Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu muuta perhettä todella rumasti. Varsinkin lapsia

Vierailija
17.08.2022 |

Tai nuoriahan ne meidän lapset jo on. Mies puhuu heille pääsääntöisesti todella töykeästi. Nätisti, tai tavallisesti puhuminen on harvinaisempaa. Hän myös haukkuu ja nimittelee. Myös minua, mutta vähemmän. Aina käytökselle on jokin syy. Mitä se nimittelyn kohde on tehnyt sen ansaitakseen.
En tiedä mitä tehdä. En haluaisi erota. Mutta en haluaisi lasten joutuvan kuuntelemaan kotonaan haukkumista lähes päivittäin.
Lisäksi kun hän sanoo, on toteltava mukisematta heti. Ja heti on heti. Jos ei tottele, tai mutisee vastaan niin seuraa jokin rangaistus, mikä on yleensä todella ristiriidassa vaadittuun asiaan nähden. Siis rangaistus on kohtuuttoman iso.

Ja minä olen aina se joka on väärässä. Mies on oikeassa ja hänen tapansa on ainoa oikea kasvattaa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistut ja olet idi...ootin kanssa?!!! Sitä paitsi teet rikoksen, kun altistat lapset henkisen väkivallan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi.

Vierailija
4/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa vain kuuntelet. Miksi ke miehen kanssa. Älä pilaa lastesi elämää. Oikeasti minua ja minun lapsiani ei haukkuisi kukaan.

Vierailija
5/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin mun exän kanssa

Vierailija
6/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin samasta syystä. Mies ajattelee vain omaa mukavuuttaan. Siinä se. Vittuuntunut perhe-elämään muttei uskalla kuitenkaan erota koska tottumus. Sinun on tehtävä päätös ap.

Vierailija
7/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et kerran halua erota sinun pitää vaan oppia elämään asian kanssa.

Vierailija
8/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa vain kuuntelet. Miksi ke miehen kanssa. Älä pilaa lastesi elämää. Oikeasti minua ja minun lapsiani ei haukkuisi kukaan.

Miten estät?

Vierailija
9/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuva?

Vierailija
10/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estät?

Pitäisin miehen kaukana lapsista.

-eri

Vierailija
11/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun valintasi. Myös minun äitini valitsi samoin, ei halunnut erota. Kaikki lapset muuttivat pois kotoa heti kun kynnelle kykenivät, eli 16-vuotiaina peruskoulun jälkeen. Enpä ole juuri kukkasia hänen haudalleen vienyt.

Sinäkö haluat samaa?

8: mitenkö tuon estää? No viemällä lapset pois sen miehen luota, jos ei uskalla sanoa vastaan. Lapset eivät pidä riitelystä, joten ei oikein monta vaihtoehtoa ole.

Vierailija
12/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estät?

Pitäisin miehen kaukana lapsista.

-eri

Miten jos yhteinen koti?

Vierailija
13/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua erota tuollaisesta urposta?

Vierailija
14/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ap väärässä. Tuollaisesta miehestä pitää haluta erota.

Vierailija
15/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies niin komea että sinun on suorastaan pakko olla sen kanssa. Usein syynä on ettei nainen eroa että mies on komea vaikka mies olis kuinka kusipää ja kohtelisi naista huonosti niin ei osaa erota koska pelkää ettei löytä toista komeaa miestä. Yksin jäämisne pelko on naisilla aina syy myös ettei halua erota. Sitten kärsitään kun mies haukkuu.

Vierailija
16/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä minkälaisen tulevaisuuden näet itselläsi. Haluatko olla isoäiti, jonka luo uskalletaan tuoda aikanaan lapsenlapset? Haluatko ylipäätään olla tulevaisuudessa tekemisissä lastesi kanssa? Toimimalla noin teet nimittäin valinnan, ja lapset vetävät kyllä siitä johtopäätökset. Ei kannata aikanaan ihmetellä yksinäistä vanhuutta tyrannin kanssa, jos et halua etkä kykene puolustamaan lapsiasi.

Vierailija
17/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun valintasi. Myös minun äitini valitsi samoin, ei halunnut erota. Kaikki lapset muuttivat pois kotoa heti kun kynnelle kykenivät, eli 16-vuotiaina peruskoulun jälkeen. Enpä ole juuri kukkasia hänen haudalleen vienyt.

Sinäkö haluat samaa?

8: mitenkö tuon estää? No viemällä lapset pois sen miehen luota, jos ei uskalla sanoa vastaan. Lapset eivät pidä riitelystä, joten ei oikein monta vaihtoehtoa ole.

Mitä jos ei ole miljonääri? Noin vain ei lähdetäkään.

Vierailija
18/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä mahdat vihata lapsiasi ja paljon, kun suostut altistamaan heitä tuollaiselle kohtelulle.

Vierailija
19/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko erota, asua eri asunnossa? Voiko sukusi suojella lapsia? Voitko keskustella kriisikeskuksessa tai kriisipuhelimessa nimettömänä, salaa, jos et uskalla erota? Voisitko harkita lasten hyvinvointia, että se olisi ensisijalla ja myös itse voisit paremmin. Mies ei saa harjoittaa henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan, sellainen luonne ei yleensä muutu. Lapsi ei voi kestää sitä ja ei voi puolustautua sitä vastaan.

Vierailija
20/44 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat hermoja rasittavia. Vähän ymmärrystä miehelle.

Ja kyllä nuoret osaavat antaa samalla mitalla verbaalisesti takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä