Käyttääkö joku vielä tamponeja?
Kommentit (48)
Tamponit on mun mielestä parhaita.
Siteet ei ole parempia. En jaksa hankkia kuppia.
Juu välillä pistän aanukseeni semmoisen ihan huvin vuoksi.
Kyllä, runsaina vuotopäivinä. Kuukuppia kokeilin jonkin aikaa, ei ollut mun juttu.
Tamppoonit on parhaita . On tosi vapaa olo ja voi juosta uida hyppiä ja mitä tahansa .
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeastaan teet naisten keskustelussa ? Oletko synnyttänyt myös .
Ulosteessa mukana ? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeastaan teet naisten keskustelussa ? Oletko synnyttänyt myös .
Kyllä olen, säännöllisesti synnytän ruskean tuotoksen.
Aika loso saa olla et saa sen kupin auki. Taitaa toimia lähinnä laihoilla. Kenellä on sellainen holvi että niin iso kapistus aukeaa sisuksissa.
Tamppooni side ja vielä paperituppo silti valskaa. Tamponin ylikin hyppää isoja hyytymiä.
En ymmärrä miksi kukaan käyttäisi mitään muuta kuin kuukuppia. 20 eurolla saat suojan seuraavaksi 5 vuodeksi, et saastuta, et haise, suojia on aina tarpeeksi vaikka tyhjentäisit 15min välein ja olisit päiviä reissussa, plus paras asia: et tunne sitä etkä valumista.
Käytän 50/50 tampooneja ja siteitä. Kuukupin käyttö jotenkin pelottaa ja en sellaista ala missään kattilassa keittelemään vaikka muuten menkkaroskan vähentäminen olisi kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan käyttäisi mitään muuta kuin kuukuppia. 20 eurolla saat suojan seuraavaksi 5 vuodeksi, et saastuta, et haise, suojia on aina tarpeeksi vaikka tyhjentäisit 15min välein ja olisit päiviä reissussa, plus paras asia: et tunne sitä etkä valumista.
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta miten tunnet valumisen tampoonin kanssa? Tai miten saat itsesi haisemaan sen kanssa?
Käytän, mutta en enää Tampaxia. Ovat lähteneet mukaan tähän typerään woke-touhuun, joten laitan rahani muihin merkkeihin.
1-2 runsaimpana vuotopäivänä on pakko käyttää lisävarmistuksena, että selviää töissä taukojen välit. Muuten käytän siteitä.
Siteitä käytän. Tamponin asettaminen sattuu, kun vulva on arka kuukautisten aikaan.
En ole käyttänyt koskaan. Tuntuis omituiselta ronklata sisälleen jotain vierasesineitä, ei oikein terveeltä kuulosta.
Siteillä olen pärjännyt ja niitä käytän kunnes menkat loppuu.
49v
Vierailija kirjoitti:
Aika loso saa olla et saa sen kupin auki. Taitaa toimia lähinnä laihoilla. Kenellä on sellainen holvi että niin iso kapistus aukeaa sisuksissa.
Se tunneli joustaa aika tavalla. Joko sinä et tunne elimistöäsi kunnolla tai sitten sinulla ei ole sitä elimistöä, mistä nyt on puhe.
Kuukuppi on ylivoimainen keksintö niille, joille se sopii, esimerkiksi minulle. Muut käyttävät muita välineitä, koska ne sopivat heille paremmin syystä tai toisesta. Tämä on asia, josta ei kannata vaivautua kinastelemaan.
Siteitä olen käyttänyt viimeksi 10-vuotiaana, en suostuisi mistään hinnasta läyttämään. Tamponia käytin kunnes hankin kuukupin 15 vuotta sitten. Enää en käyttäisi tamponiakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt koskaan. Tuntuis omituiselta ronklata sisälleen jotain vierasesineitä, ei oikein terveeltä kuulosta.
Siteillä olen pärjännyt ja niitä käytän kunnes menkat loppuu.49v
Penis.
Kuukupin kanssa en rupea lotraamaan, joten silloin tällöin kyllä.