Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minipillerit ja terveys?

Vierailija
21.01.2015 |

Loppuko menkat ja kuinka pian? Milloin alko menkat uudelleen minipillereiden lopettamisen jälkeen?? Kuinka pian raskauduit lopettamisen jälkeen??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu. Missä ihmiset on?? Tällä hetkellä kiertoni on sekasin ja menkkani tulevat miten sattuun. Ajatus uudesta raskaudesta kuulostaa hullulta kierron sekavuuden takia. Haluaisin kuitenkin lapsille pienen ikäeron. Meinaan siis lopettaa kuun loppuun ehkäsyn.ap

Vierailija
2/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne tosin lopetin jo joulukun puolessa välis syömisen eikä vielkää kierto kohilla... Raskaus haaveissa, esikoinen 1,1 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle minipillerit ei sopinut ja eikä lopettanut menkkoja, ei se kaikilla lopeta. Minua alkoi ottaa päähän minipillerit, kun koko ajan sai olla "rätti perseessä", tuli ne menkat kahden viikon välein ja sitten välissä tuli ruskeaa vuotoa, KOKO AJAN. Lopettamisen jälkeen meni varmaan n. Kk kun oma kierto normalisoitui ja loppui ruskeat vuodot.
Sori muuhun en osaa vastata.

Vierailija
4/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minipillerit lopettavat kuukautiset?? Niissähän on mini vähän hormooneja... Itselläni kokeilu loppui 4 kuukauteen, kun vuotoa oli koko ajan ja iho alkoi reagoimaan massiivisella näppyilyllä. Ikinä en hormooneja enää itseeni ota! 

Ehkä käynti gynekologilla on ap:lla paikallaan? Itse olen tehnyt kaksi luomulasta epäsäännöllisellä ja pitkällä kierrolla, kuukautiset tulivat (jos tulivat) joka toinen kuukausi. 

Vierailija
5/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kk:t ehkä 3kk välein, sekin tiputtelua vaan. Ei muita oireita oikeastaan. Raskautumiseen en osaa vastata, sillä se ei ole ajankohtaista itselleni.

Vierailija
6/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosiaan vähä sama vuotoja tulee parin viikpn väleon ja välillä parin kk välein. Noi parin viikon välein on ikäviä aikoja. Hetken oli kolme kk kokonaan menkat pois. Olen syönyt niitä noin 9kk. Mut nyt en tosiaan tiedä yhtään miten ovuloin ja kuinka pian voin mahdollisesti raskautua?? Menkkoja ei taas oo näkynyt 2kk. Gynekologilla pitää varmaan käydä. Ap

Vierailija
7/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku raskautunut minipillereiden loppettamisen jälkeen ja kuinka pian?? Ap

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nyt vaan sitä munaa pilluu, ei sun tarvii mitää ovulaatioita miettiä.