seurustelen tummaihoisen miehen kanssa, kysyttävää?
Kommentit (37)
55cm pitkä ja 10cm paksu, mutta mieskin on isokokoinen.
-Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:44"]No kuinka ISO se on??????? [/quote] Sopiva :D
[/quote]
ilonpilaaja
Gick det bra med en liten stad som jag vill ju bara inte låta?????
No onko miehesi tai oletko sinä kohdannut rasismia Suomessa? Minkälaista?
Eikö sua haittaa sen haju? Pelottaako yöllä, kun ei näy kuin pelkät silmänvalkuaiset ja hampaat?
Pelkäätkö että SE menee vahingossa pyllyyn kesken aktin?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:44"]
No kuinka ISO se on???????
[/quote]
13cm kovana ja lerppana 6cm
-ap
[/quote]
Epäonnen huippu on olla "tummaihoinen" jolla on pieni. Se on Oxfordin sanakirjassakin määritelty noin.
Mitä tekisit jos miehellesi tulisi erektiongelmia?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:06"]
Eikö sua haittaa sen haju? Pelottaako yöllä, kun ei näy kuin pelkät silmänvalkuaiset ja hampaat?
[/quote]
Ei pelota. Mulla on aina joku knock, knock-vitsi siltä varalta.
Syökö se banaania? t. epätietoinen maaseudulta joka ei ole koskaan nähnyt neekeriä muuta kuin pekka ja pätkä neekereinä elokuvassa
No kyllä täällä väännetään asiatonta kommenttia aiheesta kuin aiheesta. Olen itsekin seurustellut kahden tummaihoisen miehen kanssa, siis en yhtä aikaa lol!!! Molemmat olivat kotoisin Ranskalle kuuluvilta Karibianmeren saarilta (Martinique ja Guadeloupe). Ensimmäinen oli minua 19 vuotta vanhempi, ja mainittakoon myös teidän mieliksenne, että hänellä oli aika pieni, mutta sopi minulle mainiosti!!! En varmaan koskaan tule rakastamaan ketään toista niin kuin rakastin häntä. Hän sai minut tuntemaan itseni naiseksi. Hänessä en koskaan huomannut sitä voimakasta hien hajua, joka tummissa ihmisissä usein sanotaan olevan. Hän oli niin reilu, avulias ja hellä, osasi todella kunnioittaa naista! Hän oli elämässä vähään tyytyväinen ja osasi iloita pienistä asioista. Ja hän valitsi minut, vaikka olen näkövammainen ja hän itse ihan "normaali".
Toinen tummaihoinen miesystäväni oli näkövammainen niinkuin minäkin. Hän oli rumpali ja laulunopettaja ja minua 9 vuotta vanhempi. Valitettavasti hänellä oli joitakin melko vakavia mielenterveysongelmia, siis hän esimerkiksi kuuli ääniä, ja lisäksi minulle selvisi, että hänellä oli muita naisia.
Näistä suhteista on jäänyt jäljelle kiintymys näiden Karibian saarten musiikkiin. Olen myös hankkinut kirjoja, joista olen opiskellut näillä saarilla puhuttavaa kreolin kieltä. Se on orjien keskuudessa kehittynyt kieli, jossa suuri osa on vähän muunneltua ranskaa.
Näillä tummaihoisilla on niin uskomattoman pehmeä ja sileä iho, että sitä on todella nautinnollista koskettaa. Heillä on usein myös sellaiset runsaat huulet, jotka tuntuvat olevan aina valmiina vastaanottamaan suudelman! Ikävöin heitä molempia, ja toivoisin kovasti voivani vielä joskus tutustua esim. afrikkalaiseen mieheen ja kokevani jotain vastaavaa!
Kismett
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:44"]No kuinka ISO se on???????
[/quote]
Sopiva :D