Tapahtui hieronnassa-oliko pettämistä?
Olen siis mies ja hierojana nainen. Toinen hieronta kerta päättyi hierojanaisen orgasmiin. Kettu ei käynyt kolossa. Oliko pettämistä? Meillä vahingoissa osat vaihtui :)
Tarina on tosi.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Hierojanainen valitteli kipeitä hartioita ja erehdyin tarjoamaan apua. Kipeitä paikkoja oli alempanakin ja pakaroita hieroessa sormet lipsahtivat liian lähelle erogeenisiä alueita ja näin miten stringeihin oli ilmestynyt märkä läikkä. Nainen huokaili pakarahieronnassa ja avasi haaroja niin en voinut olla sivelemättä ulkoisia häpyhuulia.
Tarviiko vielä jatkaa, mitä seurasi…?
Jatkan kumminkin :)
Kun selkäpuoli oli hierottu, niin hierojanainen kääntyi itse ympäri. Pyyhe oli näkösuojana kääntymisen aikana. Naisella oli vain stringit jalassa ja rinnat paljaana. En siis nähnyt naisen vartaloa. Hieroin kädet ja niskan sekä kasvot ja pään. Sen jälkeen otin rintalihakset, hieroin siis pyyhkeen alla, en antanut eroottista hierontaa rinnoille mutta hipaisin nännejä, jotka olivat kovettuneet. Tiesin kiihottuneen tilan ja nainen ei voinut olla huokailematta. Kiihottuneessa tilassa naisen on vaikea olla huokailematta ja keho antaa värisevää signaalia.
Siirryin hieromaan selkää pyyhkeen alla. Nainen vähän rentoutui. Tunsin kipeitä paikkoja selässä ja pehmitteli niitä. Kun tulin lähelle pakaroita alaselkään, niin tunsin taas kiihottuneen värinän. Hieron pakaroita ensin vähän kovemmin ja pakaravaosta hitaasti ja hellästi. Sormet hipaisi vähän peppureikää ja tunsin värähdyksen siellä.
Siirryin seuraavaksi hieromaan jalkapohjia ja tunsin naisen rentoutuvan ja hän sanoi kuinka siellä tuntui olevan kipeitä pisteitä ja tuntuvan hyvälle. Sen jälkeen siirryin hieromaan pohkeita ja takareisiä. Ensin pitkin liikkein rentouttaen lihaksia ja sen jälkeen etsien kipupisteet ja yritin pehmiittää niitä.
Tämä tarina on tosi.
Jatkuu kohta…
Kun olin saanut kipupisteet hierottua ja pehmitettyä, niin hieroin tai paremminkin hivelin sisäreisiä lähellä häpyä. Näin kuinka stringit olivat märät ja naisella oli vaikeus pysyä hiljaa. Hieroin vielä hellästi vatsaa ja lopuksi hieroin alavatsaa häpykummulle ihan lähelle klitorista.
Sitten sanoin naiselle hieronnan olevan valmis. Nainen vastasi ettei ole ja otti stringit pois ja nosti polvet ylös ja avasi haaroja. Et voi lopettaa tähän vaan sinun pitää nuolla koska saatoit hänet tähän tilaan :) Kilttinä miehenä ja mielellään, kieleni hakeutui lemmenpesälle. Nainen otti käsistäni kiinni ja veti minut tiukasti itseään vasten ja alkoi nauttimaan nuolennasta. Nainen oli tulossa nopeasti koska nuolin liian aktiivisesti klittaa, niin siirryi hitaasti pitkin liikkein nuolemaan häpyhuulia. Tunsin miten vaginasta valui lemmennestettä ja nainen haukkoi henkeä ja otti päästäni kiinni ja siirsi suuni klitalle. En jatkanut heti nuolentaa vaan imin hellästi klittaa ja siirsin peukaloni kiimanesteellä liukastelulle peppureiälle. Pyörittelin ensin hellästi peukaloa reiän ympärillä ja tunsin miten peppureikä halusi sisälle. Painoin peukaloa sisään hitaasti ja peppu ihan imaisi sen sisään ja samalla annoin klitalle kunnon kielihoidon, niin silloin tuli voimakas orgasmi. Nainen huusi ja vartalo tärisi sekä minun kasvoni kastuivat ejakoloituneesta lemmennesteestä. Meni ehkä n. 3min että naisen vartalo rauhoittui, mutta hän vielä huohotti.
Nainen olisi halunnut vielä minut sisäänsä, mutta tulin siinä tunnon tuskiini ja mietin mitä olin tehnyt. Oli tietenkin väärin naista kohtaan etten antanut sauvaani. Molemmilla puolisot kotona. Tuli vähän morkkis.
Tämä tarina on tosi.
Tässä helppo tapa tietää, onko pettämistä:
Joudutko teon jälkeen miettimään, oliko pettämistä? --> oli
Aika paljon alapeukkuja. Miksi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon alapeukkuja. Miksi?
AP
Kai sinun pitää ymmärtää palstalaisten kaksinaismoralismi. Naisille sallittua jos saa vierasta, miehille ei. Samoin miehet ovat homoja jos upea shemale kiihottaa. Nainen ei ole lesbo jos se nuolee välillä toista naista, vaan se on voimaantunut ja sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ei näistä kannata välittää liikaa.
Mutta miksi työnsit sen peukalon peppuun etkä emättimeen? Ajattelitko että olisi vähemmän pettämistä se peppureikä hieroa emättimen sijaan? Edelleenkään kettu ei olisi pesäkolossa käynyt.
M38 kirjoitti:
Mutta miksi työnsit sen peukalon peppuun etkä emättimeen? Ajattelitko että olisi vähemmän pettämistä se peppureikä hieroa emättimen sijaan? Edelleenkään kettu ei olisi pesäkolossa käynyt.
No täytyy myöntää, kyllä se peukku kävi emättimessäkin :)
AP
Kyllähän se tyydytys jää puolitiehen jos ei anna päästä ratsaille tai lähäriin.
AP
Tästä jonnelle vähän vinkkejä, jos pääsette lähelle naista. Unohtakaa ne B-rappu jutut.
AP
Kyllähän tämä täysin pettämiskategoriaan menee. Tulet harmittelemaan loppuelämäsi ettet sattuman johtamassa huumassa osannut kieltäytyä tai vaihtoehtoisesti vienyt hommaa loppuun saakka vaan jäit puolitiehen. Sen sijaan jos vielä uudestaan menet vastaavaa tekemään tai edes kyseiselle hierojalle kyseessä on "harkittu pettäminen". Saat synninpäästön vaan puolisosi kanssa asiasta keskustelemalla. Se sitten kertoo haittasiko puolisoa vai ei. Seksiähän tämä oli, uskottelitpa itsellesi mitä tahansa.
M38 kirjoitti:
Kyllähän tämä täysin pettämiskategoriaan menee. Tulet harmittelemaan loppuelämäsi ettet sattuman johtamassa huumassa osannut kieltäytyä tai vaihtoehtoisesti vienyt hommaa loppuun saakka vaan jäit puolitiehen. Sen sijaan jos vielä uudestaan menet vastaavaa tekemään tai edes kyseiselle hierojalle kyseessä on "harkittu pettäminen". Saat synninpäästön vaan puolisosi kanssa asiasta keskustelemalla. Se sitten kertoo haittasiko puolisoa vai ei. Seksiähän tämä oli, uskottelitpa itsellesi mitä tahansa.
Nii, ehkä olisi parempi elää sinkkuna :(
AP
Vierailija kirjoitti:
Tästä jonnelle vähän vinkkejä, jos pääsette lähelle naista. Unohtakaa ne B-rappu jutut.
AP
Ja vitut. Joka reikään kunnon nainen antaa jos ovat kiimassa.
T. mies jolla on kokemusta enemmän kuin sinulla naisista.
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
Nii, ehkä olisi parempi elää sinkkuna :(
AP
Ja paskat. Nauti elämästä. Avioliitosta puolet päättyy eroon. Keskimääräinen kesto on Tilastokeskuksen mukaan 11 vuotta. Avioeron ottajista 2/3 osaa on naisia. Toisen avioliiton onnistumisprosentti, siis pysyvyys ilman eroa on noin 30 prosenttia. Kolmannen avioliiton mahdollisuus loppuelän kestävään suhteeseen on enää 10 prosenttia. Nämä ovat tilastoituja aviollisen suhteen kestämisprosentteja Suomessa. Eivät minun höpinöitäni. Jokainen voi laskea itse, mikä kannattaa pitkällä aikavälillä ja mikä ei. Jos olet Ap yhden kerran nauttinut hieronnassa, voit kertoa puolisollesi, mikä on toki rehellistä ja valita mahdollisen eron. Tai pidät asian omana tietonasi, kerran hairahduksena ja keskityt tästedes puolisoosi. Tai pidät varalla joitakuita. Älä luule ettei monella naisella ole varamiehiä siellä taustalla. Lähes kaikilla on 2-3 vähintään. Älä ole sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja vitut. Joka reikään kunnon nainen antaa jos ovat kiimassa.
T. mies jolla on kokemusta enemmän kuin sinulla naisista.
Voi sulla olla. Minun kohdalle sattuneet naiset eivät ole halunneet kakkoseen. Mutta kaikki ovat lähetelleet viestejä jälkikäteen, milloin uudestaan ;)
Kakkoseen voi antaa pientä sauvaa samalla kun nainen ratsastaa, siitä monet tykkäävät.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
Oma raja pettämisessä menee siinä että jos on puolison kanssa keskusteltu että näin voi tehdä ja se on ok, niin silloin asia on ok. Olisiko sulle ollut ok jos puolisollasi olisi ollut vastaava kokemus?
AP ei sanonut että hänellä on puoliso.
On mulla puoliso.
AP
Hyvin yksinkertaista: kysyt muijaltasi oliko tuo pettämistä, niin se asia selviää kyllä.
On miten on. Tilanne johtaa toiseen. Ajattelen vähän niin jos molemmat nauttii, niin eikö se ole win-win.
AP
Hierojanainenhan oli APn oma puoliso ja hierontaroolileikki tapahtui kotona ("molemmilla puolisot kotona"). Eli ei pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
AP
Tarina kehittyy tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tarinani. Olin ensi kertaa lomamatkalla Thaimaassa, ja olin tykästynyt hotellin altaan vieressä olevaan hierontapaikan thai-hierontaan. Hieronta oli ihan aitoa hierontaa, ja siinåä ei ollut mitään seksuaalista. Kerran tuolla oli sellainen jono, että en halunnut jonottaa, ja muistin, että kadulla oli toinenkin hierontapaikka.
Tässä paikassa ei hierottu ulkona, vaan sisällä verhojen peittämässä tilassa. Hierojatyttö vinkkasi huonolla englannilla, että housut pois ja makaamaan. Olin vähän ihmeissäni, että miksi housut pois, mutta hieroja heitti pyyhkeen päälleni. Ollessani vatsalla, hieroja alkoi hieroa myös pakaroitani, ja käsi siirtyi jalkojeni väliin hieroen pallien alapuolelta. Tottakai tämä aiheutti mojovan seisokin. Hieroja sanoi jotain, minkä ymmärsin, että pitäisi kääntyä selälleni. Hieronta meni tämän jälkeen varsin intiimihieronnaksi. Olo oli vähintään surrealistinen, ja ennen kuin ehdin tajuta mitä tapahtuu, hieroja oli ottanut kaluni suuhunsa, ja alkoi antamaan erittäin tehokasta suihinottoa hieroen samalla pallejani. En tätä halunnut, mutta samaan aikaan en myöskään pystynyt tekemään mitään muuta kuin vastentahtoisesti nauttimaan lähestyvän laukeamisen tunteesta. Ei mennyt montaa minuuttia, kun purskautin lastini hierojan suuhun.
Lähtiessäni pois hierontapaikasta, tiesin, että olin pettänyt, olin häpeissäni, hämmentynyt, sekä samaan aikaan aivan taivaissa saamastani ihan loistavasta suihinotosta.
No huh huh :) Nii, oliko se sitten pettämistä…
No ei se välttämättä ollut pettämistä, koska siitä puuttui pettämiseen liittyvä tarkoituksenhakuinen pettäminen, ja mies ei vain kyennyt estämään tätä, vaan vastentahtoisesti otti nautintoa vastaan.
LIsäksi voidaan myös argumentoida, että mies raiskattiin vasten tahtoaan. Ja vaikka hän oli sanojensa mukaan "aivan taivaissa" tästä raiskauksesta, voisi sanoa, että raiskauksen uhri ei ikinä ole syyllistynyt pettämiseen.
Jos naispuoleinen hieroja yllättäen imaisisi kaluni huuliensa väliin ja hieroisi sitä suullaan kunnes laukean, ja tätä sanottaisiin rais kaukseksi, niin ymmärrän heitä, joilla on rais katuksi tulemiseen liittyviä fantasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38 kirjoitti:
AP
Tarina kehittyy tarpeen mukaan.
90%:sesti tämä meni kuin kerroin. Pieniä muotoiluja tekstissä. Hieroja lähetelee viestejä, milloin pääsen taas hierontaa eli hän odottelee minun hierontaa.
Oliko tässä jotain, mitä ette usko todeksi?
AP
150 /tunti perus. Saa naida kumilla, ottaa nainen suihin. Ajat 15, 30, 45 ja 60 min. Ajasta maksetaan. Ei kannata rahallisesti lentää ulkomaille kun Suomesta saa