Meneekö vaimon nuukailu liian pitkälle?
Ostaa vaatteensa kirpparilta ja käyttää ne loppuun. Paikkaa yli kymmenen vuotta vanhoja sukkahousujaan ja leikkaa lopuksi jalkaterät pois ja käyttää legginseinä. Tietysti paikkailee muitakin vaatteitaan. Pikkarit käyttää loppuun, on todella epäseksikkäitä reikineen ja haalistumineen. Haaroväli kulunut lähes puhki.
Sama ripsari vuosia ja jatkaa sitä vedellä. Huulipuna ainakin 15-v vanha. Tukkansa leikkaa ja sävyttää itse halvimmilla aineilla.
Harrastaa säästösyistä ainoastaan lukemista ja lenkkeilyä. Kirjat kirjastosta ja lenkkarit lasten vanhoja.
Jos juhlakutsuja sattuu tulemaan, jättää juhlat säästösyistä välistä tai lainaa jotain rättiä tutuilta. Ei lähde elokuviin tai kahviloihin säästösyistä.
Tässä jokunen esimerkki rouvan säästökohteista. Onko tämä normaalin rajoissa?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen.
Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut.
Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun.
En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne.
Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :)
[/quote]
En helvetissä kehtaisi lähteä ravintolaan syömään, jos lapseni kulkisi paikatuissa verkkareissa. Mieluumin säästää itseltä enemmän ja ostaa lapsille tarvittavat vaatteet ja tavarat. Ei mulla muuta...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:57"]
Kyllä tässä kaikkien pitää vähä kompromisseja tehdä, vaimosi kuulostaa kyllä erittäin ympäristöystävälliseltä
[/quote]
Suorastaan biohajoavalta :DD
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:58"]
Nuukaileeko se sänkyhommissakin?
[/quote]
Niissä ei nuukaile kun tiukempina aikoina. Varmoina päivinä antaa takuulla. ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen.
Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut.
Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun.
En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne.
Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :)
[/quote]
En helvetissä kehtaisi lähteä ravintolaan syömään, jos lapseni kulkisi paikatuissa verkkareissa. Mieluumin säästää itseltä enemmän ja ostaa lapsille tarvittavat vaatteet ja tavarat. Ei mulla muuta...
[/quote]
Nooh, jos on taitoa paikata ja tehdä vanhasta uutta, niin mitä hävettävää siinä on? Enkä missään vaiheessa sanonut, ettei meillä ole varaa. Tämä on luontoa säästävä elämäntapa. Nuukailen, koska haluan ja pyrin lapsillekin opettamaan kestävää kehitystä. Olivat tänään tosi innoissaan, kun tein kaikille pipot vanhoista vaatteista. Onnistuivat mustakin tosi hyvin. :)
Tuota heitä ap ainakin noi meikit roskiin ja osta uudet. Ripsariin EI saa lisäillä vettä tai menee heti pilalle ja voi tulla silmiin tulehduksia ym. ikävää. Ja samoin tuo huulipuna on jo niin härskiintynyttä, että siitäkin tulee kohta ties mitä allergisia oireita ja johan se haiseekin eltaantuneelle, hyi. Jotain rajaa nyt nuukailuunkin, varsinkin oman terveyden kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen. Olen itse hyvän näköinen nainen. Ostan vaatteita kirpputoreilta ja alennusmyynneistä. Saatan muokata niitä omalle kropalle sopivammiksi. Olen muidenkin mielestä tyylikäs ja vaatteeni ovat aina siistit. Teen myös vaatteita, paikkailen ja korjailen. Kudon sukkia, paikkaan lasten verkkarit polvista. Useasti kysellään, mistä olen hankkinut. Mä nautin siitä, että saan mahdollisimman halvalla jotain tyylikästä ja nuukailen ja käytän loppuun. En kuitenkaan jätä kokemuksia väliin. Eli niistä en nuukaile. Kahviloissa käyn, elokuvissa, fine dining-ravintoloissa jne. Musta naisesi toimii hyvin: kestävä kehitys ja kierrätys ois hyväksi kaikille :) [/quote] En helvetissä kehtaisi lähteä ravintolaan syömään, jos lapseni kulkisi paikatuissa verkkareissa. Mieluumin säästää itseltä enemmän ja ostaa lapsille tarvittavat vaatteet ja tavarat. Ei mulla muuta... [/quote] Nooh, jos on taitoa paikata ja tehdä vanhasta uutta, niin mitä hävettävää siinä on? Enkä missään vaiheessa sanonut, ettei meillä ole varaa. Tämä on luontoa säästävä elämäntapa. Nuukailen, koska haluan ja pyrin lapsillekin opettamaan kestävää kehitystä. Olivat tänään tosi innoissaan, kun tein kaikille pipot vanhoista vaatteista. Onnistuivat mustakin tosi hyvin. :)
[/quote]
Plussat sulle! Lapsille hyvä itsetunto ja viittaavat kintaalla, jos joku tollasesta mollaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:07"]
Tuota heitä ap ainakin noi meikit roskiin ja osta uudet. Ripsariin EI saa lisäillä vettä tai menee heti pilalle ja voi tulla silmiin tulehduksia ym. ikävää. Ja samoin tuo huulipuna on jo niin härskiintynyttä, että siitäkin tulee kohta ties mitä allergisia oireita ja johan se haiseekin eltaantuneelle, hyi. Jotain rajaa nyt nuukailuunkin, varsinkin oman terveyden kustannuksella.
