Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valmiit kirjolohisuikaleet marinadissa - ei jatkoon!

Vierailija
21.01.2015 |

Toisesta ketjusta innostuneena päätin kokeilla tätä suomalaisten pikaruokasuosikkia. Yök mikä lemu keittiössä! Sitruunamarinadi taisi olla kyseessä, paketti on jo roskiksessa. Huomenna teen oikeaa ruokaa, vaikka se tarkoittaakin vähemmän palsta-aikaa :(
:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse ei siis kalan hajusta, oudon pistävä sitruunan haju kyseessä. Tuli vasta kypsästä ruoasta, kun olin yhdistänyt soosin ja pastan ja avasin kannen.
ap

Vierailija
2/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, meillä siitä tykätään paljonkin, niin perunoiden kuin pastan kanssa. Ostan vain tietyn merkkistä enkä ole koskaan ostanut sitruunamarinadilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein niitä hunajamarinoitua. En tiedä miksi. Inhoan niitä ja ne maistuu pahalle mutta silti olen jotenkin koukussa niihin.

Vierailija
4/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen kiitos komentista! Oikeastaan mielelläni kuulisin, jos joku merkki maistuu paremmalle. Toisaalta, miksi kaupassa myytäisiin jotain, mikä on lähtökohtaisesti pahaa, eli oletettavasti toi tuote ei vaan sovi mun makuun.
Ehdin jo palstailun lomassa syödä, maku vastasi hajua, mutta eipähän tullut ahmittua liikaa :D
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän