arvostukseni akateemisia kohtaan on kadonnut av:n takia
Mitä enemmän joku akateeminen av-mamma lesoilee koulutuksellaan tai vähättelee duunareita, sitä pienempi on arvostukseni akateemisia kohtaan. En arvosta ihmisiä, jotka vähättelee muita ja nostaa itsensä jalustalle koulutuksen takia
Kommentit (24)
Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan.
Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan.
Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :)
[/quote]
en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D
Sama! Onneksi mun kaveripiiri on ihan perusduunareita, olisko terveydenhoitaja eniten koulutettu :)
Nuoruuden seurustelusuhtesta opettaja ja insinööri oli oudoimmat tyypit.
No just. Av-palstalla pyörii aivottomimmat akateemiset, ei ehkä kannata perustaa yhtään mitään mielipiteitään av-palstan tarinoihin.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan. Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :) [/quote] en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D
[/quote]
Oikeesti vai onko sulla vaan sellanen asenne, että akateeminen on aina niin tärkeä olevinaan? Tunnen tosi paljon akateemisia ja oikeesti varmaan tasan kaks niistä on olevinaan jotain enemmän. Tunnen lisäksi tosi paljon amiksiakin, näistä taas tätä ns. herravihaa oon nähny myöskin vaan muutamalla. Suurin osa amiksista ja akateemisista ei ajattele toisesta mitään sen kummempaa. Molempia tarvitaan!
Nimim. amiksesta akateemiseksi ja molemmat puolet nähnyt
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan. Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :) [/quote] en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D
[/quote]
Oikeesti vai onko sulla vaan sellanen asenne, että akateeminen on aina niin tärkeä olevinaan? Tunnen tosi paljon akateemisia ja oikeesti varmaan tasan kaks niistä on olevinaan jotain enemmän. Tunnen lisäksi tosi paljon amiksiakin, näistä taas tätä ns. herravihaa oon nähny myöskin vaan muutamalla. Suurin osa amiksista ja akateemisista ei ajattele toisesta mitään sen kummempaa. Molempia tarvitaan!
Nimim. amiksesta akateemiseksi ja molemmat puolet nähnyt
[/quote]
Esimerkiksi puolet sukulaisistani jaksavat muistuttaa, ettei amk:n tai alemman koulutuksen käynyt ole mitään. :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan. Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :) [/quote] en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D [/quote]
Nimim. amiksesta akateemiseksi ja molemmat puolet nähnyt [/quote] Esimerkiksi puolet sukulaisistani jaksavat muistuttaa, ettei amk:n tai alemman koulutuksen käynyt ole mitään. :D
[/quote]
Sitten sulle on vaan sattunut paska suku, mutta älä kaikkia akateemisia siitä syytä. Ja musta kyllä vaikuttaa, että sun arvostus on kadonnut sun sukulaisten vuoksi, ei vauvapalstan akateemisten tai "akateemisten". Tätä palstaa kannattaa lukea aika kriittisesti.
No minä olen akateeminen ja en kyllä koe olevani ihmisenä mitenkään erilainen kuin muutkaan. Itse en erota puheesta tai käytöksestä akateemisia tai ei-akateemisia. Jos kysyy niin selviää, mutta ketä kiinnostaa? Kyllä mun ystävät on ystäviä ihan muista syistä kuin koulutustaustansa vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan. Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :) [/quote] en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D [/quote]
Nimim. amiksesta akateemiseksi ja molemmat puolet nähnyt [/quote] Esimerkiksi puolet sukulaisistani jaksavat muistuttaa, ettei amk:n tai alemman koulutuksen käynyt ole mitään. :D
[/quote]
Sitten sulle on vaan sattunut paska suku, mutta älä kaikkia akateemisia siitä syytä. Ja musta kyllä vaikuttaa, että sun arvostus on kadonnut sun sukulaisten vuoksi, ei vauvapalstan akateemisten tai "akateemisten". Tätä palstaa kannattaa lukea aika kriittisesti.
[/quote]
no mä ajattelin aina et mul on kusipääsuku, mutta av on vähentänyt arvostustani lisää.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:04"]Sama! Onneksi mun kaveripiiri on ihan perusduunareita, olisko terveydenhoitaja eniten koulutettu :)
Nuoruuden seurustelusuhtesta opettaja ja insinööri oli oudoimmat tyypit.
