Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ilman seksiä. Onnistuuko?

Vierailija
21.01.2015 |

Haluaisin elämänkumppanin, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja kasvatusvastuun lapsista. Sellaisen, jonka tietäisin pysyvän aina rinnallani. Lähinnä siis ehkä ystävän, koska en halua harrastaa seksiä ainakaan kovin säännöllisesti, en jaksa tuntea mustasukkaisuutta enkä olla tilivelvollinen kenellekään. Olisi kuitenkin mukavaa, että taloudessa olisi toinen aikuinen.

Lähtisiköhän kukaan mies tällaiseen?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla mies? Hae nainen asumaan kanssasi.

Vierailija
2/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun pitää selvittää se itse. On olemassa aseksuaaleja miehiä. Varmaan joku heistä haluaa perhettä ja jonkinlaista elämänkumppanuutta, jos löytää sopivan naisen.

4/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se aika harvinaista on, mutta on sellaisia pariskuntia olemassa. Olen sellainen nainen, joka ei jaksa olla kovin kiinnostunut seksistä. Olen silti elänyt viisi vuotta yhden miehen kanssa. Välillämme oli pääasiassa vain hellyyttä. Jostain syystä inhoan olla alastti toisen edessä. Ja mainittakoon, että olin vielä tuohon aikaan hoikka, joten alastomuuskammo ei johtunut liikakiloista!

Kismett

Vierailija
5/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Kismett" time="21.01.2015 klo 15:00"]

Kai se aika harvinaista on, mutta on sellaisia pariskuntia olemassa. Olen sellainen nainen, joka ei jaksa olla kovin kiinnostunut seksistä. Olen silti elänyt viisi vuotta yhden miehen kanssa. Välillämme oli pääasiassa vain hellyyttä. Jostain syystä inhoan olla alastti toisen edessä. Ja mainittakoon, että olin vielä tuohon aikaan hoikka, joten alastomuuskammo ei johtunut liikakiloista!

Kismett

[/quote]

Eli teillä ei juuri ole seksiä? Miten mies suhtautuu asiaan?

Voisihan se kumppani olla nainenkin, totta. Haluaisin kuitenkin vielä lisää lapsia ja siinä mielessä mies olisi parempi vaihtoehto.

Vierailija
6/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu muutoin kuin pakottamalla/huijaamalla. Eli esim niin että ensin harrastatte seksiä, sitten teette lapsen, sitten heittäydyt kotiäidiksi niin ettei mies voi jättää sinua koska omatunto kolkuttaisi ja samalla sanot että seksi on loppu.

Nimim kokemusta on

Vierailija
7/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:41"]

Ei onnistu muutoin kuin pakottamalla/huijaamalla. Eli esim niin että ensin harrastatte seksiä, sitten teette lapsen, sitten heittäydyt kotiäidiksi niin ettei mies voi jättää sinua koska omatunto kolkuttaisi ja samalla sanot että seksi on loppu.

Nimim kokemusta on

[/quote]

En mä tuollaista halua. Eksä jo valitti seksin puutteesta, enkä jaksa sellaista enää. Toisenkin osapuolen pitäisi olla tyytyväinen vähäiseen seksiin.

Vierailija
8/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:42"]

Nimim kokemusta on

[/quote]

En mä tuollaista halua. Eksä jo valitti seksin puutteesta, enkä jaksa sellaista enää. Toisenkin osapuolen pitäisi olla tyytyväinen vähäiseen seksiin.

[/quote]

Anna hänelle siinä tapauksessa lupa käydä vieraissa. kirjatkaa se ihan avioehtoon.

kokemusta on

Vierailija
9/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:47"]

Nimim kokemusta on

[/quote]

[/quote]

Anna hänelle siinä tapauksessa lupa käydä vieraissa. kirjatkaa se ihan avioehtoon.

kokemusta on

[/quote]

Teoriassa tuo voisi onnistua, en varmastikaan olisi mustasukkainen. Mutta. Käytännön puoli tulisi vastaan... Missä välissä mies kävisi panemassa muita? Töiden jälkeen, viikonloppuisin..?

Vierailija
10/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:47"]

Nimim kokemusta on

[/quote]

[/quote]

kokemusta on

[/quote]

Teoriassa tuo voisi onnistua, en varmastikaan olisi mustasukkainen. Mutta. Käytännön puoli tulisi vastaan... Missä välissä mies kävisi panemassa muita? Töiden jälkeen, viikonloppuisin..?

[/quote]

Älä siitä huoli. Miehet järjestävät käytännön asiat kllä niin etei siitä ole kellekään haittaa. Mutta epäilen että sellainen mies ei pahemmin halua sitoutua sinusta ja teidän lapsestanne välittämiseen henkisesti ainakaan. Hän korvaisi rahalla mutta ei rakkaudella.

