Lähihoitajat: mikä ammatti miehelläsi on?
Elikkäs galluppia kehiin!
Yksi mistä olen todella yllättynyt niin muutamilla työkavereillani on jopa lääkäri miehet! Ennen elin jossain ihmeen käsityksessä että akateemiset valitsevatkin vain toisia akateemisia puolisoikseen. Ei näköjään pidä paikkaansa.
T: Sinkku lähihoitsu
Kommentit (66)
Ensihoitaja. Meistä on lääkäriksi lukemassa toinen, eikä se ole mies.
Miksi lähihoitajalla ei palstamammojen mielestä voi olla lääkäriä puolisona? :D Onko lähärit niin ala-arvoisia ihmisiä vai mitä ihmettä?
näistä varmaan monelle on joku edellytys että mies on lääkäri tai suuresti koulutettu tai on heti huono ja tyhmä ihminen. Se ettei pidä opiskelusta ei tarkoita sitä etteikö osaisi tehdä paljon tärkempiä hommia ja monilla duunareilla onkin tärkeämpi työ kuin insinööreillä joilla ei yleensä ole käytännön hommista mitään kokemusta. Monesti naureskellaan työmaalla kun raksainssit ja mestarit tulee esittämään kompromissiratkaisuja asioille jotka on välillä niin järjettömiä että opiskelijaakin hirvittää
Kumma juttu, itse en tunne yhtään lääkäri-lähihoitajapariskuntaa. Onko sitten niin että työkavereille tms ei niin läheisille tuttaville ei lähäripuolisoa herkästi mainosteta? terv. lääkäri
Mies on lähihoitaja, itse olen tiedottaja.
Insinööri, maanrakennus puolella.
Mun mies on terminaalipäällikkö. Itse teen keikkaa lähärinä ja opiskelen yliopistossa.
Minulla ei ole miestä vaan vaimo. Hän on toimistotyössä esimiestehtävissä.
T: Lähihoitaja (mies).
ktm.
Tosin itse opiskelen nyt uutta alaa yliopistossa.
Myyntipäälikkönä työskentelee, koulutus tradenomi.