Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen teeskennellyt poikaystävälle orgasmia jo yli puoli vuotta, en kai tässä vaiheessa voi enää kertoa totuutta?

Vierailija
07.11.2021 |

Alussa kerroin rehellisesti etten saa ilman apuvälineitä jolloin hän suuttui, alkoi mököttää ja meni "itsesääli-moodiin" "Niin enhän mä mitään osaa, oon ihan paska sängyssä" Sen jälkeen olen teeskennellyt saavani, jottei hän loukkaannu. Hänen mielestään tytön tulee kuitenkin saada pelkässä yhdynnässä. Tämä tympii, mutta jos nyt kertoisin totuuden, hän loukkaantuisi verisesti. Olemme 18-vuotiaita.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksit ja tyydyttymiset.

Vierailija
22/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla elämässä on muutakin kuin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kokematon poikanen kun ei huomaa ettet edes saa.

Höpö höpö, moni mies menee tähän halpaan.

Miten pimpan imemisliikkeen voi feikata?

Kyllä niitäkin lihaksia pystyy itse supistelemaan. 

Mutta siinä orgasmissa taitaa kyllä tapahtua muutakin, kuin vain iloisen pimpan humppaamista..

Vierailija
24/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin feikkaan orgasmini.

T: Mies 40v.

Vierailija
25/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pimpan imemisliikkeen voi feikata?

Kyllä niitäkin lihaksia pystyy itse supistelemaan. 

Mutta siinä orgasmissa taitaa kyllä tapahtua muutakin, kuin vain iloisen pimpan humppaamista..

Ei niitä kyllä samalla tavalla pysty puristamaan mitä orgasmissa.

Vierailija
26/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ei saa millään.  Mä nuolin sormetin ja panin. Käytin niin isoa tuorekurkkua että pakko oli tuntua jossakin. Se homma oli jo työstämistä. Ei saanut ei millään mun konsteilla. Kyllä se söi miestä.

Myöhemmin toinen nainen kehui. Hänellä ei ollut ongelmia saamisessa. Naiselta kehuja sängyssä saa egon kasvamaan sekunneissa paljon. Hyvä kun jalat osui lattiaan. Jätkä oikeasti leijui pikkusen ilmassa. Hän ihan pyysi juttuja. Voiks tehdä mulle sen kielihoidon? Saat sitten mitä sua haluttaa. Tuo on se tarjous mistä mies ei voi kieltäytyä.

"Jitkut naiset ei saa millään.." Kysytkö mikä tuntuu hyvältä? Pyydätkö ohjaamaan? Näyttämään? Pelkkä kiukkuinen lipittäminen ei kyllä kiihota ja luuletko ettei nainen vaistoa miten tympääntynyt olet? Tuo "kehut saa egon kasvamaan ja jätkä leijui ilmassa" kertoo, ettet välitä kuin itsestäsi.

Vierailija
27/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huonot on seksikokemukset sitten jollain. Pääseepähän sanomaan että on saanut vaikkei ole saanut.

Vierailija
28/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aika yliherkkiä tällä osastolla, ottavat heti nokkiinsa kuten nähtiin jo tässä ketjussa.  

Vierailija
29/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mun ei tarvitse teeskennellä, mä en saa eikä miestä se edes kiinnosta. Pääasia on että hän saa.

No luulisi edes sinua kiinnostavan? Miksi olet tollaisen miehen kanssa suhteessa joka ei tyydytä sinua?

Ei mua vaan jaksa kiinnostaa. Jotenkin..no en tiedä.

Vierailija
30/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän etukäteen tätä ketjua lukiessani

Vierailija
31/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet eniten hallaa itsellesi feikkaamalla. Miten seksuaalisuutenne voisi kehittyä, jos väität ettei ole tarvetta?

Tuo, että tarvitset välineitä; mistä sä niin päättelet? Jos miehesi (poika) loukkaantui seksivälineistä, miksi ette kokeilisi ensin kehittyä ilman niitä?

Vierailija
32/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on Reino-sedän perseseksikurssi. Siinä orgasmien ilotulitus ottaa kehosi haltuun, etkä enää halua elää ilman Reino-sedän oppeja. Vuosittain järjestettävät seurantakurssit pitävät sinut näköalapaikalla perseseksin uusimpiin suuntauksiin.

Vierailija
33/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on yksinkertainen

Vierailija
34/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on Reino-sedän perseseksikurssi. Siinä orgasmien ilotulitus ottaa kehosi haltuun, etkä enää halua elää ilman Reino-sedän oppeja. Vuosittain järjestettävät seurantakurssit pitävät sinut näköalapaikalla perseseksin uusimpiin suuntauksiin.

Peppu-Reino asuu raunistulassa

Vierailija
35/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppu-Reino asuu raunistulassa

Arskalla on käheä ääni ja hän käy asema ja urheilupuistossa

Vierailija
36/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi luottaa.

Vierailija
37/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ei saa millään.  Mä nuolin sormetin ja panin. Käytin niin isoa tuorekurkkua että pakko oli tuntua jossakin. Se homma oli jo työstämistä. Ei saanut ei millään mun konsteilla. Kyllä se söi miestä.

Myöhemmin toinen nainen kehui. Hänellä ei ollut ongelmia saamisessa. Naiselta kehuja sängyssä saa egon kasvamaan sekunneissa paljon. Hyvä kun jalat osui lattiaan. Jätkä oikeasti leijui pikkusen ilmassa. Hän ihan pyysi juttuja. Voiks tehdä mulle sen kielihoidon? Saat sitten mitä sua haluttaa. Tuo on se tarjous mistä mies ei voi kieltäytyä.

"Jitkut naiset ei saa millään.." Kysytkö mikä tuntuu hyvältä? Pyydätkö ohjaamaan? Näyttämään? Pelkkä kiukkuinen lipittäminen ei kyllä kiihota ja luuletko ettei nainen vaistoa miten tympääntynyt olet? Tuo "kehut saa egon kasvamaan ja jätkä leijui ilmassa" kertoo, ettet välitä kuin itsestäsi.

Yklättävän moni nainen ei saa millään ja se ei ole koskaan miehen vika.

Vierailija
38/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi niistä syistä, miksi en voi luottaa enään naisiin. -Lauri

Vierailija
39/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yklättävän moni nainen ei saa millään ja se ei ole koskaan miehen vika.

No kyllä se vaan voi olla...

Vierailija
40/77 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen? On siis vain miehen tehtävä kehua ja kysyä ja kokeilla? Kukahan on itsekäs? Naisen tulee antaa miehelle ihan samalla tavalla itsetunnon buustausta kuin miehenkin naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi