Käyttääkö joku vielä tamponeja?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan käyttäisi mitään muuta kuin kuukuppia. 20 eurolla saat suojan seuraavaksi 5 vuodeksi, et saastuta, et haise, suojia on aina tarpeeksi vaikka tyhjentäisit 15min välein ja olisit päiviä reissussa, plus paras asia: et tunne sitä etkä valumista.
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta miten tunnet valumisen tampoonin kanssa? Tai miten saat itsesi haisemaan sen kanssa?
Missä sanoin mitään tuollaista? Luettelin kupin hyvät puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytin. En enää, kun menkkoja ei tule. Syytä en tiedä, raskaanakaan en ole.
Onko tuota tutkittu mitenkään?
Ei, kun en usko sen ovelan vaarallista eikä ole ikävä kuukautisia muutenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytin. En enää, kun menkkoja ei tule. Syytä en tiedä, raskaanakaan en ole.
Voi tietysti olla haitallista mm. luustolle ja sydänterveydelle.
On minulla kuukuppikin, mutta en jaksa käyttää sitä pitkiä aikoja. Yksi päivä menkkojen aikana vielä menee, mutta kaksi on liikaa. Se on kuitenkin aika työläs käyttää ja sen ulos vetäminen rasittaa sormien lihaksia niin paljon, että lopulta sormet tulevat kipeiksi. Muutenkin olen alkanut kyllästyä kuppiin, kun se on ollut käytössä yli kymmenen vuotta. Aika paljon tulee käytettyä tamponeja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt koskaan. Tuntuis omituiselta ronklata sisälleen jotain vierasesineitä, ei oikein terveeltä kuulosta.
Siteillä olen pärjännyt ja niitä käytän kunnes menkat loppuu.49v
En ole minäkään.
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti olla haitallista mm. luustolle ja sydänterveydelle.
Miksi muka?
Vain HELLsinkiläiset "miehet" käyttää.