Kaksinaismoralisti paikalla
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet iskelmäkonserteista kirkossa, pridekulkueista ja kristillisestä joogasta? Entä väitteistä rappiokirkosta?
Konsertit kirkossa ovat pahuutta. Pridekulkueet ovat väärin koska lippu ei kuvasta oikeaa sateenkaarta. Siitä puuttuu yksi väri. Nätit transnaiset ovat ok. Luopiokirkko on katolinen kirkko. Paavi on väärä profeetta. Tosin latinan kieli täytyisi luterilaiseenkin kirkkoon palauttaa. Ja heprea/kreikka
Entä mitä mieltä ole ihmisistä, jotka väittävän kuulleensa Jumalan tai Jeesuksen äänen tai kutsuttavan itseään nimeltä? Tai ottaako Jumala vielä luokseen, vaikka olisi harhaillut etsikkoaikansa ja ylittänyt sen? (puhutaan 10 vuodesta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet iskelmäkonserteista kirkossa, pridekulkueista ja kristillisestä joogasta? Entä väitteistä rappiokirkosta?
Konsertit kirkossa ovat pahuutta. Pridekulkueet ovat väärin koska lippu ei kuvasta oikeaa sateenkaarta. Siitä puuttuu yksi väri. Nätit transnaiset ovat ok. Luopiokirkko on katolinen kirkko. Paavi on väärä profeetta. Tosin latinan kieli täytyisi luterilaiseenkin kirkkoon palauttaa. Ja heprea/kreikka
Entä mitä mieltä ole ihmisistä, jotka väittävän kuulleensa Jumalan tai Jeesuksen äänen tai kutsuttavan itseään nimeltä? Tai ottaako Jumala vielä luokseen, vaikka olisi harhaillut etsikkoaikansa ja ylittänyt sen? (puhutaan 10 vuodesta).
Suhtaudun heihin varauksella. Jokainen henki ei ole Kristuksesta vaikka niin väittäisi. Viittaan Raamatun kohtaan, jossa Jeesuksen nimessä kiertävät muutama miestä kohtasivat ihmisen jossa oli riivaja. Se sanoi 'Jeesuksen tunnen, Paavalin tiedän, mutta keitä te olette? Ja se karkasi heidän kimppuunsa ja runteli heidät". Jumala ottaa luokseen jokaisen, joka katuu syntejään ja tekee parannuksen. Aikarajaa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun heihin varauksella. Jokainen henki ei ole Kristuksesta vaikka niin väittäisi. Viittaan Raamatun kohtaan, jossa Jeesuksen nimessä kiertävät muutama miestä kohtasivat ihmisen jossa oli riivaja. Se sanoi 'Jeesuksen tunnen, Paavalin tiedän, mutta keitä te olette? Ja se karkasi heidän kimppuunsa ja runteli heidät". Jumala ottaa luokseen jokaisen, joka katuu syntejään ja tekee parannuksen. Aikarajaa ei ole
Olen ensimmäinen kirkonmies/nainen, joka tuntuu ottavan asiaan kantaa. Mitä ajattelet siitä, jos nimelt kutsuun liittyy eräänlainen näky?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan imenyt munaa ihan kyynel silmässä?
En ole itkenyt. Vain kerran niinkutsutun ladyboyn munaa. Se oli ehkä väärin mutta nautimme molemmat. Tein parannuksen siitä. Olen hetero ja kaikki muu on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäinen kirkonmies/nainen, joka tuntuu ottavan asiaan kantaa. Mitä ajattelet siitä, jos nimelt kutsuun liittyy eräänlainen näky?
Jos Herra on sinut nimeltä kutsunut ja siihen liittyy näky, kerro se toki. Kaikki profetiat ja näyt täytyy arvostella, tulevatko ne Jumalasta vai muusta hengestä. Jos Jumala on sinut nimeltä kutsunut, älä siitä ylpisty kuitenkaan, vaan ole nöyrä. Voima ei tule sinusta vaan Herrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistuin ja tulin uskoon, oletko ylpeä minusta pappi? Kaikki on niin helppoa ja stressitöntä nyt, kun jumala on takanani.
Hienoa että tulit uskoon. Epäilen kyllä motiivejasi
Mitä meinaat, että epäilet motiivejani? Olen kyllä ihan aidosti saanut armahduksen Jumalalta ja kutsun jumalan valtakuntaan.
