Kaksinaismoralisti paikalla
Kommentit (60)
Luterilaisessa kappelissa oli venäläisiä ortodoksikirkon lauluja . Onko se oikein sekoittaa oppeja ja kulttuuria ?
Oletko lihan heikkoudesta ahminut ruokaa tai varastanut toisilta ???
Varastetut korut hampaissa? kirjoitti:
Olet muslimi eikö niin varastelet valehtelet tai juutalainen rabbi joka kieltää Jeesuksen ja varastelee ihan sikana pyöriä autoja rahoja kenkiä....
En kiellä Jeesusta enkä ole muslimi. Olen kristitty pappi. En varasta. Heikkouksia toki on
Mitä varastelit ? kirjoitti:
Oletko lihan heikkoudesta ahminut ruokaa tai varastanut toisilta ???
En ole varastanut. En halua ruokaa, urheilen paljon. Viini ja naiset ovat lihani heikkous.
Miten nukut. Varastetulla sängyllä varastetuissa tyynyliinoissa vai ostitko oikein kaupasta ? Mistä korusi ovat tulleet . Keneltä otit ne.
Oletko syönyt ahmimalla? kirjoitti:
Luterilaisessa kappelissa oli venäläisiä ortodoksikirkon lauluja . Onko se oikein sekoittaa oppeja ja kulttuuria ?
Kymmenen käskyä kertoo
Älä tee jumalankuvaa. Luther ja ortodoksit ovat väärässä monessa asiassa. Olen luterilainen itse.
Onko Mooseksen käsky älä varasta rikotuin käsky vai älä tee huorin.
Pastori varastetuissa kengissä ? kirjoitti:
Miten nukut. Varastetulla sängyllä varastetuissa tyynyliinoissa vai ostitko oikein kaupasta ? Mistä korusi ovat tulleet . Keneltä otit ne.
Huonosti. Omassa tai vieraan sängyssä. Ostin huonekaluni lahjoituksilla saamillani rahoilla
Uuden liiton välimies kirjoitti:
Onko Mooseksen käsky älä varasta rikotuin käsky vai älä tee huorin.
Jälkimmäinen. Olen itsekin syyllistynyt siihen tavallaan. Sinkkuna niitä ei lasketa, koska ihminen on vajavainen
Jumala tekee itse Jumalan kuvia eli me ihmiset . Jeesus Jumalan poikana on Jumalan kuva . Sellainen sinunkin pitäisi olla . Et ole . Montako kertaa sana rakkaus ja sana enkeli esiintyy Ilmestyskirjassa ?? Juutalainen ei usko Jeesukseen.
Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi. Rakkautta ja rauhaa.
T. vasta uskoon tullut
Onko vaatteesikin huijattu muilta ?? Sinkuille on samat käskyt rakastaa lähimmäistä .
Enkelit tulee kylään kirjoitti:
Jumala tekee itse Jumalan kuvia eli me ihmiset . Jeesus Jumalan poikana on Jumalan kuva . Sellainen sinunkin pitäisi olla . Et ole . Montako kertaa sana rakkaus ja sana enkeli esiintyy Ilmestyskirjassa ?? Juutalainen ei usko Jeesukseen.
Mitä Jeesus sanoi rabbeille? Olette käärmeen sikiötä ja kyykäärmeitä
Enkeleitä ei pidä palvoa. Ettekö tiedä että olette jumalolentoja, ja ; osa teistä tulee tuomitsemaan enkeleitäkin
Ilmestyskirja 20:10 kirjoitti:
Onko vaatteesikin huijattu muilta ?? Sinkuille on samat käskyt rakastaa lähimmäistä .
Vaatteeni olen ostanut omilla rahoillani. Tottakai rakastan lähimmäistäni. Varsinkin naisia rakastan.
Mitä mieltä olet iskelmäkonserteista kirkossa, pridekulkueista ja kristillisestä joogasta? Entä väitteistä rappiokirkosta?
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi. Rakkautta ja rauhaa.
T. vasta uskoon tullut
Mutta pidä kuitenkin Jumalan käskyt, sanoi Jeesus.
Oletko koskaan imenyt munaa ihan kyynel silmässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pienempi paha: Se, että minä käyn vieraissa vai että puoliso käy?
Riippuu tilanteesta. Se joka ei täytä aviovelvollisuuksiaan, ajaa puolisonsa tekemään väärin ja vieraisiin.
Noinko helposti oman vastuun voi kieltää?
Miksi kuulua kirkkoon jos avioliitto nähdään vain häkkinä ja vankilana?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet iskelmäkonserteista kirkossa, pridekulkueista ja kristillisestä joogasta? Entä väitteistä rappiokirkosta?
Konsertit kirkossa ovat pahuutta. Pridekulkueet ovat väärin koska lippu ei kuvasta oikeaa sateenkaarta. Siitä puuttuu yksi väri. Nätit transnaiset ovat ok. Luopiokirkko on katolinen kirkko. Paavi on väärä profeetta. Tosin latinan kieli täytyisi luterilaiseenkin kirkkoon palauttaa. Ja heprea/kreikka
Äärikristitty. Mutta lihani on heikko.