[/quote]
Voin kuvitella sun piirit... :D
"Minulla on akateeminen koulutus" Niin typerä lause kuin olla voi. Jos se sivistys ei päälle päin näy, ei arvostus kohene yhtään siitä että yrittää vedota koulutukseen. Vielä säälittävämpää on vain mennä kysymään, ettekö tiedä kuka olen!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:52"]Mitä enemmän joku akateeminen av-mamma lesoilee koulutuksellaan tai vähättelee duunareita, sitä pienempi on arvostukseni akateemisia kohtaan. En arvosta ihmisiä, jotka vähättelee muita ja nostaa itsensä jalustalle koulutuksen takia
[/quote]
Arvostukseni ihmiskuntaa kohtaan on kadonnut av:n takia
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:57"]Älä nyt ota tätä palstaa niin tosissaan :D Jos joku oikeasti akateeminen tänne eksyy niin se oma koulutus on sille niin arkipäiväinen asia ettei käy mielessä siitä ruveta toitottamaan. Ja ei, en ole itse akateeminen. Amis+oppisopimus. Enkä katso että minun pitäisi sitä hävetä yhdenkään palstamamman edessä :) [/quote] en otakaan. Mutta kyllä näitä ah-niin-tärkeitä-akateemisia näkee tosielämässäkin. :D [/quote]
Nimim. amiksesta akateemiseksi ja molemmat puolet nähnyt [/quote] Esimerkiksi puolet sukulaisistani jaksavat muistuttaa, ettei amk:n tai alemman koulutuksen käynyt ole mitään. :D [/quote]
Sitten sulle on vaan sattunut paska suku, mutta älä kaikkia akateemisia siitä syytä. Ja musta kyllä vaikuttaa, että sun arvostus on kadonnut sun sukulaisten vuoksi, ei vauvapalstan akateemisten tai "akateemisten". Tätä palstaa kannattaa lukea aika kriittisesti. [/quote] no mä ajattelin aina et mul on kusipääsuku, mutta av on vähentänyt arvostustani lisää.
[/quote]
Miks sä otat tän palstan ensinnäkin niin tosissaan? Täällä pätee se sanonta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Provoajia täynnä ja moni esittää olevansa erilainen kuin onkaan, jopa samassa ketjussa! Kannattaa ne mielipiteet perustaa oikeeseen elämään eikä tänne, sillä täältä ei oikeaa kuvaa saa.
Huonosti ovat asiasi, jos muodostat minkä tahansa mielipiteen vauvapalstan perusteella. Onneksi ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi.
Akateeminen. Hassu sana. Itse en koskaan sanoisi olevani akateeminen. Olen valmistunut yliopistosta. Opiskelin yliopistossa. Noi sopisi paremmin suuhun. Akateeminen on jotenkin arvolatautunut sana, jota tässäkin käsitellään negatiivisena ominaisuutena.
Olen ehkä itse perus duunari mutta pakko silti sanoa että edustat sitten niitä stereotyyppisiä duunareita jotka vetävät mustavalkoisia johtopäätöksiä kokonaisista ihmisryhmistä ihan vaan esim oman suvun tai jonkun av palstan perusteella.
Nauran sulle ja vilkutan Audin ikkunasta
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:29"]Olen ehkä itse perus duunari mutta pakko silti sanoa että edustat sitten niitä stereotyyppisiä duunareita jotka vetävät mustavalkoisia johtopäätöksiä kokonaisista ihmisryhmistä ihan vaan esim oman suvun tai jonkun av palstan perusteella.
[/quote]
nääh. En oo kyllä duunari jos siitä lähdetään.
...ja alemmuuskompleksiset duunarit yläpeukuttaa. :D olkaa ylpeitä siitä mitä olette, älkääkä kadehtiko toisia. Kateus vie voimaa, ja kaikkia tarvitaan kuitenkin. Ette ole ihmisinä yhtään arvottomampia kuin yliopistosta valmistuneetkaan!
Et kai oikeasti usko, että jokainen itseään mm. tuplamaisteriksi väittävä mamma puhuu totta? :D