Ole sitten onnellinen
Olen ensimmäinen kirkonmies/nainen, joka tuntuu ottavan asiaan kantaa. Mitä ajattelet siitä, jos nimelt kutsuun liittyy eräänlainen näky?[/quote]
Jos Herra on sinut nimeltä kutsunut ja siihen liittyy näky, kerro se toki. Kaikki profetiat ja näyt täytyy arvostella, tulevatko ne Jumalasta vai muusta hengestä. Jos Jumala on sinut nimeltä kutsunut, älä siitä ylpisty kuitenkaan, vaan ole nöyrä. Voima ei tule sinusta vaan Herrasta.[/quote]
Näyssä oli pitkä käytävä, jossa ihmiset kulkivat pimeydestä valoon. Minun edessäni oli portit, ikään kuin sivuttain käännetyt kaupan hälyttimet ja tai kivipaasit. Aivan, kuin minun aikana ei ole liittyä heidän joukkoonsa/ei ole lupaa liittyä heidän joukkoonsa. Kaksi heistä heilautti minulle kättään. Mielestäni en ole ylpeä asiasta vaan hämmentynyt, harhaillut olen sen jälkeen vuosia. Kysynyt papeilta, hei eivät uskoneet ja sanoivat uneksi, hulluna kai pitivät. Kysynyt Meedioiltakin ja eikä hekään osanneet sanoa. Tätä ei ole toistunut. Olen tavallinen työtä tekevät suomalainen. Miten näkyä edes koetellaan, kun en tiedä mitä sillä tahdottiin sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Herra on sinut nimeltä kutsunut ja siihen liittyy näky, kerro se toki. Kaikki profetiat ja näyt täytyy arvostella, tulevatko ne Jumalasta vai muusta hengestä. Jos Jumala on sinut nimeltä kutsunut, älä siitä ylpisty kuitenkaan, vaan ole nöyrä. Voima ei tule sinusta vaan Herrasta.
Näyssä oli pitkä käytävä, jossa ihmiset kulkivat pimeydestä valoon. Minun edessäni oli portit, ikään kuin sivuttain käännetyt kaupan hälyttimet ja tai kivipaasit. Aivan, kuin minun aikana ei ole liittyä heidän joukkoonsa/ei ole lupaa liittyä heidän joukkoonsa. Kaksi heistä heilautti minulle kättään. Mielestäni en ole ylpeä asiasta vaan hämmentynyt, harhaillut olen sen jälkeen vuosia. Kysynyt papeilta, hei eivät uskoneet ja sanoivat uneksi, hulluna kai pitivät. Kysynyt Meedioiltakin ja eikä hekään osanneet sanoa. Tätä ei ole toistunut. Olen tavallinen työtä tekevät suomalainen. Miten näkyä edes koetellaan, kun en tiedä mitä sillä tahdottiin sanoa?
Älä kysy meedioilta enää, ettei paha henki rupeaisi vaivaamaan sinua. Selitän näkysi. Näit tulevaisuuteen, jossa uudelleen noussut peto, rooma, nykyinen eu jossa on 27 valtiota on noussut. Raamattu, peto 10+7+10 lue. Ei voi ostaa enää eikä myydä ilman pedon merkkiä. Kaupan portit sulkeutuivat sinulta, koska et ota sitä merkkiä. Tämä kysyy sinulta uskoa ja vahvuutta. Sait Jumalalta ilmoituksen. Älä siis pelkää, koska olet valittu. Herra on yhtäaikaa menneisyydessä, nykyhetkessä ja tulevaisuudessa. Mene ja kerro näkysi muillekin rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy meedioilta enää, ettei paha henki rupeaisi vaivaamaan sinua. Selitän näkysi. Näit tulevaisuuteen, jossa uudelleen noussut peto, rooma, nykyinen eu jossa on 27 valtiota on noussut. Raamattu, peto 10+7+10 lue. Ei voi ostaa enää eikä myydä ilman pedon merkkiä. Kaupan portit sulkeutuivat sinulta, koska et ota sitä merkkiä. Tämä kysyy sinulta uskoa ja vahvuutta. Sait Jumalalta ilmoituksen. Älä siis pelkää, koska olet valittu. Herra on yhtäaikaa menneisyydessä, nykyhetkessä ja tulevaisuudessa. Mene ja kerro näkysi muillekin rohkeasti.
Vilpitön kiitos, minulla olisi paljon muutakin kysyttävää ja lisätiedon jano. En kuitenkaan halua kirjoittaa tänne yhtään tarkemmin monestakaan syystä. Ymmärrän toki, että työsi puolesta et halua laittaa tänne yhteystietojasi ja tyytyminen lienee nyt saamaani tietoon. Olen silti kiitollinen tästäkin mitä nyt sain. Aiemmin "leipäpapeilta" sain lähinnä ylenkatsomista. Työni puolesta en itse näistä asioista hirveästi puhua ainakaan tällä hetkellä, ettei uskottavuuteni tänä kummallisena aikana jota elämme me.
Vierailija kirjoitti:
Elämmekö lopunaikoja?
Kyllä. Tosin Jeesus tuli jo. Vuosina 66-70 ad Rooma n mahtava armeija piiritti Jerusalemin. Yli miljoona juutalaista kuoli. 500 naulittiin jokainen päivä ristille, oli se ahdistuksen 3,5 vuotta kestävä ajanjakso. Historiankirjat kertovat pilvissä nähdyt sotajoukot. Keisari Nero ja muut kertoivat, kuinka sieluja nähtiin nousevan maasta taivaaseen. Juutalaiset jakaantuivat maanpakoon ja pakanat tallasivat pyhää maata vuoteen 1948 asti. Israel syntyi uudelleen. Oli kirkon aika, nyt on se mennyt ja on lopun aika. Seuraavaksi Jumala tulee tuomitsemaan kansakunnat. Vuonna 2017 tähtitaivaalla näkyi merkki joka Raamatussa mainitaan. Päiviä ei kukaan tiedä muu kuin Herra. Todennäköisesti aikaa on alle 10 vuotta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilpitön kiitos, minulla olisi paljon muutakin kysyttävää ja lisätiedon jano. En kuitenkaan halua kirjoittaa tänne yhtään tarkemmin monestakaan syystä. Ymmärrän toki, että työsi puolesta et halua laittaa tänne yhteystietojasi ja tyytyminen lienee nyt saamaani tietoon. Olen silti kiitollinen tästäkin mitä nyt sain. Aiemmin "leipäpapeilta" sain lähinnä ylenkatsomista. Työni puolesta en itse näistä asioista hirveästi puhua ainakaan tällä hetkellä, ettei uskottavuuteni tänä kummallisena aikana jota elämme me.
Hyvä jos sait jotain vastauksestani. Voit täältä kysyä minulta lisää, jos jokin asia mietityttää. Kristinuskossa kyse ei ole siitä mitä on joskus tehnyt, tai millainen nykyinen tilanne on. Koska jokainen on syntiä tehnyt. Olenhan minäkin syntinen, ja kaikista uskovista vähäisin. Leipäpapit puhuvat mitä puhuvat. Ole vain uskossa ja luota Herraan. Äläkä välitä mitä muut sanovat.
Jos/kun tämä keskustelu poistuu. Voitte kysyä minulta nimellä Sirius. ( Parempaakaan en keksinyt äkkiseltään ) Luen tätä palstaa suht säännöllisesti.
-Ap
Miten kaksinaismoralismisi ilmenee?
Aiempi jatkaa... Viimeset 10v on ollut erikoista ja raskasta aikaa. Koen saaneeni vastauksia rukouksiini, joskin en tiennyt, mitä toivoin. Emme esimerkiksi ole saaneet puolison kanssa lapsia ja rukoilin edes keskenmenoa saadakseni tietää onko meidän edes mahdollista saada lapsia. Hyvin pian rukoukseen vastattiin ja keskenmeno todellakin tuli. Sitä ennen ja sen jälkeen raskaus ei ole onnistunut kertaakaan, ei ole edes alkanut. Meedioista pyrin tosissani pysymään erillään. Ensimmäinen, jonka luona kävin puhui paljon Jeesuksesta elämässäni ja tiesi paljon menneisyydestä, sellaisiakin asioita, joita ei olisi pitänyt hänen mitenkään tietää. Tulevaisuus ei niinkään suoraviivaisesti toteutunut, jossain määrin. Toisella kertaa jotain taisi tarttua mukaan ja kotona uudessa talossa mm. sähköt alkoivat reistailemaan. Sain uskovalta ihmiseltä ohjeet ja temppuilut loppuivat pian siihen. Sen jälkeen olen pyrkinyt välttämään meedioita, joskin muutamalla puoskarilla sorruin käymään. Lapsettomuuden tuska ajaa kummallisiin tekoihin. Ensimmäinen Jeesuksesta puhunut meedio sanoi kuitenkin, että saisin lapsia pitkän ajan päästä, ns. vanhoilla päivillä. Näin ei kuitenkaan käynyt. Kummallisien yhteensattumien kautta olen myös elämässäni törmännyt ihmisiin, joita olen juuri sillä hetkellä tarvinnut tai pian tapaamisen jälkeen. Huomaan myös, että intuitio tai sisäinen ääni johdattaa minua koko ajan enemmän. Raamattuun olen alkanut perehtymään viimeaikoina yksin. Mikään uskonnollinen yhteisö ei vedä minua puoleensa vaan työntää luotaan. Välillä se on raskasta, kun ei ole ketään kenen kanssa puhua, joka ei leimaisi hulluksi tai tuomitsisi sitä, miten olen aiemmin yrittänyt saanu järkeä tähän tilanteeseen.
Kannatatko (salaa) NIMBY-ajattelua?
Moni uskonlahko ylentää itsensä muiden yläpuolelle, luterilainen kirkko on puolestaan aivan hukassa ja eksyksissä itsensä kanssa. Yrittää miellyttää kaikkia ja päätyy vai pyllistämään kaikille sen sijaan.
Onko missään vanhoillisluterilaista seurakuntaa?
kun nuolee irjalle orkun saa synnit anteeksi
Ootko käyttänyt kuoripoikia tai rippikoululaisia seksuaalisesti hyväksesi.
Ootko varastanut ehtoollis viiniä?
Nainen tehtiin alussa miehestä. Mies jättää isänsä ja äitinsä, yhtyy vaimoonsa ja he tulevat jälleen yhdeksi lihaksi. Nainen tai mies joka ei täytä aviovelvollisuuksiaan, ajaa puolisonsa kiusauksiin ja tekemään huorin.