Muistakaa laittaa auto yöksi lohkoon ja sisälämppäri päälle
Kommentit (29)
Arvaa, tuleeko tänne joukko porukkaa leukailemaan, että ei tartte, koska a) ei ole autoa ollenkaan b) auto on lämpimässä sisätallissa c) löytyy webasto tai d) asuu jossain etelässä, jossa ei ole pakkasista tietoakaan.
Käytän vebastoa ilmasto hihhulien kiusaksi.
Hah, ei tartte kun on autotalli ja vaikka ei olis, löytyy webasto.
Voisin kans ihan huvikseni käyttää sisälämmitintä :D ihan vaan koska ei kiinnosta mikään ilmasto asia. Ja jos kiinnostaisikin, niin ei ainakaan siten, että pienenä suomalaisena voisin asiaan vaikuttaa :D Katse ensin Kiinaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä lohko?!
Lämmitin
Vierailija kirjoitti:
Käytän vebastoa ilmasto hihhulien kiusaksi.
Jos sinulla olisi edes auto, webastosta puhumattakaan, niin osaisit kirjoittaa sen oikein.
Jännää, että täällä taas viittaat kintaalla imaston muutokselle, kun taas sähköautokeskusteluissa kohkaat kitarisat suorana, kuinka sähköauto on ilmaston kannalta huono ratkaisu ;)
Juu toki tiedän, että ajelette lukemattomilla eri rattailla aina asiayhteyden mukaan ja mitään logiikkaa teikäläisten trolleista on turha etsiä.
Varsinkin vw ja skeida on pitää lämmittää hyvin, eihän niissä tarkene edes nollakelillä.
Ei ole tolppapaikkaa, eikä sisälämmitintäkään. Onneksi on sentään Volvo, niin ei moisia tarvitsekaan.
Mihinkä lohkoon auto laitetaan, käykö autotalli jos ei ole lohkoa omassa pihassa?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin vw ja skeida on pitää lämmittää hyvin, eihän niissä tarkene edes nollakelillä.
Tuki se jäähdytin niin lämpenee kone paremmin. Niin minäkin tein.
En kyllä ollut ajatellut, koska en ole huomenna(kaan) tuolla autolla mihinkään menossa, mutta tosiaan voisihan sen ihan vaan huvikseenkin lämmittää kun tolppapaikasta anyways maksaakin..
Ja sitten se onkin pidettävä tolpassa lämpiämässä useasti, ettei lyö ikkunoita sisäpuoleltakin jäähän.
Asun etelä-suomessa ja täällä on pakkasia.
Auto löytyy, mutta ei tolppapaikkaa tai autotallipaikkaa. Muutan heti kun sopiva vuokra-asunto löytyy.
Omaan ei vielä varaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin vw ja skeida on pitää lämmittää hyvin, eihän niissä tarkene edes nollakelillä.
Osui ja upposi. Onneksi se sentään käynnistyy kuin palmun alta, vaikka pakkasta olisi 32 astetta ja vähän lämmitys unohtunut.
Mutta kylläse webasto on vain ehdoton mukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin vw ja skeida on pitää lämmittää hyvin, eihän niissä tarkene edes nollakelillä.
Osui ja upposi. Onneksi se sentään käynnistyy kuin palmun alta, vaikka pakkasta olisi 32 astetta ja vähän lämmitys unohtunut.
Mutta kylläse webasto on vain ehdoton mukavuus.
Varsinkin silloin, kun se on imenyt akun kuiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin vw ja skeida on pitää lämmittää hyvin, eihän niissä tarkene edes nollakelillä.
Osui ja upposi. Onneksi se sentään käynnistyy kuin palmun alta, vaikka pakkasta olisi 32 astetta ja vähän lämmitys unohtunut.
Mutta kylläse webasto on vain ehdoton mukavuus.
Varsinkin silloin, kun se on imenyt akun kuiviin.
Höpö. Sillehän asennetaan oma akku, niin ei ole riskiä, että imaisee auton akun tyhjäksi. Toki nykylaitteet ei yleensä edes tee niin, koska ne on sen verran älykkäitä vehkeitä, ettei ne edes lähde päälle jos auton akussa ei ole riittävästi varausta.
Ei tarvitse, laitan sähköauton ilmastoinnin päälle äpistä lähtiessäni ja auto on lämmin astuessani siihen sisään. Matkaa parkkipaikalle on runsaat 50 m.
Kehitys kehittyy, paitsi persulassa.
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Ei tarvitse, laitan sähköauton ilmastoinnin päälle äpistä lähtiessäni ja auto on lämmin astuessani siihen sisään. Matkaa parkkipaikalle on runsaat 50 m.
Kehitys kehittyy, paitsi persulassa.
Sama täällä, tosin matka ulko-ovelta autolle on alle 5m, joten laitan lämmöt päälle kännykällä jo siinä vaiheessa kun lopettelen aamiaista.
Kuinka kauan pidätte lohkolämpöä päällä jos on muutama aste pakkasta?
Pyh. Laitan webaston päälle kaukosäätimen ajastuksella.