinen laiha ystäväni taas ollaan niitä hitaammin raskautuvia. Ei välttämättä mitään tieteellistä pohjaa, mutta ollaan porukalla tää laitettu merkille.

Vierailija
10/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, 165/58, säännöllisesti liikuntaa, suht terveellinen ruokavalio, en ollut koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä, perusterve.

Heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Eli jätettiin vain kondomi pois. Niin, lisättäköön vielä että minulla on hyvin säännöllinen kierto.

Vierailija
11/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v pullikko, yks kerta ja soli siinä. Ei hormoonaalista ehkäisyä viiteen vuoteen. Tupakoin ja käytin alkoa. Ja en ole mamu. En käyttänyt lääkkeitä ja kengännro on 39 ja meillä ei ole lemmikkejä. Karpataan kyllä. Joskus käytän Visaa, koska olen nyt työtön. Mutta en ole akateeminen ja lapseni on aloittanut päivähoidon alle 1 vuotiaana. Oliko jotain muuta?

Vierailija
12/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista, ap:n tilanne siis on se, että raskausta ei vielä edes ole yritetty mutta seuraavien menkkojen jälkeen olis tarkoitus jättää ehkäisy ja tietysti toivon niiin paljon että raskautuisin heti :)

Vierailija
13/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti tullu heti. Aina lihava. En tupakoi ankä tikuttele.

Vierailija
14/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, BMI n. 20, en tupakoinut mutta baareissa istuin eli alkoholia kului kohtuu paljon pe ja la. Metodi oli "ehkäisy pois".

Vierailija
15/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:03"]Te jotka tulitte raskaaksi ekasta yrityskierrosta niin vastatakaa please seuraaviin juttuihin
Teidän ikä ja oletteko n. suunnilleen laihoja, normaaleita, pullikoita, vakavasti ylipainoisia ja sitten vielä että tupakoitteko ym. epäterveellistä?

Ai niin ja tikutitteko oviksen heti siitä kierrosta vai  mitä metodia käytitte?

kiitos :)
[/quote]

30v
Laiha
Tupakoin (en enää raskaana)
Kerta viikossa roskaruokaa
Metodi: naiminen summa mutikassa --> het pamahti

Vierailija
16/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa ekasta mahdollisesta oviksesta raskautunut. 1. 26v, bmi 21, ei tikutettu, ei alkoa, ei tupakkaa ja suht terv. elämäntavat.
2. 28v, bmi 21, samat kuin edellä. 3. 32v, bmi 23, muuten samat kuin edellä.

Vierailija
17/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 lisää. Olin 22,24 ja 29v

Vierailija
18/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4 kertaa raskautunut eka kierrosta. 19v, 20v, 23v ja 28v. Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. En käytä alkoa, tupakkaa tai mitään e-pillereitä yms. koskaan. Pyrin myös terveelliseen ruokavalioon ja päivittäiseen ulkoiluun. En tod. tikutellut mitään, jos ei lapsi tule ilman tikkuja olkoon tulematta.

Vierailija
19/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästi olen tullut heti raskaaksi. Laiha olen ja tupakkaa poltin. 

Vierailija
20/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v, tupakoin, 60kg/168cm eli normaalipainoinen, e-pillereitä olin syönyt 12 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi