Saako sun mies levätä tänään rauhassa?
Vai oletko taas keksinyt jotain ohjelmaa (lue: töitä) hänelle?
Kommentit (21)
Lähti jo seitsemältä metsälle ja tulee joskus illalla.
Lähti purkamaan laituria. Ihan itse keksi hommansa.
Tuossa tuo kuorsaa edelleen.
Meinas jo kerran nousta mutta simahti uudestaan.
Antaa levätä, vaikka itse en saanut illalla nukuttua kun mies veti pienet tumut ja oli yhtäkkiä koko ajan asiaa.
Jos jotain tarvitsee tehdä, niin osaan kyllä itsekin.
Mies oli poistunut jo ennen kuin klo 7 heräsin, joten ei ole keksittyjä töitä tekemässä.
Lähti hakemaan puukuormaa ja ryhjentää sitten kaivon. Itse se työnsä päättää aikuinen mies.
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. :D En kyllä jaksaisi päivääkään sellaista naista, joka jakelisi minulle käskyjä ja kohtelisi minua kuin alamaistaan.
Lepää rauhassa, mieheni 1978-2019.
Ei saa, mä pakotan sen remontoimaan.
Siinäpä hän lepää.
Itseä harmittaa kun olen herännyt jo kuudelta, koitan olla hissukseen että saa nukkua rauhassa.
Vähän tylsäksi käy aika.
Vierailija kirjoitti:
Lepää rauhassa, mieheni 1978-2019.
Heko heko
Saa levätä siihen asti kunnes on aika lähteä töihin.
Höhö höhö, ohjelmassa on renkaitten vaihtoa.
Miehen kaveri kuoli viikko sitten ja saa nukkua juuri silloinkun saa ajatuksiltaan rauhaa, en häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. :D En kyllä jaksaisi päivääkään sellaista naista, joka jakelisi minulle käskyjä ja kohtelisi minua kuin alamaistaan.
Samoin. Olin vakavassa parisuhteessa nuorempana naisen kanssa, joka komenteli ja jakeli käskyjä tyyliin koko ajan. Never again. Mies24
Juhlan jälkeen on lepopäivä ja aikaa lukea jotain hyvää kirjaa.
Juhlamestari C.
Täällä kuulostaa olevan melko ikäviä naisia. Tuskinpa ne mukavimmat naiset edes tietää tätä palstaa.
Sunnuntaina Jumalakin lepäsi. Muistakaa se.
Itse se keksii töitä vaikka ruuvien lajittelusta jos muuta hommaa ei ole. Oliskin joskus oluen kanssa töllön ääressä katsomassa lätkää, vois kömpiä kainaloon.