Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö vaimon nuukailu liian pitkälle?

Vierailija
20.01.2015 |

Ostaa vaatteensa kirpparilta ja käyttää ne loppuun. Paikkaa yli kymmenen vuotta vanhoja sukkahousujaan ja leikkaa lopuksi jalkaterät pois ja käyttää legginseinä. Tietysti paikkailee muitakin vaatteitaan. Pikkarit käyttää loppuun, on todella epäseksikkäitä reikineen ja haalistumineen. Haaroväli kulunut lähes puhki.

Sama ripsari vuosia ja jatkaa sitä vedellä. Huulipuna ainakin 15-v vanha. Tukkansa leikkaa ja sävyttää itse halvimmilla aineilla.

Harrastaa säästösyistä ainoastaan lukemista ja lenkkeilyä. Kirjat kirjastosta ja lenkkarit lasten vanhoja.

Jos juhlakutsuja sattuu tulemaan, jättää juhlat säästösyistä välistä tai lainaa jotain rättiä tutuilta. Ei lähde elokuviin tai kahviloihin säästösyistä.

Tässä jokunen esimerkki rouvan säästökohteista. Onko tämä normaalin rajoissa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi nauttii siitä, että kuluttaa mahdollisimman vähän. 

Vierailija
2/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina omituinen mies sinäkin olet. Ei mun mies tiedä kui vanhat mun ripsarit on vai onko mekko lainattu vai oma :o ei se edes huomaa jos ostan uusia vaatteita...... eli mikäs sä oot miehii ku meikitkin osaat ulkoa noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh hieman sairaalloista.. Mä käytän itseeni ainakin 4000e vuodessa enkä ole mitenkään rikas. Kiva hemmotella itseään. Ei tuollaisella kituuttamisella mitään kruunua saa.

Vierailija
4/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joo hiukan jos kerran jo itsekin asiaa täällä kyselet. Olen itsekin säästäväinen mutten sentään alusvaatteissa säästele.

Vierailija
5/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tuo normaalia, mutta minun olisi mahdotonta seurustella tuollaisen ihmisen kanssa. Harva luonteenpiirre vetää vastenmielisyydessä vertoja saituudelle. 

Vierailija
6/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:30"]

Aina omituinen mies sinäkin olet. Ei mun mies tiedä kui vanhat mun ripsarit on vai onko mekko lainattu vai oma :o ei se edes huomaa jos ostan uusia vaatteita...... eli mikäs sä oot miehii ku meikitkin osaat ulkoa noin?

[/quote]

Onko sun mies jotenkin vähälahjainen tai muuten joku vammainen? Kyllä mun mies tietää minkälaisia vaatteita mulla on, ja pyöriikö sama huulipuna hyllyllä vuosikausia. 

Vierailija
7/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloudellisesti tiukkaa ja vaimo on kotiäiti. Haluaa omalta osaltaan kantaa kortensa kekoon. Alusvaatteet tökkivät  minuakin, muuten mukava kun säästää. ap

Vierailija
8/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie oot nainen.

Vierailija
9/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen.

Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut.

Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun.

En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne.

Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :)

Vierailija
10/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Löytäisinpä minäkin jostain nuukan naisen. Kaikki ovat aina valittaneet kun en kylvä rahaa ympäriinsä. Olenkin jo ajatellut ettei nuukia naisia ole olemassakaan.

Vierailija
11/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:30"]

[/quote]

Vaimo kertoo tarkasti ostoksensa ja sama huulipuna on ollut wc:n hyllyllä koko parisuhteemme ajan. Olen nähnyt, kun on jatkanut ripsaria vedellä. Vaatteita paikkailee iltaisin telkkaria katsoessa. ap

Vierailija
12/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maksa vaimon elokuvalippua, jos haluat hänet seuralaiseksi? Tai osta hänelle vaatteita lahjaksi? Tai vaikka niitä meikkejä.

Minäkin meikkaan vähän ja harvoin. Mulla kestää ripsiväri niin kauan että se kuivuu paakuiksi ja sitten kiristelen hampaitani, että joudun ostamaan uuden ripsivärin ja maksamaan siitä monta kymppiä, vaikka vasta kaksi vuotta sitten ostin edellisen. 

Vaatteet ostan uusina, mutta en raaski ostaa kovin paljon kun koen, etten ansaitse niitä (olen työtön). Rikkinäisiä en sentään pidä kuin korkeintaan kotioloissa.

Tuollainen pihistely voi alkuun olla ihan palkitsevaakin ja siitä voi saada tyydytystä itselleen, kun keksii uusia säästöniksejä. Äitini niksi sukkahousujen kanssa oli leikata rikkinäinen lahje pois. Kaksista rikkinäisistä sukkahousuista sai yhdet ehjät :-D Alushousujakin hän korjaili, hänellä oli alushousuja jotka oli yhdistetty kaksista rikkinäisistä ja ommeltu ehjät osat yhteen. Eikä hänellä ollut edes saumuria, vaan tavallisella ompelukoneella ompeli. 

Mutta tuohon voi tosiaan jäädä sillä tavalla koukkuun, että se menee ihan överiksi. Niin se meni minun äidilläkin hänen vanhoilla päivillään. Ja tuntuu sinun vaimollasi menneen jo nuorempana. Vaikea antaa neuvoja, kun ei tiedä onko tuossa takana innostuminen osakesäästämisestä (ja siihen liittyvä pihistely) vai siitä, ettei vaimosi koe ansaitsevasi kuin halvinta vai ihan jotain muuta.

Vierailija
13/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]

Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen. Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut. Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun. En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne. Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :)

[/quote]

Täällä sama juttu! Kauniisti voi pukeutua ja laittautua tuhlaamattakin ja rahaa voi käyttää fiksumpiin kohteisiin.   

Vierailija
14/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi ympäristöystävällinen elämäntapa. Kumpa osaisin itsekin kuluttaa vähemmän. Minä ihailen tuollaisia ihmisiä, vaikka tietysti, kuten sanoit että teidän perheessä motivaatio on raha eikä luonnon kunnioitus, mutta silti.

Vierailija
15/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen.

Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut.

Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun.

En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne.

Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :)
[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? Siksi, kun käyn ulkona ja nautin kokemuksista samalla, kun kannatan kotimaista yksityisyrittäjyyttä (kahvilat ja ravintolat)? Ihan mielenkiinnosta kysyn. :)

Vierailija
16/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:42"]

Tuo on tosi ympäristöystävällinen elämäntapa. Kumpa osaisin itsekin kuluttaa vähemmän. Minä ihailen tuollaisia ihmisiä, vaikka tietysti, kuten sanoit että teidän perheessä motivaatio on raha eikä luonnon kunnioitus, mutta silti.

[/quote]

On se vaimo semmonen viherhörhökin, että kai sitäkin tuossa mukana on. Tosin jossain määrin mennyt pakkomielteeksi. ap

Vierailija
17/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi rikkinäiset alkkarit vähän häiritsee, mutta muuten tosi jees. Jos ei paljon käytä huulipunaa niin mitä niitä turhaan ostelee? Minä olin parisuhteessa aika samanlainen, en paljoa välittänyt ulkonäöstä tms. Erilaisia elämänvaiheita.

Vierailija
18/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:55"]

Noi rikkinäiset alkkarit vähän häiritsee, mutta muuten tosi jees. Jos ei paljon käytä huulipunaa niin mitä niitä turhaan ostelee? Minä olin parisuhteessa aika samanlainen, en paljoa välittänyt ulkonäöstä tms. Erilaisia elämänvaiheita.

[/quote]

Joo, sillä on niissä lähes kaikissa edessä sellanen kulunut reikä, mistä rapsuttelee telkkaria katellessa. ap

Vierailija
19/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kaikkien pitää vähä kompromisseja tehdä, vaimosi kuulostaa kyllä erittäin ympäristöystävälliseltä

Vierailija
20/46 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Joo, sillä on niissä lähes kaikissa edessä sellanen kulunut reikä, mistä rapsuttelee telkkaria katellessa. ap

[/quote]

Siitä sitten isäntä tuikkailee, vai mites ap? ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi