Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ilman seksiä. Onnistuuko?

Vierailija
21.01.2015 |

Haluaisin elämänkumppanin, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja kasvatusvastuun lapsista. Sellaisen, jonka tietäisin pysyvän aina rinnallani. Lähinnä siis ehkä ystävän, koska en halua harrastaa seksiä ainakaan kovin säännöllisesti, en jaksa tuntea mustasukkaisuutta enkä olla tilivelvollinen kenellekään. Olisi kuitenkin mukavaa, että taloudessa olisi toinen aikuinen.

Lähtisiköhän kukaan mies tällaiseen?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et halua harrastaa seksiä mutta haluat lapsia? Ei se haikara niitä vauvoja tuo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut viimeeksi seksiä, kun kakara sai alkunsa. Kakara täytti juuri 3 vuotta. Vittu, että vituttaa.

Ei sitä seksiä ollut aikaisemminkaan kuin ehkä kerta vuoteen ja myös yksi pidempi muutaman vuoden selibaatti takana. Käytännössä rakas vaimoni on loinen, joka kuppaa elämäni, elämäniloni ja lopulta rahani.

Joo en voi lähteä suhteesta, koska ei ole avioehtoa. Asunto on minun, mökki on minun, autot ovat minun. Akka toi vaan vaatteensa ja hammasharjan.

Vierailija
24/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:41"]

Ei onnistu muutoin kuin pakottamalla/huijaamalla. Eli esim niin että ensin harrastatte seksiä, sitten teette lapsen, sitten heittäydyt kotiäidiksi niin ettei mies voi jättää sinua koska omatunto kolkuttaisi ja samalla sanot että seksi on loppu.

Nimim kokemusta on

[/quote]

En mä tuollaista halua. Eksä jo valitti seksin puutteesta, enkä jaksa sellaista enää. Toisenkin osapuolen pitäisi olla tyytyväinen vähäiseen seksiin.

[/quote]

Anna hänelle siinä tapauksessa lupa käydä vieraissa. kirjatkaa se ihan avioehtoon.

kokemusta on

[/quote]

Teoriassa tuo voisi onnistua, en varmastikaan olisi mustasukkainen. Mutta. Käytännön puoli tulisi vastaan... Missä välissä mies kävisi panemassa muita? Töiden jälkeen, viikonloppuisin..?

[/quote]

Minunkin varattu rakastajani käy tyydyttämässä tarpeeni iltaisin ja viikonloppuisin. Eihän sen järjestäminen nyt niin vaikeaa ole varsinkin jos on oikein luvan kanssa liikkeellä.

Vierailija
25/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:10"]

Siis et halua harrastaa seksiä mutta haluat lapsia? Ei se haikara niitä vauvoja tuo!

[/quote]

Voin minä silloin tällöin harrastaa seksiä, eli ei se ehdoton ei ole. En vaan jaksa sitoutua siihen, että seksiä pitäisi harrastaa esim. joka viikko. Pakkopullaa.

Vierailija
26/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:10"]

[/quote]

Voin minä silloin tällöin harrastaa seksiä, eli ei se ehdoton ei ole. En vaan jaksa sitoutua siihen, että seksiä pitäisi harrastaa esim. joka viikko. Pakkopullaa.
[/quote]

No moni mies olis ihan tyytyväinen, jos sais edes silloin tällöin. Muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
27/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aseksuaali. Masturboinkin lähes päivittäin ja jos oikein ihastun, haaveilen seksistä. Itse yhdyntä vaan on kivuliasta ja koko homma tuntuu jotenkin pöljältä. Tiedän, että en jaksaisi harrastaa kenenkään kanssa säännöllisesti seksiä vuosikausia.

Onko vaihtoehtoina nyt oikeasti aseksuaali mies tai kohtaloonsa alistunut mies, joka oikeasti haluaisi enemmän seksiä? Kai jossain on miehiä, joilla on alhainen libido?

Ap

Vierailija
28/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostua jos nainen edes sen verran suostuisi harrastamaan seksiä että saataisiin lapsi. 

Taas on yksi puolen vuoden tapailusuhde takana joka ei kertaakaan päätynyt paljoa pussailua pidemmälle ennenkuin nainen torjui. Joskus aikaisemmin on ollut neljä vuotta yhdessä edes oikeastaan suutelua. Joka sitten päätyi siihen että nainen lemppasi. Ja tuossa välissä on ollut useampiakin seksittömiä suhteita.

Vierailija
29/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin onnistuu. Mieheni on 20v. vanhempi ja tärkeintä hänelle on mennä klo 9 aikaan illalla nukkumaan. Seksiä meillä on ehkä kerran vuodessa, jos hyvin käy.Ota vanhempi mies, joka tavatessasi oli nuorekas ja viriili, mutta ajan kuluessa muuttuu vanhukseksi.

Vierailija
30/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti miehiäkin, jotka eivät kaipaa seksiä parisuhteessa. Kannattaa tehdä tuo toivomus selväksi heti alkuvaiheessa. Suurelle osalle seksi on parisuhteen kulmakiviä ja teillä molemmilla täytyy olla samat odotukset sen suhteen.

