Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ilman seksiä. Onnistuuko?

Vierailija
21.01.2015 |

Haluaisin elämänkumppanin, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja kasvatusvastuun lapsista. Sellaisen, jonka tietäisin pysyvän aina rinnallani. Lähinnä siis ehkä ystävän, koska en halua harrastaa seksiä ainakaan kovin säännöllisesti, en jaksa tuntea mustasukkaisuutta enkä olla tilivelvollinen kenellekään. Olisi kuitenkin mukavaa, että taloudessa olisi toinen aikuinen.

Lähtisiköhän kukaan mies tällaiseen?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:17"]

Olisiko syytä siinä että haluttomuutta pidetään epänormaalina, ei voi kukaan sanoa suoraan ettei juuri seksi innosta, kun on silloin väistämättä jotenkin sairas ja hoidon tarpeessa ja huono?

[/quote]

No ei se kyllä ihan normaalia olekaan. Joku hormonituotanto vinksallaan.

Vierailija
42/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittavat etteivät saa seksiä, naiset valittavat etteivät saa seksiä. Mistä se johtuu että nämä aseksuaalit ja vähäisemmillä haluilla varustetut eivät löydä toisiaan, vaan aina pariutuvat vastakohdan kanssa?

Olisiko syytä siinä että haluttomuutta pidetään epänormaalina, ei voi kukaan sanoa suoraan ettei juuri seksi innosta, kun on silloin väistämättä jotenkin sairas ja hoidon tarpeessa ja huono?

Pitäisikö ihmisten tulla julkisesti kaapista tässäkin suhteessa, niin että joskus voitaisiin suoraan sanoa kumppaniehdokkaalle, eikä tarvitsisi esittää kunnes loputkin halut menee?

[/quote]

Komppaan. Seksuaaliset tarpeet poikkeavat yksilöiden välillä reilusti toisistaan ja tässä oleellinen asia, josta pitäisi avoimesti keskustella jo suhteen alkuvaiheessa. Onnellisen parisuhteen edellytys on, että parien seksuaaliset tarpeet kohtaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että monelle miehelle riittäisi hyvinkin vähäinen seksi, mutta he pitävät asian salassa. Oma mieheni vetosi jatkuvasti tekosyihin ja vasta lapsen muutettua kotoa selvisi, ettei meille koskaan tule säännöllistä seksielämää. Siihen asti hän aina väitti että haluaisi vaikka joka päivä ja kyllä sitten, kun... Nyt, kun se sitten kun on, hän sanoo, että näin vanhana (vähän yli 50) on normaalia, ettei enää ole seksiä. Ei minusta.

Vierailija
44/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:22"]

[/quote]

No ei se kyllä ihan normaalia olekaan. Joku hormonituotanto vinksallaan.

[/quote]

Jaa miksei ole? Biologian kannaltahan naisen kannattaa haluta seksiä vain muutamana päivänä kuukaudessa.

Henk. koht. en saa mitään iloa siitä, että hinkutan jonkun kanssa alapäitä yhteen.

Vierailija
45/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae aseksuaalimiestä, niitäkin on sillä tunnen yhden henkilökohtaisesti. Itse taas tarvitsen nymfomanian rajaa lähentelevän kumppanin mutta jokaiselle on tarjolla jotakin!

Vierailija
46/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on juuri tuollainen. Valitettavasti ei kertonut minulle etukäteen, että se on sitten seksi loppu, kun on saatu lapset. Ne estot ovat jotenkin vain niin valtavia ja paineet pieniä. Tekosyitä loputtomasti. Pyysin viimeksi, että antaisi jo selittelyiden olla, minulla on jo riittävän monta. Sinun kanssasi tämäkin mies olisi varmasti ihan onnellinen. Olisi varmaankin pitkällä tähtäimellä parempi nyt nettiaikana etsiä ihan sillä kriteerillä kumppania, eikä yrittää muokata halukkaasta kumppanista aseksuaalia vastoin hänen tahtoaan.

Vierailija
47/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois fundamentalistiuskovainen homomies? En kyllä tiedä, mistä sellaista kannattaisi etsiä... :)

Vierailija
48/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läheisyyttä ja hellyyttä voi olla ilman sekstailuakin.

Vierailija
49/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:47"]

Kyllä läheisyyttä ja hellyyttä voi olla ilman sekstailuakin.

[/quote]

Voi olla ja pitääkin, mutta seksitön tai hyvin vähä seksinen suhde ei riitä kaikille.

Vierailija
50/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:47"]

Miten ois fundamentalistiuskovainen homomies? En kyllä tiedä, mistä sellaista kannattaisi etsiä... :)

[/quote]

Vastustamme Tasa-Arvoista Avioliittolakia -Facebook-ryhmä ois varmaan aika hyvä paikka löytää tuollainen "saalis"!

Vierailija
51/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun miehen! Milloin vaan. Mulla onneksi on muitakin. Tai sitten voit ostaa paimenkoiran, ne ovat kuulemma siistimpiä ja haisevat vähemmän, mut ihan up to u.

Vierailija
52/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:10"]

Siis et halua harrastaa seksiä mutta haluat lapsia? Ei se haikara niitä vauvoja tuo!

[/quote]

Voin minä silloin tällöin harrastaa seksiä, eli ei se ehdoton ei ole. En vaan jaksa sitoutua siihen, että seksiä pitäisi harrastaa esim. joka viikko. Pakkopullaa.

[/quote]

Mikä siinä inhottaa? Itse haluan joka päivä :0 ja nainen olen.

[/quote]

Hohhoijaa, katsos kun ihmiset ovat erilaisia. Että osaa olla huvittavia nämä "miksei kaikki ole niin kuin minä" -tyypit.

- uusi tässä ketjussa

Vierailija
53/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rgg

Vierailija
54/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluiaisin kyllä seksiä useita kertoja päivässä, pitkiä kiihkeitä sessiota, olen kiinnostunut kokeilemaan vaikka mitä mutta tässä vaiheessa ymmärrän jo etten voi saada ja siksi pitää tunnustaa tosiasiat ja tyytyä siihen mihin on mahdollisuudet.

Vierailija
55/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:58"]Minä haluaisin juuri tuollaisen suhteen, hyvin vähän seksiä, ilmankin pärjäisin.

Mies 39 v
[/quote]

Haluaisit elää naisen kanssa jolle olet vaan laskujen maksaja ja lastenhoitaja. Ei läheisyyttä ei rakkautta eikä hellyyttä. Olisit pelkkä kämppäkaveri jolla olisi elinikäinen vastuu yhdessä tehdyistä lapsista joita ei ole tehty rakkaudesta?
[/quote]
kyllä rakastaa voi ilman seksiäkin, ja seksiä voi harrastaa ilman rakkautta. Itse olen nyt vuoden ollut miehen kanssa, seksiä meillä ei ole, mutta läheisyyttä, haleja ja kumppanuutta kyllä. Kun lähden matkoille, minun tulee ikävä ja oikeasti välitän. Laskut molemmat maksaa. Jos lapsi tehtäisii, niin varmasti se olisi rakkaudesta tehty.

Vierailija
56/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde olisi mahdottomuus. Kärsisin. Nainen

Vierailija
57/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:12"]

Haluiaisin kyllä seksiä useita kertoja päivässä, pitkiä kiihkeitä sessiota, olen kiinnostunut kokeilemaan vaikka mitä mutta tässä vaiheessa ymmärrän jo etten voi saada ja siksi pitää tunnustaa tosiasiat ja tyytyä siihen mihin on mahdollisuudet.

[/quote]

Valivali

58/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei harrasta säännöllisesti seksiä, ei todellakaan tarkoiita, ettei voi olla läheisyyttä ja rakkautta. Minusta esimerkiksi on kiva käydä miehen kanssa yhdessä saunassa/suihkussa, pestä toinen toisensa, laittaa toiselle vaikka vartalovoidetta, hieroa selkää ja hartioita hyväntuoksuisella öljyllä, tehdä jalkakylpyjä ja hieroa toisen jalat virkistävällä voiteella, halailla, suukotella, maata vierekkäin peiton alla, ja miksikä ei vaikka hyväillä niitä intiimialueitakin. En vaan jotenkin nauti itse yhdynnästä, ja se jopa vähän sattuu, vaikka gynekologit eivät ole minusta mitään fyysistä vikaa löytäneetkään. Haluaisin kauheasti jonkun halinallen kainalooni.

Kismett

Vierailija
59/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:12"]

[/quote]

Valivali

[/quote]

Miksi valivali? Olen omat sisäiset kamppailuni tehnyt ja päättänyt tyytyä kohtalooni ja yrittää ottaa siitä irti mihin on mahdollisuudet.  #19

Vierailija
60/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali mies, ja olisi ihanaa kohdata nainen, jolle seksi ei ole kaikki kaikessa. Parisuhde kuitenkin kiinnostaisi, olisi mahtavaa löytää elämänkumppani jonka kanssa jakaa elämän koettelemukset.
Voin kokemuksesta kertoa, ettei ole mitenkään helppoa löytää toista ihmistä, jota seksi ei kiinnostaisi. Itselläni on moni lupaava suhde kariutunut juuri seksiin -itselleni seksi ei edes ole mikään ehdoton ei, ja olisin valmis tekemään kompromisseja, mutta sääliseksi, josta puuttuu intohimo, ei monia kiinnosta.

Jos AP todella haluaa seksittömään suhteen, ainoa neuvo jonka voi antaa on että kannattaa panostaa sinnikkyyteen etsinnässä. Ei sitä koskaan tiedä, mitä tuleman pitää.