Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF
Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Älykkäälle miehelle lukeminen ei ole koskaan turn off, koska älykäs mies lukee itsekin.
No tässähän se totuus tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa hyvin taas millaisia ne koiranaiset ovat näistäkin viesteistä
Juuri tämän takia monet miehistä ei tykkää siitä että nainen on semmoinen
Juuri näin. Pidän eläimistä ja varsinkin luonnosta, mutta en ole valmis elämään elämääni koiran ja sen omistajan määrittämällä tavalla. Koiran omistaja on turn off, vaikka koira olisikin mukava. En voi käydä normaalisti lomalla, luntoretkillä, ystävillä tai sukulaisilla. Koira määrittää aina kaiken toiminnan kulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pidän eläimistä ja varsinkin luonnosta, mutta en ole valmis elämään elämääni koiran ja sen omistajan määrittämällä tavalla. Koiran omistaja on turn off, vaikka koira olisikin mukava. En voi käydä normaalisti lomalla, luntoretkillä, ystävillä tai sukulaisilla. Koira määrittää aina kaiken toiminnan kulun.
Tämä on täysin asiallinen argumentti. Moni kirjoittaa kuitenkin kuin koiran omistaminen olisi osoitus mielenhäiriöstä. Koira saa olla turn off, mutta syiden olisi hyvä olla todellisia, ei puhdasta mielikuvitusta, kuten nuo käsitykset lukevista naisista tai joogaa harrastavista naisista jne.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu. Kun itse on käynyt työn merkeissä 55 maassa, niin vapaalla vihoviimeinen asia on lähteä tuhlaamaan aikaa lentokentille, etenkin kun on tottunut että reissaamisesta maksetaan.
Ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manga. Itse luen mangaa, mutta en halua naisen lukevan.
Miksi et?
No koska lukeva nainen on turn-off. On se kumma, kun mies ei saa asettaa naiselle kriteerejä ilman kuulusteluja ja katkeruutta naisilta…
Älykkäälle miehelle lukeminen ei ole koskaan turn off, koska älykäs mies lukee itsekin.
No tässähän se totuus tulikin.
Niin tuli.
Ja silti nämä lukemista arvostelevat käyttäytyvät kuin nainen menettäisi paljonkin kun ei heitä saa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin asiallinen argumentti. Moni kirjoittaa kuitenkin kuin koiran omistaminen olisi osoitus mielenhäiriöstä. Koira saa olla turn off, mutta syiden olisi hyvä olla todellisia, ei puhdasta mielikuvitusta, kuten nuo käsitykset lukevista naisista tai joogaa harrastavista naisista jne.
No kun moni vetää sen ihan mielenhäiriötasolle. Ei sillä, minulle riittää koiran olemassaolo turn offiksi.
Seurustelin aikanaan naisen kanssa, jolla oli todella mustasukkainen koira. Naisen mielestä tämä oli tietenkin ihanaa ja suloista, mutta yhtä helvettiä se oli.
Kuka nainen nukkuu yönsä mielummin sängyssä koiran, kuin kumppaninsa kanssa? Tämä koira myös osoitti mieltään virtsaamalla lattialle aina kun itse sain huomiota millään tavalla, seksistä ei tullut yhtään mitään kun nenään tunki voimakas virtsan haju.
Tätä ja kaikkea muuta minun olisi tietenkin pitänyt ymmärtää, koska koirat ovat hänen elämänsä.
Koin että ihmisarvoani vedetään pitkin lattiaa.
Jätin naisen koiran takia.
Miehet:
Ovatko viherkasvit, lukeminen, piirtäminen, matkustelu, kokkaaminen ja eläimet turn-offeja jos harrastus pysyy ns. normaalin rajoissa? Eli viherkasveja on normaali määrä, ei sataa. Lukee siksi, että tykkää siitä, ei täytä kirjahyllyään mahdollisimman "hienoilla" kirjoilla tehdäkseen vaikutusta. Koiria on yksi tai kaksi ja ne ovat normaalisti käyttäytyviä sekä koti siisti - omistaja ei siis ole boheemi ja kiihkeä koiralajien harrastaja, joka haisee aina koirankarvoille ja elää kaiken elämänsä karvaturrien ehdoilla.
Vai mainitaanko nämä turn-offeina siksi, että miehet miettivät juuri niitä extreme-tapauksia? Ja todellisuudessa "kaikki" harrastukset olisivat ok jos eivät mene överiksi?
