Lähihoitajat: mikä ammatti miehelläsi on?
Elikkäs galluppia kehiin!
Yksi mistä olen todella yllättynyt niin muutamilla työkavereillani on jopa lääkäri miehet! Ennen elin jossain ihmeen käsityksessä että akateemiset valitsevatkin vain toisia akateemisia puolisoikseen. Ei näköjään pidä paikkaansa.
T: Sinkku lähihoitsu
Kommentit (66)
raksamies, eli perusduunareita molemmat :)
Maanrakennuskoneen kuljettaja, on työasemansa työmaapäälikkö. Tienaa tuplasti vrt ystävämme diplomi inssi!
Anestesiologian ja tehohoidon erikoislääkäri on koulutus, mutta nyt toimii ensihoitolääkärinä.
Sähköinsinööri. Itse olin lähoitajana 4 vuotta, syksyllä aloitin fyssariksi lukemaan.:)
Kirvesmies. Eli ollaan molemmat ihan duunareita.
Lääkäri, oli ennen sh:n mies. Lähärit on kuumempaa kamaa!
jännä että kaikilla lähäreillä muka lääkäri mies... itse en tunne ketään...
Ei oo miestä, mutta vaimo on tekstiilihuoltaja.
Vitun ämmät ajattelee, että miehet on kuin naiset. Ärsyttävää.
Miehelle naisen ammatilla ei ole mitään väliä!
Mulla on ihan toisenlainen käsitys että monella sairaanhoitajalla on lääkäris mies mutta en tiedä yhtään lähihoitajaa jolla olis lääkärismies
Työterveyslääkäri :-D Kaipa se on niin, että samankaltaisten alojen ihmiset päätyvät oikeastikin joissain tapauksissa yhteen. Tunnen/tiedän myös parit rehtori-luokanopettaja ja lentäjä-lentoemäntä.
Insinööri koulutukseltaan, myymäläpäällikkö päivittäistavarakaupassa ammatiltaan. :D
Miun mies on rakennusmies. Kivasti menee, romanttisesti ja taloudellisesti myös.
Sähköinsinööriopiskelija, tosin ollaan oltu yhdessä vasta 3 viikkoa.
Tiedänpä yhden lähihoitaja-DI pariskunnankin, jossa mies on lähihoitaja :D