Help!Mistä sais lasialustan mikroon?
Eli lasialusta meni rikki, muuten toimiva mikro.onko nyt niin et tarttis uus mikro ostaa?asutaan Lahdessa jos joku tietäis tarkemmin mistä alusen vois saada?
Kommentit (14)
Laita viesti maahantuojalle, tai soita. Itse sain vastauksen samana päivänä, kun meilasin samantyyppisestä asiasta.
Mikä mikro merkki/malli? Ei kai niitä mitään yleismalleja ole, koska se keskustan osa (mikä pyörittää lautasta) on erilainen eri merkkisissä mikroissa.
Hahahahaaaaaa siis tämä piti laittaa...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:32"]
http://www.nettoparts.fi/shop/mikroaaltouuni-lasilautanen-282c1.html?gclid=CPDXrPCtpMMCFYXPcgodwL8A6Q Hahahahaaaaaa siis tämä piti laittaa...
[/quote]
Ja noita hintoja ei kannata maksaa jos mikro jo vanha ja mallia uutena alle 100€ vehe.
Jos tämä käy niin osta tuo.. http://www.clasohlson.com/fi/Mikroaaltouunin-lasilautanen-24,5-cm/50-8167
Mä löysin aikoinaan Lahden kierrätyskeskuksesta.En sen kummemmin edes katsonut että onko samanlainen, mutta kävi tuuri ja sopi kuin valettu.ei maksanut paljoa, ja oli muutamia erilaisia.
Kiitos paljon vinkeistä!Käynpä tossa kierrätyskeskuksessa ensin kun sattuu olemaan matkanvarrella
Mulla ois ylimääräinen mut en asu lahes :(
Huonolta näyttää, meitä vedätetään monien eri tuotteiden kanssa kuten talouslehti kirjoitti. Ei järin ekologista toimintaa. Nyt yritymaailma näyttää miten he homman hoitavat...kallista puuhaa, mikron laislautanen saattaa maksaa uuden mikron hinnan, älytöntä vai ahneutta
"Kodinkoneen korjaus yhä mahdottomampaa"
Tehty tarkoituksella erilaisiksi, että ei sovi keskenään ;-)
Nettoparts.fi älä edes yritä.
Toimitus tulee milloin tulee. Palautukseen ei kelpaa normaali postipaketti
Vastailu on jäyheää, asiakaspalvelusta ei puhettakaan.
Heille lähetettyä pakettia ei noudeta, rahoja ei palauteta.
Ei missään nimessä täältä mitään hankintoja!!
Varokaa koko puljua
Omasta ja tyttären mikrosta oli se lasilautanen hajonnut, Turusta löysin kierrätyskeskuksesta muutamalla kolikolla sopivat.
Kodinkoneliikkeet
Citymarket
Prisma
Terra