Ei vaimo anna heittää. Eikä tuolle minkäänlaisia tulehduksia näytä tulleen. Syo vanhentuneita ruokiakin ja vatta kestää. Tottunut. ap
[/quote]
Luotaantyöntävän pihiltä vaikuttaa. Rikkinäisiä alusvaatteita, hyi.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:36"]Musta kuulostaa hyvältä! Paitsi tuo juhlien väliin jättäminen tai kahviloiden ym. muiden tapahtumakohteiden pois sulkeminen.
[/quote]
[/quote]
Jos osaa paikata ja luoda vanhasta uutta, niin en mäe ongelmaa. En myöskään sanonut, ettei meillä ole varaa. Tämä on elämäntapa nuukailen, koska haluan. Suosin kestävää kehitystä ja pyrin opettamaan sitä lapsillenikin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:07"]
Ei vaimo anna heittää. Eikä tuolle minkäänlaisia tulehduksia näytä tulleen. Syo vanhentuneita ruokiakin ja vatta kestää. Tottunut. ap
[/quote]
[/quote]
No heitä vaikka, kun nukkuu. Viet ihan ulkoroskikseen asti, niin sieltä tuskin niitä kaivaa takaisin. Toi on ihan sairasta. Ja vaikka ei vielä mitään ole tullut, niin ei sitä koskaan tiedä tuleeko myöhemmin. Ole sinä edes se järjen ääni joissakin asioissa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:55"]
Noi rikkinäiset alkkarit vähän häiritsee, mutta muuten tosi jees. Jos ei paljon käytä huulipunaa niin mitä niitä turhaan ostelee? Minä olin parisuhteessa aika samanlainen, en paljoa välittänyt ulkonäöstä tms. Erilaisia elämänvaiheita.
[/quote]
Joo, sillä on niissä lähes kaikissa edessä sellanen kulunut reikä, mistä rapsuttelee telkkaria katellessa. ap
[/quote]
Siis mitä, oletko minun mies? Ei ole totta, minulla kyllä taitaa jossain roikkua edelleen huulipuna edelliseltä vuosituhannelta, koska en käytä meikkiä enää lainkaan. Mutta satanen vetoa, niin mieheni ei tunne sanaa ripsari. Itsekin opin sen täältä.
Miksiköhän muuten se reikä tulee aina siihen eteen, samaan kohtaan?
Sivumennen sanoen, minun silmääni reikäiset kalsarit on seksikkyyden huippua. Jos kääreet on viimeisen päälle, itse lahja näyttää vaatimattomammalta. Tyhmiä varten en jaksa pukeutua, kun ei niitä meillä näy.
Kukaan perus heteromies ei käytä sanaa "sävyttää". Huono provo.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:55"]
Noi rikkinäiset alkkarit vähän häiritsee, mutta muuten tosi jees. Jos ei paljon käytä huulipunaa niin mitä niitä turhaan ostelee? Minä olin parisuhteessa aika samanlainen, en paljoa välittänyt ulkonäöstä tms. Erilaisia elämänvaiheita.
[/quote]
Joo, sillä on niissä lähes kaikissa edessä sellanen kulunut reikä, mistä rapsuttelee telkkaria katellessa. ap
[/quote]
Siitähän sitä on sitten kiva tuikata. Säästää siinäkin, ainakin aikaa.
Jos olisi totta, niin taatusti nainen katsoisi vain että kuinka kauan menee että mies tajuaa antaa rahaa ;D
Ehkä ap on itse tuo nainen ja haluaa tukea tällä provolla, että millaisen tomppelin kanssa onkaan kun mies antaa vaan tehdä noin eikä tarjoa että osta uudet hyvä ihminen.
Jos joku syö vanhentuneita ruokia, niin siinä ei ole kyllä ylpeilyn aihetta, on huonoa taloudenpitoa päästää ruoat vanhenemaan.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:32"]
En tiedä, onko tuo normaalia, mutta minun olisi mahdotonta seurustella tuollaisen ihmisen kanssa. Harva luonteenpiirre vetää vastenmielisyydessä vertoja saituudelle.
[/quote]
Aivan ko mun suusta!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:42"]
Jos olisi totta, niin taatusti nainen katsoisi vain että kuinka kauan menee että mies tajuaa antaa rahaa ;D
Ehkä ap on itse tuo nainen ja haluaa tukea tällä provolla, että millaisen tomppelin kanssa onkaan kun mies antaa vaan tehdä noin eikä tarjoa että osta uudet hyvä ihminen.
Jos joku syö vanhentuneita ruokia, niin siinä ei ole kyllä ylpeilyn aihetta, on huonoa taloudenpitoa päästää ruoat vanhenemaan.
[/quote]
Syö vanhentuneet jämät. Sen vatta kestää, kun on totutellu. Eikä se mitään tosta kärsi tai pyydä. Nauttii säästeliäästä elämästä. Tuhlailee vastapainoksi bensaa ja sähköä. Ekomuija kun on. ap
Tämä vaikuttaa suoraan sanottuna provolta, mutta vastaan silti. Kaikki nuo muut jutut vielä menettelisi, mutta se, että joutuu jättämään sosiaalisia menoja väliin kuulostaa kyllä huolestuttavalta.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:58"]
Tämä vaikuttaa suoraan sanottuna provolta, mutta vastaan silti. Kaikki nuo muut jutut vielä menettelisi, mutta se, että joutuu jättämään sosiaalisia menoja väliin kuulostaa kyllä huolestuttavalta.
[/quote]
On sellanen erakko. Käy kyllä ilmasissa riennoissa. ap
Nuukaileeko se sänkyhommissakin?