Kokemusta on

11/68 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt selittäisi... Aluksi yritettiin vähän jotain, mutta pelkäsin ja minuun sattui jne. Mies sanoi haluavansa olla kanssani, vaikka emme pystyisi harrastamaan seksiä. Välillä tyydytin häntä käsin, tai sitten niin, että makasin mahallani, hän tuli selkäni päälle ja tyydytti itseään takalistoani vasten. Mutta se suhde oli vähän kummallinen. Rakastin häntä vähän niin kuin jotain isoaveljeä, en ehkä niin kuin miesystävää yleensä rakastetaan. Sen jälkeen minulla on ollut kaksi lyhyempää suhdetta, joissa suostuin seksiin, mutta olin aina tosi passiivinen enkä tuntenut erityistä mielihyvää... lukuunottamatta kielihoitoa!

Kismett

Vierailija
12/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:47"]

Olen aseksuaali mies, ja olisi ihanaa kohdata nainen, jolle seksi ei ole kaikki kaikessa. Parisuhde kuitenkin kiinnostaisi, olisi mahtavaa löytää elämänkumppani jonka kanssa jakaa elämän koettelemukset. Voin kokemuksesta kertoa, ettei ole mitenkään helppoa löytää toista ihmistä, jota seksi ei kiinnostaisi. Itselläni on moni lupaava suhde kariutunut juuri seksiin -itselleni seksi ei edes ole mikään ehdoton ei, ja olisin valmis tekemään kompromisseja, mutta sääliseksi, josta puuttuu intohimo, ei monia kiinnosta.   Jos AP todella haluaa seksittömään suhteen, ainoa neuvo jonka voi antaa on että kannattaa panostaa sinnikkyyteen etsinnässä. Ei sitä koskaan tiedä, mitä tuleman pitää.

[/quote]

Samoja fiiliksiä. Olis kiva löytää kumppani, mutta toisaalta pärjään mä hyvin yksinkin :)

-aseksuaali nuori nainen

Vierailija
13/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:10"]

Olen saanut viimeeksi seksiä, kun kakara sai alkunsa. Kakara täytti juuri 3 vuotta. Vittu, että vituttaa. Ei sitä seksiä ollut aikaisemminkaan kuin ehkä kerta vuoteen ja myös yksi pidempi muutaman vuoden selibaatti takana. Käytännössä rakas vaimoni on loinen, joka kuppaa elämäni, elämäniloni ja lopulta rahani. Joo en voi lähteä suhteesta, koska ei ole avioehtoa. Asunto on minun, mökki on minun, autot ovat minun. Akka toi vaan vaatteensa ja hammasharjan.

[/quote] no joo. Hivenen agressiivinen ilmaisu sinulla. Meillä seksi väheni, kun lapsi syntyi. Tuolloin seksiä oli ehkä kerta parin kuukauden välein. Nyt, viimeiset 5 vuotta mieheni on "innostunut" petipuuhiin kerran vuodessa. Taidan hankkia rakastajan, jota voisin tavata parin viikon välein. Vähintään. 

Vierailija
14/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin että ei toivoakaan jos et HETI kerro olevasi aseksuaali.

En koe tarvitsevani seksiä kovinkaan usein, mutta entinen naiseni oli kiimainen kun saatana suhteen alussa. Suihin otti ilman edes pyyntöä ja seksiä oli useasti, molemat kyllä saivat orkkunsa.

Kun tein virheen ja kerroin tunteeni, seksi loppui kuin seinään. Muutaman vuoden siinä ihmeteltiin että mitä ihmettä ja sitten "en koskaan seksiä edes halunut, oon aseksuaali".

Siinä vitutti kuin pientä oravaa, mutta tunteet sanoo että älä anna periksi. Vajaan vuoden siinä kituuttelin ennen kun totesin etten jaksa enää. Ongelma ei ollut se että seksiä ei ollut, suhde oli muuten uskomattoman hyvä, vaan se että se yhtäkkiä loppui ja oli "valehdellut" minut suhteeseen. Jos annat ymmärtää että seksiä on usein, odotan myös että seksiä tulee olemaan jatkossakin.Onneksi ei sentään lapsia sille akalle tullut. Onneksi ei elämääni ole kuulunut enää.

Vierailija
15/68 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ilman seksiä. Onnistuuko?

Suosittelisin, että haet tavallista kunnollista miestä, jolla edellytykset löytää hieman alistuvaa taipumusta itsestään. Eli tuollaisessa femdom-suhteessa nainen saa juuri niin vähän tai paljon seksiä, kuin huvittaa ja mies sen, mitä nainen sallii. Ja tämä on siis ok-juttu molemmille. Femdom ei lähtökohtaisesti tarkoita mitään kinky-hommia varusteineen, vaan sitä että nainen määrittelee kaapin paikan ja mies rakastaa kyseistä asiantilaa. Eikä sinun tarvitse kokea itseäsi mitenkään erityisen dominoivaksi persoonaksi. Oppisit varmasti nauttimaan siitä, että mies suostuu pieniin tai isompiin oikkuihisi. Ajattele asia niin, että tuo mies ei ole mikään kynnysmatto, vaan hieno yksilö, johon juuri sinulla on ylivaltaa.

Vierailija
16/68 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta ottaa homomies(kuka ei uskalla tulla ulos kaappista),hän voisi olla juuri  semmoinen kuten sinä toivoisit, näinnäillisessä suhteessa,kasvattaa lapsia ,mutta hellyyttä ja seksiä hän saa miehiltä. Ei huono  ajatus ?

Vierailija
17/68 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:36"]

Haluaisin elämänkumppanin, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja kasvatusvastuun lapsista. Sellaisen, jonka tietäisin pysyvän aina rinnallani. Lähinnä siis ehkä ystävän, koska en halua harrastaa seksiä ainakaan kovin säännöllisesti, en jaksa tuntea mustasukkaisuutta enkä olla tilivelvollinen kenellekään. Olisi kuitenkin mukavaa, että taloudessa olisi toinen aikuinen.

Lähtisiköhän kukaan mies tällaiseen?

[/quote]

Mun mies lähti. Juuri tuollaiseen. Halusi hän seksiä, mutta oppi olemaan ilmankin. Ei ollut enää mikään ihan nuori mies. Nykyään seksiä on kuitenkin, eli aloin haluta, eikä miedän liitto täysin seksitön ole ollut koskaan, mutta lasten saannin yhteydessä ja jälkeen oli vuosien tauko. Ollaan molemmat viihdytty yhdessä hyvin.

Vierailija
18/68 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:54"]

En ole aseksuaali. Masturboinkin lähes päivittäin ja jos oikein ihastun, haaveilen seksistä. Itse yhdyntä vaan on kivuliasta ja koko homma tuntuu jotenkin pöljältä. Tiedän, että en jaksaisi harrastaa kenenkään kanssa säännöllisesti seksiä vuosikausia.

Onko vaihtoehtoina nyt oikeasti aseksuaali mies tai kohtaloonsa alistunut mies, joka oikeasti haluaisi enemmän seksiä? Kai jossain on miehiä, joilla on alhainen libido?

Ap

[/quote]

Pitkänmatkan kestävyysjuoksijat, tosin ei heillä ehkä kauhean alhainen libido ole, mutta kanavoivat sen juoksemiseen jos ei seksiä ole. Osa siis. Ja siis ei tätäkään voi oletuksena antaa, mutta sanoisin, että tsekkaile sieltä päin kuitenkin :) Moni tosin voi olla aika naimisissa harrastuksensa kanssa, mutta kuitenkin. 

Vierailija
19/68 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi vaan löytää aseksuaali mies. Ne on vaan vähän kaapissa tässä yliseksualisoituneessa yhteiskunnassa. Tietääkö joku missä olisi aseksuaali deittisaitti, vai perusdeittisaittien kauttako mennään.

Itse olen tainnut muuttua aseksuaaliksi vanhemmiten, tosin en nuorempanakaan siitä hirveästi välittänyt, tein vaan kun muutkin sitä harrasti.

N49

Vierailija
20/68 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:54"]

Onko vaihtoehtoina nyt oikeasti aseksuaali mies tai kohtaloonsa alistunut mies, joka oikeasti haluaisi enemmän seksiä? Kai jossain on miehiä, joilla on alhainen libido?

Ap

[/quote]

On, mutta ongelma on ettei kukaan tunnusta. Alhainen libido on jotenkin maailman noloin asia ellei se ole tosiaan niin totaalista että voi täysin neutraalisti kertoa olevansa aseksuaali.

Toinen ongelma on että suuri osa alhaisenkin libidon ihmisistä on olettaakseni suhteen alussa innokkaimmillaan seksuaalisesti eikä ehkä edes tajua olevansa hyvin vähähaluisia. Esim. minä olen jo kaksi kertaa ruvennut vakavaan parisuhteeseen vilpittömästi kuvitellen että nyt tässä on vihdoin se mies jonka kanssa olen löytänyt seksuaalisuuteni ja vihdoin olen just niin halukas kuin muutkin, aina valmis joka päivä - se on sillä hetkellä ollut ihan aitoa, mutta se on mennyt ohi ja olen taas ollut todella haluton.

Ja ajoituskysymyskin haittaa. Minulla on ollut suhde jossa oli sitoutumista ja rakkautta mutta vain hyvin vähän seksiä, mutta silloin en osannut arvostaa tilannetta, sillä halusin lapsia ja pelkäsin ettei niitä sillä menolla tulisi ikinä. Eikä olisi varmaan tullutkaan, sillä toisen miehen kanssa vaati ehkä nelisenkymentä kalenterin kanssa ajoitettua yhdyntää tulla raskaaksi, ja sen vähälibidoisen miehen kanssa olisin ollut ollut vanha nainen ennen kuin se summa olisi saatu kokoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi