Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäitkö lapsena kielestäsi kiinni talvella johonkin?

Vierailija
20.01.2015 |

Tunnusta?! Itsellä jäi kaksi kertaa kieli kiinni naapurin ovenripaan, kerran mattotelineeseen. Yhdenkerran myös ylähuuli juuttui pyöränlukkoon.. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran takapihan ränniin ja kerran auton vetokoukkuun...

Vierailija
2/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni jäi leikkikentän rautaiseen kiipeilytelineeseen kielestään kiinni. Äiti hädissään nykäisi hänet siitä irti ja se ritsaus, mikä kielen irtoamisesti kuului, ja veri, jota tuli, vaikkakin vähän, vieroitti minut eliniäkseni yrittämästä samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella olin välitunnilla jossain jääkiekkopelin tapasessa maalivahtina ja siinä sitten kiekon viuhuessa kaukalon toisessa päässä päätin lipaista metallisen maalin yläreunaa. No siihen jäin. Au.

Vierailija
4/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennemerkkiin, ja lujasti jäinkin kiinni: riuhtaisin itseni niin kovasti irti, että kielestä alkoi vuotaa verta. Sen kokenuksen jälkeen ei ole tehnyt mieli leikkiä kielen ja pakkasen kanssa.

Vierailija
5/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalliseen verkkoaitaan työnsin kavereiden yllytyksestä kieleni noi 6-vuotiaana.

Vierailija
6/24 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan ovenripaa oli pakko kokeilla. Kiinnihän se jäi.

Ihme kyllä, meidän lapsemme eivät ole vielä jättäneet kieltään kiinni mihinkään.

Vierailija
7/24 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi johonkin tankoon bussipysäkillä, jota nuoleskelin aikani kuluksi äidin kiellosta huolimatta. Kun bussi tuli, jouduin riuhtaisemaan väkisellä irti ja sattui kyllä. Olin päiväkoti-ikäinen.

Vierailija
8/24 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin pihassa oli sellainen pikkulapsien metallinen (tms) liukumäki. Siihenhän minä olin kuulemma kieleni iskenyt.

Vierailija
9/24 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan roskikseen. Olin ehkä viiden vanha. Hurja kokemus, kun vieläkin muistan.

Vierailija
10/24 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En tykännyt nuolla vieraita esineitä. Epähygieenista ja ällöttävää. Ja näin usein päiväkodissa ja kuulin myös niitä juttuja kielestä lyhtytolpassa, joten enpä halunnut samaa kokea.

Vierailija
11/24 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattotelineeseen, vaikka tiesin että jää kiinni :). Ikää taisi olla 10v. Kokeilla piti!

Vierailija
12/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttäni kokeilin niin keinun siihen ketjuun. Repäisin äkkiä irti ja kyllä sattui. :D

Vierailija
13/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:19"]

Tyhmyyttäni kokeilin niin keinun siihen ketjuun. Repäisin äkkiä irti ja kyllä sattui. :D

[/quote]

Sama! :D

Vierailija
14/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porraskaiteeseen, isosisko kaverinsa käski kokeilla ja minä tyhmä kokeilin:) Ei edes lähtenyt irti ennen kuin tämän kaverin isä toi lämmintä vettä:(  Sattui ihan hirveästi. Olin varmaan jotain 5-6v.

Vierailija
15/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:38"]

Tunnusta?! Itsellä jäi kaksi kertaa kieli kiinni naapurin ovenripaan, kerran mattotelineeseen. Yhdenkerran myös ylähuuli juuttui pyöränlukkoon.. :)

[/quote]

Hurja lapsuus sulla:)

Vierailija
16/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:35"]

Porraskaiteeseen, isosisko kaverinsa käski kokeilla ja minä tyhmä kokeilin:) Ei edes lähtenyt irti ennen kuin tämän kaverin isä toi lämmintä vettä:(  Sattui ihan hirveästi. Olin varmaan jotain 5-6v.

[/quote]

Siis kaverinsa kanssa...

Vierailija
17/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi joskus päiväkodissa kieli kiinni johonkin katoksen metallitolppaan. :D En kyllä kuollaksenikaan muista motiivejani tuohon tolpan nuoleskeluun, muistan vain säikähtäneeni ja kiskaisseeni kielen väkisin irti. Sattui kyllä.

Vierailija
18/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattotelineeseen ja lipputankoon tai johonkin valotolppaan jäi. En näköjään kerrasta oppinut.

Vierailija
19/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kelpaa näköjään vain yhdenlaiset vastaukset.

Vierailija
20/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikkoon. Leikin koiraa ja menin tietysti kontaten postilaatikolle ja avasin sen kannen "kuonollani" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan