Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti vai matkahuolto

Vierailija
21.01.2015 |

olen lähetämässä pieniä betonisia koriste-esineitä. Millä kannattaa lähettää ? Paketin kokonaispaino on varmaankin n.1kg.

Onko postilla ja matkahuollolla eroja heidän "käsittelyssä"? Kumpaan laittaisit helposti särkyviä tuotteita ? Pakkaan kyllä huolellisesti, mutta ikinä ei voi tietää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET kertonut matkaa minkä esineet tekee. Mistä mihin? Mun mielestä se on ratkaiseva.

Itse veisin perille julkisilla, mutta asunkin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
2/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella haluat että lähetys käsitellään varovasti niin vain postilla on "särkyvä"-lisäpalvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:05"]Jos todella haluat että lähetys käsitellään varovasti niin vain postilla on "särkyvä"-lisäpalvelu.
[/quote]
Kyllä on Matkahuollollakin vastaava. Ehkä enitrn merkitsee kuinka nopeasti paketin pitää olla perillä, Matkahuollolla menee nopeammin.

Vierailija
4/4 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:05"]Jos todella haluat että lähetys käsitellään varovasti niin vain postilla on "särkyvä"-lisäpalvelu. [/quote] Kyllä on Matkahuollollakin vastaava. Ehkä enitrn merkitsee kuinka nopeasti paketin pitää olla perillä, Matkahuollolla menee nopeammin.

[/quote]

Ei ainakaan oo, jos lähettää Siwasta tai Valintatalosta. Muuten myönnän, etten tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan