Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Perhekerho ja hoitolaukku
08.09.2006 |
Roudaatteko koko ajan mukana hoitolaukkua (tai yleensäkin laukkua) vai jätättekö esim naulakolle tai jonnekin? Mikä " käytäntö" ? Missä sitä puhelinta pitää jos ei laukkua kuljeta jatkuvasti mukana? Ja taskuja jos ei satu olemaan.
Kommentit (2)
Mulla on puhelin ja lompakko repussa, joka on naulakoilla. Siellä repussa on myös lasten tavarat. Ei meillä kukaan siellä mitään varasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ihan kuinka itse haluat!!!