En lue vaan tietenkin modernisti kuuntelen nykyään äänikirjoja.
Onko tämä turn off? 😅
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin aikanaan naisen kanssa, jolla oli todella mustasukkainen koira. Naisen mielestä tämä oli tietenkin ihanaa ja suloista, mutta yhtä helvettiä se oli.
Kuka nainen nukkuu yönsä mielummin sängyssä koiran, kuin kumppaninsa kanssa? Tämä koira myös osoitti mieltään virtsaamalla lattialle aina kun itse sain huomiota millään tavalla, seksistä ei tullut yhtään mitään kun nenään tunki voimakas virtsan haju.
Tätä ja kaikkea muuta minun olisi tietenkin pitänyt ymmärtää, koska koirat ovat hänen elämänsä.
Et sinä naista koiran takia jättänyt. Naisen luonteessa oli ilmiselvää vikaa! Eikä ilmeisesti ole kovin taitava koira-ihminen jos koira oli mitään muuta kuin pentu (pennut nyt ei voi kaikkea vielä osata)? Nimittäin sinun kuvauksesi perusteella koira oli todella huonosti koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että tuo ei ollut normaalia ja koiran kanssa eläminen ei ole tuollaista, jos eläimestä huolehditaan oikein. On eläimen kaltoinkohtelua laiminlyödä sen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista tulee mieleen, että MITÄ naiset sitten saisivat miesten mielestä harrastaa vai saavatko mitään?
Näyttää siltä, että naisella ei saisi olla mitään omaa kiinnostuksenkohdetta joka ei liity mieheen. Myös eläimet näyttävät olevan erityisen paha asia, yllättävän moni mies on eläinvihaaja ja ilmeisesti miestä myös häiritsee se, että naisella on jokin huolehdittava eikä hän käytä kaikkea aikaansa mieheen.
Senhän takia lähdetään Bulgariaan, Puolaan ja Liettuaan yms. maahan missä uskotaan kristillisiin aatteisiin. Oikein hierotaan sitä et haettiin uskonnollinen 💕
Häviääkö kotimaan sinkut mitään? Eip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun moni vetää sen ihan mielenhäiriötasolle. Ei sillä, minulle riittää koiran olemassaolo turn offiksi.
Se on ihan ok, ei kaikkien tarvitse tykätä koirista ja koira mahdollisella kumppaniehdokkaalla saa todellakin olla deal breaker.
Bikini fitness. Eräily sitä varten että saa instaan täytettä. Molemmat esimerkkejä laumadieluisuudesta sekä hurahtamisesta johonkin mikä on juuri nyt trendikästä ja tarpeesta olla esillä.
Ennustan että eränaiset kokee seuraavaksi jonkun henkistymisen puuskan ja alkaa harrastamaan jotain luovaa. Instassa itseään ja aikaansaannoksiaan kehuen tietenkin
Ketju vahvistaa sen ettei piirakat saa harrastaa mitään.
Jos some on täynnä vain koiransa kuvia niin ei mua ainakaan semmonen ihminen kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Bikini fitness. Eräily sitä varten että saa instaan täytettä. Molemmat esimerkkejä laumadieluisuudesta sekä hurahtamisesta johonkin mikä on juuri nyt trendikästä ja tarpeesta olla esillä.
Ennustan että eränaiset kokee seuraavaksi jonkun henkistymisen puuskan ja alkaa harrastamaan jotain luovaa. Instassa itseään ja aikaansaannoksiaan kehuen tietenkin
Tyttäreni harrastaa eräilyä miehensä kanssa, mutta ei hänellä mitään instaa ole. Tämä on taas vain kuvitelmaa, että nainen ei voisi viihtyä luonnossa ilman muiden vaikutusta. Samaa sarjaa niiden kuvitelmien kanssa, joita on muka ylpeistä lukijanaisista.
Vierailija kirjoitti:
Järjestötoiminta
Tämä ei olekaan esiintynyt näissä ketjuissa aiemmin. Mikä tässä on vikana?
Matkustelu. Kun itse on käynyt työn merkeissä 55 maassa, niin vapaalla vihoviimeinen asia on lähteä tuhlaamaan aikaa lentokentille, etenkin kun on tottunut että reissaamisesta maksetaan.