Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan kaljani vuorotellen Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan pidettäisi minua ihan rapajuoppona

Vierailija
07.11.2021 |

En nimittäin ole sellainen. Keskimäärin juon vain neljät kännit viikossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni äiti käy naapurikylän Alkossa 30 km päässä, jottei paikalliset tiedä että hän on juoppo.

Vierailija
2/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy välillä Lindlissä ja Alkossa, niin tulee vaihtelua vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaihdella myös eri kassahenkilöiden välillä riittävästi!

Vierailija
4/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täyttää jo ehdot.

Etsi sisältöä muualta,siunausta  .

Vierailija
5/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy välillä Lindlissä ja Alkossa, niin tulee vaihtelua vielä enemmän.

Kyllä minä kerran kuussa käyn Alkossakin, mutta kaljaa on aina oltava. Lidl on vähän turhan kaukana, eikä ole autoa käytössä. Prisma, CM ja alko on muutaman sadan metrin päässä, joten niissä tulee ainoastaan käytyä. Ap

Vierailija
6/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas käyn K-marketissa ja Salessa vuorotellen ja välillä Lidlissä.

Vierailija
7/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Välillä piti käydä myös naapurikaupuungeissa tämän vuoksi. 

Vierailija
8/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävi joskus lähes päivittäin Alkossa. Olin kerran sattumalta mukana. Olin itsekin silloin jo aikuinen. Kassantädit kuiskuttelivat äidistäni jotain ilkeää, en enää muista mitä. Olin niin pöyristynyt, että en osannut puuttua asiaan.  Äitini oli sitäpaitsi aina selvinpäin koska ei hän niitä viinoja koskaan itselleen ostanut vaan juopolle isälleni.

Vierailija
9/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä kassahenkilö voin sanoa, että vakiasiakkaat tunnistaa ja niitä tervehtii. Osan ostotottumukset tunnistaa ostohetkellä: kortsuja, kolmen kilon sipsikarkkimässyt itselle, aamukaljojen hakijat, kissanruokien ostojat. Ei niitä asiakkaita silti mieti yhtään sen enempää ja ajatus vaihtuu aina jo seuraavaan ostotapahtumaan, kun olet ostoksesi maksanut. Vapaa-ajalla on muutakin miettimistä kuin asiakkaat. Silti kassahenkilöt tervehtii sinua taas ystävällisesti, kun tulet uudelleen. Tiesitkö, et ole ainoa, joka käy usein kaupassa. Mitä suurempi kauppa niin vähemmän asiakkaat jää mieleen.

Vierailija
10/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry kirkkaisiin, kaljasta ei tule, kuin väsyneeksi ja kusettaakin.

Tapio viinaa ja litukasta halpaa kivennäis vettä, se on namia ja voit valita väkevyyden itse, niin pysyy nousuhumala koko ajan, niin ei väsytä...

Vierailija
11/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan olueni aina (!) keskikokoisesta lähikaupasta tuosta kilometrin päästä. Asun aika pienessä pitäjässä, jossa on kaksi kauppaa, enkä uhallanikaan astu K-Markettiin ja maksa enempää siksi, että olisin kassojen mielestä puolet vähemmän juoppo.

En siis kehuskele välinpitämättömyydelläni tai piheydelläni, koska se on aika surullista. Olen niin pahasti alkoholisoitunut, että mulle on jo ihan sama. Näkeehän sen alkoholismin jo naamastakin.

Nytkin juopottelen eilen ässästä hakemiani kaljoja, jotka illalta jäi. En siis osta mitään sipistelysikspäkkejä. Huomenna ehkä uusi kauppareissu, samaan kauppaan, ”reteenä” ja välinpitämättömänä, kun ei tästä paluuta tunnu olevan.

Paitsi kauppaan.

N33

Vierailija
12/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry kirkkaisiin, kaljasta ei tule, kuin väsyneeksi ja kusettaakin.

Tapio viinaa ja litukasta halpaa kivennäis vettä, se on namia ja voit valita väkevyyden itse, niin pysyy nousuhumala koko ajan, niin ei väsytä...

Tykkään kiskoo olutta. Se on aina ollut se mun juttu. Viinapaukkuja tulee tehtyä noin yhtenä iltana kuussa kaljojen kylkeen. Boostailen kaljan tehoja kannabíksella, joten kyllä nousee nuppiin. Ap

Vierailija
13/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan olueni aina (!) keskikokoisesta lähikaupasta tuosta kilometrin päästä. Asun aika pienessä pitäjässä, jossa on kaksi kauppaa, enkä uhallanikaan astu K-Markettiin ja maksa enempää siksi, että olisin kassojen mielestä puolet vähemmän juoppo.

En siis kehuskele välinpitämättömyydelläni tai piheydelläni, koska se on aika surullista. Olen niin pahasti alkoholisoitunut, että mulle on jo ihan sama. Näkeehän sen alkoholismin jo naamastakin.

Nytkin juopottelen eilen ässästä hakemiani kaljoja, jotka illalta jäi. En siis osta mitään sipistelysikspäkkejä. Huomenna ehkä uusi kauppareissu, samaan kauppaan, ”reteenä” ja välinpitämättömänä, kun ei tästä paluuta tunnu olevan.

Paitsi kauppaan.

N33

Noin 30 kaljaa ostan itse keskimäärin kerralla. Neljä reissua suunnilleen viikottain. Ap

Vierailija
14/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, ettei niitä ihmisiä kiinnosta tippaakaan se mitä teet elämälläsi. Yrität vain huijata itseäsi uskomaan, että kuuluut johonkin tiettyyn lokeroon, jossa voit vielä uskotella olevasi "normaali".  

Vierailija
15/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vaihdella myös eri kassahenkilöiden välillä riittävästi!

Kassan valitsen jonon mukaan. Kyl ne kaikki näkee jo kun kantelen sitä kaljalaatikkoo pitkin kauppaa.

Vierailija
16/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä jos se kaljanosto niin hävettää. Tulee halvemmaksikin.

Vierailija
17/25 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä jos se kaljanosto niin hävettää. Tulee halvemmaksikin.

Joo pitää alkaa tilaamaan kaljat netistä. Ap

Vierailija
18/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosikymmen takana torninosturissa ja palkka vuodessa aina ollut jotain 50-70 tuhannen euron välistä, riippuen nostureiden koosta, ylitöistä ja onko ylipäätänsä ollut koko vuotta töitä.

Vierailija
19/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hienosti väärään ketjuun, adios!

Vierailija
20/25 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosturisetä kirjoitti:

Noin hienosti väärään ketjuun, adios!

No nyt kun nostit tämän, niin todetaan tähän väliin, että olen ollut jo 4 viikkoa tipattomalla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi