Tapahtui hieronnassa-oliko pettämistä?
Olen siis mies ja hierojana nainen. Toinen hieronta kerta päättyi hierojanaisen orgasmiin. Kettu ei käynyt kolossa. Oliko pettämistä? Meillä vahingoissa osat vaihtui :)
Tarina on tosi.
Kommentit (52)
Hyvää valtakunnallista parisuhdeviikkoa......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
Kyllähän tämä täysin pettämiskategoriaan menee. Tulet harmittelemaan loppuelämäsi ettet sattuman johtamassa huumassa osannut kieltäytyä tai vaihtoehtoisesti vienyt hommaa loppuun saakka vaan jäit puolitiehen. Sen sijaan jos vielä uudestaan menet vastaavaa tekemään tai edes kyseiselle hierojalle kyseessä on "harkittu pettäminen". Saat synninpäästön vaan puolisosi kanssa asiasta keskustelemalla. Se sitten kertoo haittasiko puolisoa vai ei. Seksiähän tämä oli, uskottelitpa itsellesi mitä tahansa.
Nii, ehkä olisi parempi elää sinkkuna :(
AP
Ja paskat. Nauti elämästä. Avioliitosta puolet päättyy eroon. Keskimääräinen kesto on Tilastokeskuksen mukaan 11 vuotta. Avioeron ottajista 2/3 osaa on naisia. Toisen avioliiton onnistumisprosentti, siis pysyvyys ilman eroa on noin 30 prosenttia. Kolmannen avioliiton mahdollisuus loppuelän kestävään suhteeseen on enää 10 prosenttia. Nämä ovat tilastoituja aviollisen suhteen kestämisprosentteja Suomessa. Eivät minun höpinöitäni. Jokainen voi laskea itse, mikä kannattaa pitkällä aikavälillä ja mikä ei. Jos olet Ap yhden kerran nauttinut hieronnassa, voit kertoa puolisollesi, mikä on toki rehellistä ja valita mahdollisen eron. Tai pidät asian omana tietonasi, kerran hairahduksena ja keskityt tästedes puolisoosi. Tai pidät varalla joitakuita. Älä luule ettei monella naisella ole varamiehiä siellä taustalla. Lähes kaikilla on 2-3 vähintään. Älä ole sinisilmäinen.
Ja onkohan mieleen juolahtanut, miksi naiset ottavat niitä eroja? Ehkä siksi, kun miehet pettävät ja loukkaavat näin syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
Kyllähän tämä täysin pettämiskategoriaan menee. Tulet harmittelemaan loppuelämäsi ettet sattuman johtamassa huumassa osannut kieltäytyä tai vaihtoehtoisesti vienyt hommaa loppuun saakka vaan jäit puolitiehen. Sen sijaan jos vielä uudestaan menet vastaavaa tekemään tai edes kyseiselle hierojalle kyseessä on "harkittu pettäminen". Saat synninpäästön vaan puolisosi kanssa asiasta keskustelemalla. Se sitten kertoo haittasiko puolisoa vai ei. Seksiähän tämä oli, uskottelitpa itsellesi mitä tahansa.
AP
Ja paskat. Nauti elämästä. Avioliitosta puolet päättyy eroon. Keskimääräinen kesto on Tilastokeskuksen mukaan 11 vuotta. Avioeron ottajista 2/3 osaa on naisia. Toisen avioliiton onnistumisprosentti, siis pysyvyys ilman eroa on noin 30 prosenttia. Kolmannen avioliiton mahdollisuus loppuelän kestävään suhteeseen on enää 10 prosenttia. Nämä ovat tilastoituja aviollisen suhteen kestämisprosentteja Suomessa. Eivät minun höpinöitäni. Jokainen voi laskea itse, mikä kannattaa pitkällä aikavälillä ja mikä ei. Jos olet Ap yhden kerran nauttinut hieronnassa, voit kertoa puolisollesi, mikä on toki rehellistä ja valita mahdollisen eron. Tai pidät asian omana tietonasi, kerran hairahduksena ja keskityt tästedes puolisoosi. Tai pidät varalla joitakuita. Älä luule ettei monella naisella ole varamiehiä siellä taustalla. Lähes kaikilla on 2-3 vähintään. Älä ole sinisilmäinen.
Ja onkohan mieleen juolahtanut, miksi naiset ottavat niitä eroja? Ehkä siksi, kun miehet pettävät ja loukkaavat näin syvästi.
Kuulepas, yksikään mies ei pettäisi jos naiset eivät huorailisi.
Kumpikohan se syyllinen taas miesten pettämisessä olikaan jos ihan rehellisiä ollaan ? — niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
AP
Älä edes viitsi esittää että naiset eivät harrasta sivusuhteita. Ovat vain paljon parempia sen piilottamisessa. Ja kaverit suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Oma tarinani. Olin ensi kertaa lomamatkalla Thaimaassa, ja olin tykästynyt hotellin altaan vieressä olevaan hierontapaikan thai-hierontaan. Hieronta oli ihan aitoa hierontaa, ja siinåä ei ollut mitään seksuaalista. Kerran tuolla oli sellainen jono, että en halunnut jonottaa, ja muistin, että kadulla oli toinenkin hierontapaikka.
