Olen teeskennellyt poikaystävälle orgasmia jo yli puoli vuotta, en kai tässä vaiheessa voi enää kertoa totuutta?
Alussa kerroin rehellisesti etten saa ilman apuvälineitä jolloin hän suuttui, alkoi mököttää ja meni "itsesääli-moodiin" "Niin enhän mä mitään osaa, oon ihan paska sängyssä" Sen jälkeen olen teeskennellyt saavani, jottei hän loukkaannu. Hänen mielestään tytön tulee kuitenkin saada pelkässä yhdynnässä. Tämä tympii, mutta jos nyt kertoisin totuuden, hän loukkaantuisi verisesti. Olemme 18-vuotiaita.
Kommentit (77)
Kerro ja joko hän pääsee siitä yli kun keskuttelette asiasta ja alatte käyttää välineitä. Tai sitten erootte.
Onpa kokematon poikanen kun ei huomaa ettet edes saa.
Mies vaihtoon, jos suhtautuminen on noin itsekästä.
Seuraavan kanssa saatat saada helposti.
Etkä ole. Olet oikeasti Taina 34v Kontulan lähiöstä Helsingistä ja olet päättänyt suoltaa tämmöisen paskan tarinan tähän sunnuntai-aamuun. Kohta voitte viedä Miian kanssa IIsakki-Petterin ja Yannica-Martinan pihalle ulos "leikkimään", jolloin saatte hyvän tilaisuuden avata sen jostain syystä eilis illalta yli jääneen keppanatölkin ja voitte samalla myös sytyttää sen tahmaisin käsin käärityn sätkänne.
Jatkaisin eteenpäin. Ehkä jotain opettavaista kirjaa ja artikkelia pojalle, esim. Kari Heusalan "Naisen seksuaalisuus".
Hah, mun ei tarvitse teeskennellä, mä en saa eikä miestä se edes kiinnosta. Pääasia on että hän saa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, moni mies menee tähän halpaan.
Miksi olet teeskennellyt? Siinä ei ole yhtään mitään järkeä.
Etkö vieläkään saa?
Sama aloitus oli täällä just…
Jotkut naiset ei saa millään. Mä nuolin sormetin ja panin. Käytin niin isoa tuorekurkkua että pakko oli tuntua jossakin. Se homma oli jo työstämistä. Ei saanut ei millään mun konsteilla. Kyllä se söi miestä.
Myöhemmin toinen nainen kehui. Hänellä ei ollut ongelmia saamisessa. Naiselta kehuja sängyssä saa egon kasvamaan sekunneissa paljon. Hyvä kun jalat osui lattiaan. Jätkä oikeasti leijui pikkusen ilmassa. Hän ihan pyysi juttuja. Voiks tehdä mulle sen kielihoidon? Saat sitten mitä sua haluttaa. Tuo on se tarjous mistä mies ei voi kieltäytyä.
Se sun poikakaveri taitaa olla tyhmä, jos ei ole huomannut feikkaamistasi.
Ei sun orgasmisi sitä taida isommin kiinnostaa, kunhan itse pääsee jyystään!
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin eteenpäin. Ehkä jotain opettavaista kirjaa ja artikkelia pojalle, esim. Kari Heusalan "Naisen seksuaalisuus".
No tuo kirja nyt on aivan paska eikä kyllä kerro naisen seksuaalisuudesta muuta kuin stereotypioita. Hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pimpan imemisliikkeen voi feikata?
Vierailija kirjoitti:
Onpa kumma kun 18v ei olekaan kovin panomies muuta kuin haaveissaan. Yllättikö?
Poikakaverisi on lapsonen vielä. Kontrolloiko hän sinua muissakin asioissa uhriutumalla?
Tule hopeaketulle niin jo selkä taittuu.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mun ei tarvitse teeskennellä, mä en saa eikä miestä se edes kiinnosta. Pääasia on että hän saa.
No luulisi edes sinua kiinnostavan? Miksi olet tollaisen miehen kanssa suhteessa joka ei tyydytä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin halpaan? Ei oikeaa orkkua voi olla huomaamatta.
Niin, jos ensin lakkaisit häpeämästä itseäsi.