Vierailija
31/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:10"]

[/quote]

[/quote]

Mikä siinä inhottaa? Itse haluan joka päivä :0 ja nainen olen.

Vierailija
32/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olis ok jos mies hakisi seksin ja läheisyyden muualta. Mutta miksi kukaan mies haluaisi olla suhteessa johon pitää tehdä lapsia eikä saa seksiä eikä hellyyttä, kun voisi elää jonkun toisen kanssa ja saada koko paketin. Lapsia, seksiä, hellyyttä, kumppanuutta, rakkautta ja intohimoa. Olla haluttu ja himoittu.

Vierailija
33/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin juuri tuollaisen suhteen, hyvin vähän seksiä, ilmankin pärjäisin.

Mies 39 v

Vierailija
34/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:58"]Minä haluaisin juuri tuollaisen suhteen, hyvin vähän seksiä, ilmankin pärjäisin.

Mies 39 v
[/quote]

Haluaisit elää naisen kanssa jolle olet vaan laskujen maksaja ja lastenhoitaja. Ei läheisyyttä ei rakkautta eikä hellyyttä. Olisit pelkkä kämppäkaveri jolla olisi elinikäinen vastuu yhdessä tehdyistä lapsista joita ei ole tehty rakkaudesta?

Vierailija
35/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa hakea suoraan kämppistä / ystävää, eikä miestä, tai aseksuaalai miestä. Etsimäsi on yksi parisuhteen muoto, mutta seksillä ja läheisyydellä on yleensä suuri merkitys parisuhteessa ja harvassa ovat ne, joka eivät noita kaipaa.

Vierailija
36/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Seksin aloittaminen suhteessa vaatisi minulta hirveän luottavaisen ja turvallisen olon, joka todennäköisesti veisi pidempään kuin kumppaniehdokas viitsisi odottaa, ja silloinkaan tuskin hirveän usein jaksaisin. Läheisyyttä ja sitoutumista haluaisin kuitenkin muulla tavalla, en pelkkää kaveria samaan taloon, joten miehen muualla käymistäkään en kestäisi. Olen siis ilmeisesti tarkoitettu olemaan yksin. :(

N23

Vierailija
37/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuo harhaluulo tulee, että jos ei ole seksiä niin ei ole rakkautta tai läheisyyttä? Kuulostaa ihan ex-mieheltäni, jonka mielestä läheisyys on yhtä kuin seksi. En minä mikään tunnekylmä ole, halailu ym. on ihan mukavaa. Seksi ei vaan ole minulle kovin tärkeää ja synnytyksen jälkeen se on ollut kivuliastakin, joten eipä houkuttele. Ap

Vierailija
38/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin seksittömissä suhteissa on ollut paljon läheisyyttä ja hellyyttä ja hyvänäpitoa ainakin minulta naiselle. Naiset ei vain suostu varsinaiseen yhdyntään kanssani. Pitäisi kai olla komea ja lihaksikas että saisi varsinaista seksiäkin. Omia lapsia haluaisin kovasti. Keinohedelmöityskin kelpaisi hyvin.

Vierailija
39/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittavat etteivät saa seksiä, naiset valittavat etteivät saa seksiä. Mistä se johtuu että nämä aseksuaalit ja vähäisemmillä haluilla varustetut eivät löydä toisiaan, vaan aina pariutuvat vastakohdan kanssa?

Olisiko syytä siinä että haluttomuutta pidetään epänormaalina, ei voi kukaan sanoa suoraan ettei juuri seksi innosta, kun on silloin väistämättä jotenkin sairas ja hoidon tarpeessa ja huono?

Pitäisikö ihmisten tulla julkisesti kaapista tässäkin suhteessa, niin että joskus voitaisiin suoraan sanoa kumppaniehdokkaalle, eikä tarvitsisi esittää kunnes loputkin halut menee?

Vierailija
40/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:17"]

Miehet valittavat etteivät saa seksiä, naiset valittavat etteivät saa seksiä. Mistä se johtuu että nämä aseksuaalit ja vähäisemmillä haluilla varustetut eivät löydä toisiaan, vaan aina pariutuvat vastakohdan kanssa?

Olisiko syytä siinä että haluttomuutta pidetään epänormaalina, ei voi kukaan sanoa suoraan ettei juuri seksi innosta, kun on silloin väistämättä jotenkin sairas ja hoidon tarpeessa ja huono?

Pitäisikö ihmisten tulla julkisesti kaapista tässäkin suhteessa, niin että joskus voitaisiin suoraan sanoa kumppaniehdokkaalle, eikä tarvitsisi esittää kunnes loputkin halut menee?

[/quote]

Noinhan se menee. Nykyään pidetään normaalina, että seksiä halutaan jatkuvasti, vähintään pari kertaa viikossa. Jos joku kehtaa julkisesti myöntää, että heillä hässitään vain kerran kuussa tai jopa harvemmin, saa hän osakseen ihmettelyjä ja vinkkejä seksielämän parantamiseksi. Ihan kuin kukaan ei voisi olla tyytyväinen vähäiseen seksin määrään, vaan kaikki haluaisivat sitä niin paljon kuin ikinä saa.