Tässä paikassa ei hierottu ulkona, vaan sisällä verhojen peittämässä tilassa. Hierojatyttö vinkkasi huonolla englannilla, että housut pois ja makaamaan. Olin vähän ihmeissäni, että miksi housut pois, mutta hieroja heitti pyyhkeen päälleni. Ollessani vatsalla, hieroja alkoi hieroa myös pakaroitani, ja käsi siirtyi jalkojeni väliin hieroen pallien alapuolelta. Tottakai tämä aiheutti mojovan seisokin. Hieroja sanoi jotain, minkä ymmärsin, että pitäisi kääntyä selälleni. Hieronta meni tämän jälkeen varsin intiimihieronnaksi. Olo oli vähintään surrealistinen, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtuu, hieroja oli ottanut kaluni suuhunsa, ja alkoi antamaan erittäin tehokasta suihinottoa hieroen samalla pallejani. En tätä halunnut, mutta samaan aikaan en myöskään pystynyt tekemään mitään muuta kuin vastentahtoisesti nauttimaan lähestyvän laukeamisen tunteesta. Ei mennyt montaa minuuttia, kun purskautin lastini hierojan suuhun.
Lähtiessäni pois hierontapaikasta, tiesin, että olin pettänyt, olin häpeissäni, hämmentynyt, sekä samaan aikaan aivan taivaissa saamastani ihan loistavasta suihinotosta.
Jos mietit jälkikäteen, olisitko jättänyt menemättä tuonne jos olisit tiennyt mitä tapahtuu. Jos vastaat, että et olisi missään nimessä mennyt, niin ehkä se ei sitten ollut pettämistä. Mutta jos jäät epäröimään, että oliko "hieronnasta" saatu nautinto sittenkin sen kielletyn asian arvoista, niin silloin ollaan jo pettämisen puolella. Ja jos olisit valmis menemään uudestaan tietäen mitä hieronnassa tapahtuu, tuo olisi ihan selvää pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
Mutta miksi työnsit sen peukalon peppuun etkä emättimeen? Ajattelitko että olisi vähemmän pettämistä se peppureikä hieroa emättimen sijaan? Edelleenkään kettu ei olisi pesäkolossa käynyt.
No täytyy myöntää, kyllä se peukku kävi emättimessäkin :)
AP
Tarina kehittyy tarpeen mukaan.
90%:sesti tämä meni kuin kerroin. Pieniä muotoiluja tekstissä. Hieroja lähetelee viestejä, milloin pääsen taas hierontaa eli hän odottelee minun hierontaa.
Oliko tässä jotain, mitä ette usko todeksi?
AP
Laita todisteeksi kuvakaappaus rajatusta viestistä, niin voimme ehkä uskoa vähän enemmän novellejasi todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tarinani. Olin ensi kertaa lomamatkalla Thaimaassa, ja olin tykästynyt hotellin altaan vieressä olevaan hierontapaikan thai-hierontaan. Hieronta oli ihan aitoa hierontaa, ja siinåä ei ollut mitään seksuaalista. Kerran tuolla oli sellainen jono, että en halunnut jonottaa, ja muistin, että kadulla oli toinenkin hierontapaikka.
Tässä paikassa ei hierottu ulkona, vaan sisällä verhojen peittämässä tilassa. Hierojatyttö vinkkasi huonolla englannilla, että housut pois ja makaamaan. Olin vähän ihmeissäni, että miksi housut pois, mutta hieroja heitti pyyhkeen päälleni. Ollessani vatsalla, hieroja alkoi hieroa myös pakaroitani, ja käsi siirtyi jalkojeni väliin hieroen pallien alapuolelta. Tottakai tämä aiheutti mojovan seisokin. Hieroja sanoi jotain, minkä ymmärsin, että pitäisi kääntyä selälleni. Hieronta meni tämän jälkeen varsin intiimihieronnaksi. Olo oli vähintään surrealistinen, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtuu, hieroja oli ottanut kaluni suuhunsa, ja alkoi antamaan erittäin tehokasta suihinottoa hieroen samalla pallejani. En tätä halunnut, mutta samaan aikaan en myöskään pystynyt tekemään mitään muuta kuin vastentahtoisesti nauttimaan lähestyvän laukeamisen tunteesta. Ei mennyt montaa minuuttia, kun purskautin lastini hierojan suuhun.
Lähtiessäni pois hierontapaikasta, tiesin, että olin pettänyt, olin häpeissäni, hämmentynyt, sekä samaan aikaan aivan taivaissa saamastani ihan loistavasta suihinotosta.
Jos mietit jälkikäteen, olisitko jättänyt menemättä tuonne jos olisit tiennyt mitä tapahtuu. Jos vastaat, että et olisi missään nimessä mennyt, niin ehkä se ei sitten ollut pettämistä. Mutta jos jäät epäröimään, että oliko "hieronnasta" saatu nautinto sittenkin sen kielletyn asian arvoista, niin silloin ollaan jo pettämisen puolella. Ja jos olisit valmis menemään uudestaan tietäen mitä hieronnassa tapahtuu, tuo olisi ihan selvää pettämistä.
Sinänsä ihan loogista pohdintaa. Mutta sillä hetkellä, vaikka se tulisikin yllättäen ja pyytämättä, ja tuntuisi niin hyvältä ja nautinnolliselta, ettei sitä pystyisi vastustamaan, ei mies silti ole syyntakeeton tuossa tilanteessa. Hän olisi varmasti voinut keskeyttää viimeistään siinä vaiheessa kun huomasi kiihottuvansa. Mies oli tehnyt valinnan nautinnon ja pettämättömyyden väliltä päätyen siihen nautintoon (ja pettämiseen). Vaikka ihmiset on eläimiä, niin ihmisillä on myös vapaa tahto.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain thaihieronnassa orgasmin yhdynnän aikana. Nainen ei. Olen sinkku. Oliko pettämistä?
Pettämisestä en tiedä mutta seksiä ostit thaihieronnan nimellä.
Jos hieroja oli jollain töissä, joka otti osan tuotosta, niin saattoi mennä rikoksen puolelle. Vielä pahempi jos hieroja oli alaikäinen ja ihmiskaupan uhri
Omien tarpeiden tyydyttäminen? Kuka siitä on vastuussa? Sinä itse vai mitä. Puolisoiden välillä ei ole välttämättä yhteisymmärrystä. Tämä hierojanainen ei vain saa omalta mieheltä sitä hellyyttä, läheisyyttä, huomioita, arvostusta ja kosketusta. Hän saa omalta mieheltä munaa, en ole vielä kysynyt, saako orgasmia oman miehen kanssa. Sehän riippuu siitä, miten nainen kykenee tunnetasolla mukautumaan tilanteeseen. Naisilla on tarve miellyttää miestä Ja osa saa siitä mielihyvää mutta ei varmaankaan tavoita sillä orgasmia. Suhteissa on myös paljon muutakin sisältöä kun vain seksi.
Lähestyisin omaa seksuaalista tyydytyksen tarvetta siltä kannalta. Jokainen voi tyydyttää itsensä mutta se ei ole sama kuin toisen kanssa tyydytyksen saanti. Joku voi nauttia kampaajalla käynnistä tai manikyyristä, hieronnasta, kasvohoidosta, ym. Kaikkia näitäkin ilman pärjää ja nainen pärjää ilman seksiäkin koska voi tyydyttää itsensä. Mutta miksi ei ottaisi vastaa jos siihen on mahdollisuus. Ei oma mies yleensä vaimon hiuksia leikkaa, tee kasvohoitoa, ym. Osa huomio vaimon seksuaalisia tarpeita, mutta ei läheskään kaikki.
Minun mielestä on kyse perustarpeesta, omasta tyydytyksestä, jos siihen haluaa toisen apua. Ja tarkoitan siinä sitä kokonaisuutta, jossa nainen saa nauttia arvostuksesta, kehuista, kosketuksesta, lämmöstä, ihailusta, läheisyydestä, huomiosta…kokee ehkä turvallisuuden tunnetta sekä saa tyydytyksen.
Tämän kaiken tuottaminen naiselle on siis väärin, jos sitä ei tee oma mies…? Ollaan siinä hyvin intiimin asia äärellä ja varmasti ei ole helppoa antautua naisena miehen käsittelyyn. Se vaatii kyllä 100%:sta luottamusta.
Kyllä naiset tätä haluavat, tiedän kokemuksesta. Siihen ehkä ei ole helppoa antautua.
AP
Vierailija kirjoitti:
jäikö vaivaan pitempään suhteessa ja kerroitko?
6667 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäikö vaivaan pitempään suhteessa ja kerroitko?
Jäi vaivaamaan, ja painaa mieltä edelleen vaikka tämä tapahtui lähes 20v sitten, ja erosimme ihan muista syistä joitakin vuosia tämän reissun jälkeen. En ikinä kertonut. Jos olisin kertonut, olisin saanut varmasti itse asian pois sydämeltä, mutta myös loukannut toista. Näen myös aika usein eroottisia unia, missä tämä sama hieroja hoitelee mua suullaan. Juuri kun olen laukeamassa, herään inhottavaan tunteeseen, että "ei taas", mutta samalla aivan kovana ja valmiina laukeamaan.
Tuossa prosenttiluvussa on tapahtunut näppihäiriö. Oikea luku kuuluu olla 9.0 %… mutta ei se näin tutussa porukassa haittaa. Mehän ollaan täällä yhtä suurta perhettä.